Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Młodzi ludzie, których świat online kształtował od najmłodszych lat, czują się przeciążeni nadmiarem informacji i coraz częściej czują potrzebę świadomego bycia offline - 72% badanej młodzieży wierzy, że czas spędzany w Internecie lepiej wykorzystaliby na interakcje rodzinne, a ponad połowa deklaruje chęć udziału w 3-dniowym cyfrowym detoksie [1].
Jednym ze sposobów na tworzenie rytuałów i pogłębianie relacji z bliskimi są wspólne gry. Marka Scrabble wychodzi temu naprzeciw z zupełnie nowym, zespołowym trybem rozgrywki - to pierwsza tego typu zmiana od 75 lat istnienia marki. Na kilka dni przed Światowym Dniem Scrabble marka odsłania nową wersję klasycznej gry - Scrabble Drużynowe, których idea opiera się na inkluzywności i współpracy. Zamiast rywalizować ze sobą, gracze tworzą jedną drużynę i wspólnie dążą do celu i wygranej.
Nowy tryb to uzupełnienie klasycznej gry - od teraz Scrabble dostępne są z dwustronną planszą. Gracze mogą decydować, czy chcą spróbować swoich sił w klasycznej wersji z wyższym poziomem rywalizacji na słowa i punkty, czy wolą rozegrać nową, szybszą i bardziej swobodną grę zespołową - wystarczy obrócić planszę na drugą stronę. Nowy tryb Scrabble Drużynowe to kooperacyjna gra, w której wszyscy uczestnicy rozgrywki pomagają sobie nawzajem w osiąganiu celów i wspólnie wygrywają lub przegrywają.
Gra składa się z planszy, stojaków i płytek z literkami, kart pomocniczych i specjalnych kart celów, które uczestnicy realizują, aby doprowadzić drużynę do zwycięstwa. Rozgrywka skonstruowana jest w taki sposób, że uczestnicy przewidują ruchy i pomagają sobie nawzajem w realizacji kart.
Gra odpowiednia jest dla wszystkich - również tych, których do tej pory Scrabble onieśmielały lub nie przepadali za rywalizacją. Grając zespołowo, doświadczeni gracze mogą wspierać tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z grami słownymi. Karty Celów mają również dwa poziomy trudności, dlatego wybierając prostszą opcję, można grać całą rodziną, niezależnie od poziomu umiejętności.
O firmie Mattel
Mattel jest wiodącym producentem zabawek na całym świecie i właścicielem najbardziej popularnych marek rozrywkowych dla dzieci i rodzin, takich jak: Barbie®, Hot Wheels®, Fisher-Price®, American Girl®, Thomas & FriendsTM, UNO®, Masters of the Universe®, Monster High® i MEGA®. Tworząc innowacyjne produkty, Mattel dostarcza dzieciom niezapomnianych wrażeń, które inspirują, bawią i wspomagają ich rozwój poprzez zabawę. Firma działa w 35 krajach, a jej produkty są dostępne w ponad 150 państwach na świecie. Od momentu założenia w 1945 roku, Mattel z pasją wspiera dzieci w odkrywaniu uroków dzieciństwa i rozwijaniu ich pełnego potencjału.
Źródła:
[1] „Młodzi cyfrowi. Nowe technologie. Relacje. Dobrostan”, 2019
KONTAKT:
Rachela Więckowska
e-mail: Rachela.wieckowska@coollective.eu
Źródło informacji: Mattel
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 10.04.2024, 13:46 |
| Źródło informacji | Mattel |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Automaton Vocis - średniowieczna infolinia, która ożywia księgi Biblioteki Narodowej
Automoton Vocis to unikalna inicjatywa łącząca klimat średniowiecza z najnowszą technologią sztucznej inteligencji, stworzona, by promować wystawę JAM POSEŁKINI JEGO. Projekt został opracowany i wdrożony przez SEC Newgate CEE na zlecenie Biblioteki Narodowej, oferując zainteresowanym doświadczenie, które łączy przeszłość z przyszłością w zupełnie nowy sposób.- 31.10.2025, 09:58
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: SEC Newgate CEE
-
Image
Synergia działań instytucji kultury, państwa oraz partnerów – kluczowa w promocji muzyki poważnej w Polsce PAP
Nie istnieje jedna uniwersalna recepta na popularyzację muzyki klasycznej w Polsce, ale wspólne skoordynowane aktywności na styku sektora kultury, sponsorów, mediów oraz przedstawicieli państw mogą ten proces zdecydowanie ułatwić - oto główne wnioski z panelu dyskusyjnego "Chopin dla wszystkich! Jak spopularyzować muzykę poważną w Polsce", który odbył się w ramach Igrzysk Wolności 2025 w dniach 26-28 października 2025 w Łodzi.- 30.10.2025, 11:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Odważny luksus: Bob Mackie, blask sceny i kolekcja haute couture
Julien's Auctions prezentuje legendarną kolekcję haute couture i modę gwiazd, takich jak Cher, Tina Turner, Whitney Houston, księżna Diana, Beyoncé, Madonna i wiele innych.- 29.10.2025, 08:47
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ