Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Co zrobić, by zyskać rozgłos i zostać znanym artystą? Ta droga nie zawsze jest prosta. Poza talentem wymaga wiele wytrwałości, wiary w siebie i wsparcia środowiska. Jak zapewnia Marcin Tytus Grabski, szef i założyciel Asfalt Records, program Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT stwarza doskonałą okazję dla młodych twórców, którzy choć już wiele potrafią, wciąż napotykają na bariery w dotarciu do szerszej publiczności. „Nasz plan jest prosty - we współpracy z Coca-Cola Zero Cukru, co miesiąc, przez najbliższy rok prezentować będziemy debiutanckie single obiecujących, najczęściej kompletnie nieznanych artystów. Nie pozostawimy ich jednak bez merytorycznej pomocy czy promocyjnego wsparcia. Wręcz przeciwnie, uczestnicy programu pod okiem specjalistów będą mieć możliwość pracy nad swoim debiutanckim materiałem muzycznym, wizerunkiem, a także teledyskiem zrealizowanym w charakterystycznej dla akcji konwencji” – wyjaśnia Tytus.
Materiał promujący: https://www.youtube.com/watch?v=SRuOAExf1ys
Pierwszym artystą biorącym udział w projekcie Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT jest pochodzący z Wrocławia, 22-letni RAAW. Jego przepustką do programu stało się nagranie „Do teraz”. „RAAW nie boi się eksperymentować i w bardzo udany sposób miesza ze sobą gatunki. Równie swobodnie czuje się w rapie, jak i w popie. Podczas rozmów wpadliśmy na pomysł, aby to Pawbeats podjął się produkcji i instrumentalizacji jego pierwszego singla - opowiada Bartek Okrój, producent wykonawczy w Asfalt Records. - Rafał podobnie jak większość naszych artystów wysłał swoje nagrania i od pierwszego odsłuchu stał się uosobieniem słowa NEXT. Jest utalentowany, pracowity i ma swój oryginalny styl. Dlatego zdecydowaliśmy, że to jego utwór otworzy stawkę projektu”.
Teledysk RAAW – „Do Teraz” na YouTube: http://asfa.lt/RAAW_doteraz_yt
Program realizowany będzie przez cały rok, aż do kwietnia 2022 r. W każdym miesiącu przedstawiony zostanie singiel kolejnego młodego artysty, który prześle swoje zgłoszenie za pośrednictwem strony www.asfaltnext.pl. O tym, kto trafi do finałowej dwunastki, zdecydują przedstawiciele Asfalt Records i Coca-Cola Polska.
„Wiele młodych talentów wciąż czeka na odkrycie, a w Polsce brakuje programów, które mogłyby stać się trampoliną dla szukających swojego miejsca w świecie hip-hopu. Postanowiliśmy to zmienić! W ramach Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT, wpieramy, rozwijamy i pchamy do przodu zdolnych twórców po to, aby stali się nowym głosem swego pokolenia” – komentuje Klaudia Pac, Coca-Cola Digital Project Manager.
Formularz zgłoszeniowy, a także wszystkie utwory realizowane w ramach Coca-Cola Zero Cukru Asfalt Next publikowane będą na stronie www.asfaltnext.pl.
Singiel RAAW – „Do Teraz” dostępny jest także na wybranych serwisach muzycznych: https://asfalt.ffm.to/raaw_do_teraz
KONTAKT:
Karolina Podlasiak
24/7Communication
e-mail: karolina.podlasiak@247.com.pl
tel. +48 733 202 198
-
Kamil Kopetz
Asfalt Records
e-mail: kamil@asfalt.pl
tel. +48 535 013 667
-
Gabriela Bar
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.
e-mail: gbar@coca-cola.com
tel. +48 725 950 025
Źródło informacji: Asfalt Records Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.05.2021, 11:00 |
Źródło informacji | Asfalt Records Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.