Newsletter

„Spotkanie” przepastnych ofert Hard Rock International - sieć uruchamia międzynarodowy program lojalnościowy Unity by Hard Rock™ oraz napakowaną gwiazdami kampanię marketingową

08.05.2024, 15:29aktualizacja: 08.05.2024, 15:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Hard Rock International
PR Newswire/ Hard Rock International
Lionel Messi, Noah Kahan, John Legend i Shakira gwiazdami kampanii promującej rozsiane po całym świecie hotele i kawiarnie Hard Rock, które biorą udział w programie lojalnościowym.

HOLLYWOOD, Floryda, 8 maja 2024 r. /PRNewswire/ -- Hard Rock International ogłasza uruchomienie Unity by Hard Rock™ - jedynego w swoim rodzaju międzynarodowego programu lojalnościowego, który nagradza jego członków za robienie tego, co uwielbiają w ponad 200 obiektach Hard Rock na całym świecie, w tym hotelach, kawiarniach i sklepach Rock Shop na całym świecie. W jego ramach legendarna marka hotelarska, rozrywkowa i lifestyle’owa chce uczcić ”Spotkanie” ofert, do którego doszło z niewielką pomocą jej przyjaciół: legendarnego piłkarza i ikony kultury popularnej Lionela Messiego; Noah Kahana, nominowanego do nagrody GRAMMY® piosenkarza i autora tekstów, który ma na koncie całą kolekcję platynowych płyt; Johna Legenda, cieszącego się uznaniem krytyków zdobywcę nagród Emmy, Grammy, Tony i Oscara, a także posiadacza licznych platynowych krążków; oraz światowego formatu gwiazdy i zdobywczyni nagrody GRAMMY® Shakiry. Cała czwórka bierze udział w rozpoczętej dzisiaj przez Hard Rock kampanii omnichannel, dla której tłem muzycznym jest klasyczny utwór Beatlesów „Come Together” („Spotkanie”) wykonany specjalnie na potrzeby projektu przez Kahana.

Chcąc podkreślić silną więź marki ze światami rozrywki i podróży, Hard Rock otworzy przed członkami programu Unity jeszcze więcej możliwości doznawania niepowtarzalnych przeżyć w ramach Come Together Experiences, szeregu międzynarodowych loterii z licznymi atrakcjami, które potrwają cały rok. Szczegóły na stronie unity.hardrock.com/come-together. Pierwsze dwie z nich już czekają na zgłoszenia uczestników, a oto co można wygrać:

- Członkowie programu Unity by Hard Rock, którzy wezmą udział w loterii, mają szansę wygrać wycieczkę do Nowego Jorku dla dwóch osób na lipcowy koncert Noah Kahana, który będzie jednym z jego pierwszych występów w Madison Square Garden w roli głównej gwiazdy. Nagroda obejmuje trzy noclegi w Hard Rock Hotel New York, w tym pobyt w fantastycznym apartamencie, bon do wykorzystania w restauracji hotelowej oraz kartę upominkową o wartości 200 USD do wykorzystania w sklepie Rock Shop. Zgłoszenia do loterii potrwają do 31 maja 2024 r.

- Dla biorących udział w loterii członków przewidziano również możliwość wygrania niepowtarzalnych wakacji all-inclusive na Malediwach w Hard Rock Hotel Maledives, gdzie na gości czekają zapierające dech w piersiach pokoje i wille na wodzie, atrakcje sportów wodnych, wycieczki z nurkowaniem, Rock Spa® oraz elastyczna oferta 14 restauracji do wyboru w formule „dine around”. Dla szczęśliwego zwycięzcy wraz z osobą towarzyszącą przewidziano 7-dniowy pobyt w tropikalnym raju, w tym 6 noclegów, bilety lotnicze i darmowy transport na miejscu. Zgłoszenia do loterii potrwają do soboty, 31 sierpnia 2024 r.

Więcej informacji w pełnym komunikacie prasowym Unity by Hard Rock tutaj lub na stronie unity.hardrock.com.

Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=myGO7xRYpzk 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/808184/Hard_Rock_Logo.jpg 

Źródło: Hard Rock International

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.05.2024, 15:29
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ