Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Blog motoryzacyjny SmartDriver.pl prowadzony przez AXA DIRECT po nieco ponad roku działalności odnotował milionowe odwiedziny. W tym czasie na blogu pojawiło się ponad 400 artykułów, poradników, filmów video, galerii i infografik o tematyce motoryzacyjnej i ubezpieczeniowej.
Od samego początku istnienia blog spełnia funkcję edukacyjną, dużo miejsca poświęcając tematom bezpieczeństwa na drogach, ekologicznego i odpowiedzialnego korzystania z samochodów, świadomego zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych oraz codziennej eksploatacji samochodu. Lekka i ciekawa forma przekazu ważnych treści sprawia, że są one chętniej czytane i docierają do szerszego grona odbiorców.
Działania prowadzone są zarówno na stronie http://www.smartdriver.pl, jak i w mediach społecznościowych, takich jak YouTube (http://www.youtube.com/SmartDriverPL) czy też Facebook (http://www.facebook.com/smartdriverblog), na którym profil bloga zgromadził blisko 17 tys. fanów.
"Zaangażowanie AXA DIRECT w tworzenie bloga to między innymi wyraz naszej odpowiedzialności społecznej. Staramy się być firmą bliską kierowcom i służyć im pomocą i rzetelną poradą w różnych sytuacjach, nie tylko tych związanych z ubezpieczeniem samochodu (http://www.axadirect.pl/ubezpieczenie-samochodu/) - mówi Tomasz Masajło, Kierownik Zespołu ds. E-Marketingu w AXA DIRECT. - Bardzo nas cieszy skala zainteresowania blogiem. Gdy rozpoczynaliśmy ten projekt, liczba miliona czytelników wydawała się abstrakcyjnym celem. Dziś widzimy, że dzięki tego typu działaniom możemy mieć swój wkład w poprawę bezpieczeństwa i kultury jazdy na polskich drogach".
Więcej informacji o blogu SmartDriver.pl na infografice: http://www.smartdriver.pl/images/2012/10/Infografika-Axa2-04-10-5653.png
Kontakt prasowy:
Agnieszka Dąbrowska
Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Klienta
tel. (22) 599 90 00
e-mail: biuro.prasowe@axadirect.pl
Źródło informacji: AXA DIRECT
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.10.2012, 14:38 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |