Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NANJING, Chiny, 5 lutego 2023 r. /PRNewswire/ -- Z okazji niedawno rozpoczętego Roku Królika w 2023 r. zainaugurowano za pośrednictwem zagranicznego profilu w mediach społecznościowych @Visit Jiangsu prowadzonego przez Departament Kultury i Turystyki Prowincji Jiangsu kilka noworocznych wydarzeń na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube i TikToku w oparciu o różnorodne interaktywne formy, takie jak: nagrania wideo, zdjęcia, materiały tekstowe, transmisje na żywo, interakcje online czy wyzwania dotyczące pozdrowień z okazji Chińskiego Nowego Roku w wielu językach w celu poszerzenia wiedzy o Chińskim Nowym Roku i kulturze prowincji Jiangsu wśród ludzi na całym świecie. Posty śledziło 3,08 milionów użytkowników, którzy wygenerowali 662 000 interakcji, przy czym ich zasięg objął blisko 100 krajów i regionów z całego świata, zapewniając odbiorcom ucztę audiowizualną „Uroku Prowincji Jiangsu” wypełnioną atmosferą obchodów Chińskiego Nowego Roku.
W tym roku produkty medialne konwergencji wizualnej Chińskiego Nowego Roku, tj. integrujące detale punktów orientacyjnych w Jiangsu, wycinanki z papieru - niematerialne dziedzictwo kulturowe i inne charakterystyczne elementy, stworzyły banner Roku Królika w mediach społecznościowych, zdjęcia gier logicznych online, plakaty dotyczące Chińskiego Nowego Roku i inne materiały wizualne, które znalazły się na szczycie popularności na wielu platformach. Celem tych działań jest przedstawienie zagranicznym fanom interesujących i unikatowych obchodów Chińskiego Nowego Roku w Jiangsu w wielu aspektach.
Jednocześnie na profilu społecznościowym @Visit Jiangsu zamieszczono specjalną kolumnę pt. „Urok prowincji Jiangsu” („The Charm of Jiangsu”), której motywem przewodnim jest hasło „Szczęśliwego Chińskiego Nowego Roku”. Tematyka tej kolumny obejmuje: wiedzę o zwyczajach związanych z Chińskim Nowym Rokiem w prowincji Jiangsu, noworoczne potrawy prowincji Jiangsu i zwiedzanie Jiangsu w okresie Chińskiego Nowego Roku, przy czym treści te zostały podane w lokalnych językach innych krajów, aby przedstawić użytkownikom kulturę, kuchnię oraz atrakcje turystyczne związane z Chińskim Nowym Rokiem.
Ponadto na profilu @Visit Jiangsu stale wprowadzano bogate programy obchodów Chińskiego Nowego Roku w formie transmisji na żywo w chmurze oraz nieustannie ulepszał swoje innowacje cyfrowe. Połączył on również wiele form performatywnych z immersyjnymi scenami poprzez wprowadzenie różnych stylów spektakli Chińskiego Nowego Roku o kulturze Jiangsu, dostosowanie chińskiego, noworocznego filtra AR oraz innych sposobów, aby stworzyć nowe wrażenia zmysłowe w kulturze i turystyce w okresie Chińskiego Nowego Roku. Do tej pory filtr AR został zastosowany 250 000 razy i zgromadził 116 000 interakcji. Ludzie z całego świata skorzystali z Filtra AR od @Visit Jiangsu, aby wspólnie świętować rozpoczęcie chińskiego Roku Królika.
Poprzez profil @Visit Jiangsu zorganizowno wydarzenie pt. „Pozdrowienia z okazji Chińskiego Nowego Roku w wielu językach” na zagranicznych platformach społecznościowych w przededniu Chińskiego Nowego Roku, aby zagraniczni użytkownicy poczuli atmosferę tego okresu. Zaproszono fanów oraz zagranicznych liderów opinii, żeby powitać i świętować Chiński Nowy Rok z @Visit Jiangsu, a także przesłać najlepsze życzenia i poczuć jego urok w różnych językach, co zbliża do siebie przedstawicieli rozmaitych kręgów językowych i kulturowych za pośrednictwem krótkich filmów i zdjęć.
Seria wydarzeń pod hasłem „Szczęśliwego Chińskiego Nowego Roku” zorganizowanych przez Departament Kultury i Turystyki Prowincji Jiangsu pokazała zagranicznym odbiorcom świąteczną atmosferę i różne formy wypoczynku podczas obchodów Chińskiego Nowego Roku, a także bardziej otwarty, zróżnicowany i energiczny wizerunek chińskiej prowincji Jiangsu.
Materiał filmowy - https://mma.prnewswire.com/media/1995489/video.mp4
Źródło: Jiangsu Provincial Department of Culture and Tourism
KONTAKT:
Echo Hu
e-mail: echohu@guruonline.com.cn
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.02.2023, 09:06 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |