Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Młodzi ludzie, których świat online kształtował od najmłodszych lat, czują się przeciążeni nadmiarem informacji i coraz częściej czują potrzebę świadomego bycia offline - 72% badanej młodzieży wierzy, że czas spędzany w Internecie lepiej wykorzystaliby na interakcje rodzinne, a ponad połowa deklaruje chęć udziału w 3-dniowym cyfrowym detoksie [1].
Jednym ze sposobów na tworzenie rytuałów i pogłębianie relacji z bliskimi są wspólne gry. Marka Scrabble wychodzi temu naprzeciw z zupełnie nowym, zespołowym trybem rozgrywki - to pierwsza tego typu zmiana od 75 lat istnienia marki. Na kilka dni przed Światowym Dniem Scrabble marka odsłania nową wersję klasycznej gry - Scrabble Drużynowe, których idea opiera się na inkluzywności i współpracy. Zamiast rywalizować ze sobą, gracze tworzą jedną drużynę i wspólnie dążą do celu i wygranej.
Nowy tryb to uzupełnienie klasycznej gry - od teraz Scrabble dostępne są z dwustronną planszą. Gracze mogą decydować, czy chcą spróbować swoich sił w klasycznej wersji z wyższym poziomem rywalizacji na słowa i punkty, czy wolą rozegrać nową, szybszą i bardziej swobodną grę zespołową - wystarczy obrócić planszę na drugą stronę. Nowy tryb Scrabble Drużynowe to kooperacyjna gra, w której wszyscy uczestnicy rozgrywki pomagają sobie nawzajem w osiąganiu celów i wspólnie wygrywają lub przegrywają.
Gra składa się z planszy, stojaków i płytek z literkami, kart pomocniczych i specjalnych kart celów, które uczestnicy realizują, aby doprowadzić drużynę do zwycięstwa. Rozgrywka skonstruowana jest w taki sposób, że uczestnicy przewidują ruchy i pomagają sobie nawzajem w realizacji kart.
Gra odpowiednia jest dla wszystkich - również tych, których do tej pory Scrabble onieśmielały lub nie przepadali za rywalizacją. Grając zespołowo, doświadczeni gracze mogą wspierać tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z grami słownymi. Karty Celów mają również dwa poziomy trudności, dlatego wybierając prostszą opcję, można grać całą rodziną, niezależnie od poziomu umiejętności.
O firmie Mattel
Mattel jest wiodącym producentem zabawek na całym świecie i właścicielem najbardziej popularnych marek rozrywkowych dla dzieci i rodzin, takich jak: Barbie®, Hot Wheels®, Fisher-Price®, American Girl®, Thomas & FriendsTM, UNO®, Masters of the Universe®, Monster High® i MEGA®. Tworząc innowacyjne produkty, Mattel dostarcza dzieciom niezapomnianych wrażeń, które inspirują, bawią i wspomagają ich rozwój poprzez zabawę. Firma działa w 35 krajach, a jej produkty są dostępne w ponad 150 państwach na świecie. Od momentu założenia w 1945 roku, Mattel z pasją wspiera dzieci w odkrywaniu uroków dzieciństwa i rozwijaniu ich pełnego potencjału.
Źródła:
[1] „Młodzi cyfrowi. Nowe technologie. Relacje. Dobrostan”, 2019
KONTAKT:
Rachela Więckowska
e-mail: Rachela.wieckowska@coollective.eu
Źródło informacji: Mattel
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.04.2024, 13:46 |
Źródło informacji | Mattel |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: obcowanie ze sztuką wzmacnia kreatywność w biznesie PAP
Obecność dzieł sztuki w otoczeniu biznesowym pobudza kreatywność w prowadzeniu firmy, czyni ją lepszą, bardziej efektywną. „Sztuka jest relatywne tanim narzędziem do budowy dobrej struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, do przyzwyczajenia zatrudnionych w niej ludzi do lepszej pracy” - powiedział podczas 17. Europejskiego Kongresu Ekonomicznego w Katowicach Piotr Krupa, prezes zarządu Grupy KRUK.- 29.04.2025, 17:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT zapraszają na pokazy „Warszawa ja i Ty” w Multimedialnym Parku Fontann
• Polskie Linie Lotnicze LOT zostały partnerem głównym tegorocznych pokazów w Multimedialnym Parku Fontann.
• Pokazy inauguracyjne odbędą się w dniach 1-3 maja na warszawskim Podzamczu.
• Tego lata widowiskowe spektakle nad Wisłą poświęcone będą historii Warszawy.
• Warszawa to nie tylko doskonałe miejsce na weekendowy wypoczynek, ale również ważny punkt na mapie połączeń polskiego przewoźnika, z którego wygodnie można rozpocząć podróż w różne zakątki świata.- 28.04.2025, 16:33
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PLL LOT
-
Image
Do 12 maja trwa nabór VeloTalent. Artyści walczą o stypendium VeloBanku
Jeszcze tylko do 12 maja młodzi twórcy mają szansę na zgłoszenie swojego projektu do VeloTalent. Na stronie internetowej VeloBanku można znaleźć szczegółowe informacje, które pomogą artystom w walce o stypendium i pakiet szkoleń. Do udziału w III edycji zachęcają dotychczasowi beneficjenci, Zuza Baum, Kacper Dworniczak i Aleksandra Świgut.- 25.04.2025, 10:49
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: VeloBank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ