Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Joanna Borov, modelka i influencenka urodzona w Lesznie przed laty wyjechała do Londynu gdzie skończyła studia na University of the Arts London oraz zdobyła popularność, wygrywając Miss Motors Formula 1, występując na licznych wybiegach w tym Paris Fashion Week, London Fashion Week,a także biorąc udział w kampaniach międzynarodowych projektantów. Joanna Borov reprezentowała też Polskę w finale World Beauty Queen w Seulu. Dwa lata temu przeprowadziła się do słonecznej Kalifornii, gdzie jej kariera w show biznesie nabrała jeszcze większego tempa. Mieliśmy okazję zobaczyć ją między innymi na okładce „Playboya”, w brytyjskim „Vogue”, „Marie Claire” i „FHM”. Zawsze pozytywnie wyrażała się o konkursach piękności, w 2019 roku była sędzią międzynarodowego konkursu w Argentynie.
Ostatnio została zaproszona do jury w Miss Polski UK & Ireland 2021 oraz Miss Polski Nastolatek UK & Ireland 2021. Jak sama przyznaje, był to dla niej ogromny zaszczyt. Modelka czuje silne więzi z Polską i często wspiera polskie inicjatywy za granicą. Z powodów zawodowych oraz komplikacji związanych z pandemią nie była w stanie polecieć do Londynu i być z kandydatkami osobiście 24 lipca. Na przygotowanym wcześniej wideo powiedziała, że sam udział w konkursie jest ogromnym osiągnięciem i otwiera drzwi do świata mody i rozrywki wszystkim kandydatkom. Głosy przekazała organizatorowi, Pawłowi Majewskiemu, którego poznała kilka lat wcześniej na jednym z patriotycznych wydarzeń w Londynie.
Sandra Salamon, która zdobyła tytuł najpiękniejszej Polki na Wyspach jest już w Polsce i stała się finalistką w Miss Polski. Miss Nastolatek została Klaudia Kotlarz.
Źródło informacji: Darwin World Media
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.08.2021, 09:40 |
Źródło informacji | Darwin World Media |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Czytanie łączy. Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta2025
Dlaczego mężczyźni czytają mniej niż kobiety i jak to zmienić? To pytanie, które stawiają sobie organizatorzy ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta, która po raz trzeci zaprasza ojców, opiekunów, a także pozostałych członków rodziny do wspólnego czytania dzieciom. Dlaczego warto? Odpowiedź jest prosta: bo czytanie łączy.- 15.05.2025, 13:54
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja powszechnego czytania
-
The Whole World is Dancing to “Chicken Banana”
- 15.05.2025, 12:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Nowe logo, nowa strategia: PWN przechodzi rebranding
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.- 15.05.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PWN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ