Newsletter

Świętuj z radością Chiński Nowy Rok z całym światem - odwiedź Jiangsu w Roku Królika

06.02.2023, 09:06aktualizacja: 06.02.2023, 09:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NANJING, Chiny, 5 lutego 2023 r. /PRNewswire/ -- Z okazji niedawno rozpoczętego Roku Królika w 2023 r. zainaugurowano za pośrednictwem zagranicznego profilu w mediach społecznościowych @Visit Jiangsu prowadzonego przez Departament Kultury i Turystyki Prowincji Jiangsu kilka noworocznych wydarzeń na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube i TikToku w oparciu o różnorodne interaktywne formy, takie jak: nagrania wideo, zdjęcia, materiały tekstowe, transmisje na żywo, interakcje online czy wyzwania dotyczące pozdrowień z okazji Chińskiego Nowego Roku w wielu językach w celu poszerzenia wiedzy o Chińskim Nowym Roku i kulturze prowincji Jiangsu wśród ludzi na całym świecie. Posty śledziło 3,08 milionów użytkowników, którzy wygenerowali 662 000 interakcji, przy czym ich zasięg objął blisko 100 krajów i regionów z całego świata, zapewniając odbiorcom ucztę audiowizualną „Uroku Prowincji Jiangsu” wypełnioną atmosferą obchodów Chińskiego Nowego Roku.

W tym roku produkty medialne konwergencji wizualnej Chińskiego Nowego Roku, tj. integrujące detale punktów orientacyjnych w Jiangsu, wycinanki z papieru - niematerialne dziedzictwo kulturowe i inne charakterystyczne elementy, stworzyły banner Roku Królika w mediach społecznościowych, zdjęcia gier logicznych online, plakaty dotyczące Chińskiego Nowego Roku i inne materiały wizualne, które znalazły się na szczycie popularności na wielu platformach. Celem tych działań jest przedstawienie zagranicznym fanom interesujących i unikatowych obchodów Chińskiego Nowego Roku w Jiangsu w wielu aspektach.

Jednocześnie na profilu społecznościowym @Visit Jiangsu zamieszczono specjalną kolumnę pt. „Urok prowincji Jiangsu” („The Charm of Jiangsu”), której motywem przewodnim jest hasło „Szczęśliwego Chińskiego Nowego Roku”. Tematyka tej kolumny obejmuje: wiedzę o zwyczajach związanych z Chińskim Nowym Rokiem w prowincji Jiangsu, noworoczne potrawy prowincji Jiangsu i zwiedzanie Jiangsu w okresie Chińskiego Nowego Roku, przy czym treści te zostały podane w lokalnych językach innych krajów, aby przedstawić użytkownikom kulturę, kuchnię oraz atrakcje turystyczne związane z Chińskim Nowym Rokiem.

Ponadto na profilu @Visit Jiangsu stale wprowadzano bogate programy obchodów Chińskiego Nowego Roku w formie transmisji na żywo w chmurze oraz nieustannie ulepszał swoje innowacje cyfrowe. Połączył on również wiele form performatywnych z immersyjnymi scenami poprzez wprowadzenie różnych stylów spektakli Chińskiego Nowego Roku o kulturze Jiangsu, dostosowanie chińskiego, noworocznego filtra AR oraz innych sposobów, aby stworzyć nowe wrażenia zmysłowe w kulturze i turystyce w okresie Chińskiego Nowego Roku. Do tej pory filtr AR został zastosowany 250 000 razy i zgromadził 116 000 interakcji. Ludzie z całego świata skorzystali z Filtra AR od @Visit Jiangsu, aby wspólnie świętować rozpoczęcie chińskiego Roku Królika.

Poprzez profil @Visit Jiangsu zorganizowno wydarzenie pt. „Pozdrowienia z okazji Chińskiego Nowego Roku w wielu językach” na zagranicznych platformach społecznościowych w przededniu Chińskiego Nowego Roku, aby zagraniczni użytkownicy poczuli atmosferę tego okresu. Zaproszono fanów oraz zagranicznych liderów opinii, żeby powitać i świętować Chiński Nowy Rok z @Visit Jiangsu, a także przesłać najlepsze życzenia i poczuć jego urok w różnych językach, co zbliża do siebie przedstawicieli rozmaitych kręgów językowych i kulturowych za pośrednictwem krótkich filmów i zdjęć.

Seria wydarzeń pod hasłem „Szczęśliwego Chińskiego Nowego Roku” zorganizowanych przez Departament Kultury i Turystyki Prowincji Jiangsu pokazała zagranicznym odbiorcom świąteczną atmosferę i różne formy wypoczynku podczas obchodów Chińskiego Nowego Roku, a także bardziej otwarty, zróżnicowany i energiczny wizerunek chińskiej prowincji Jiangsu.

Materiał filmowy - https://mma.prnewswire.com/media/1995489/video.mp4 

Źródło: Jiangsu Provincial Department of Culture and Tourism

KONTAKT:
Echo Hu
e-mail: echohu@guruonline.com.cn 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.02.2023, 09:06
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ