Newsletter

Ludzie i kultura

TAICCA i Golden Horse FPP Series przedstawiają obiecujące propozycje międzynarodowym inwestorom

03.12.2020, 08:28aktualizacja: 03.12.2020, 08:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

2997198-1-15 (Taiwan Creative Content Agency)
2997198-1-15 (Taiwan Creative Content Agency)

TAJPEJ, 3 grudnia 2020 r. /PRNewswire/ -- Organizacja Taiwan Creative Content Agency (TAICCA) przygotowała międzynarodowe wydarzenie promocyjne obejmujące seriale wyłonione 19 grudnia w ramach projektu Golden Horse Film Project Promotion (FPP), skierowane do potencjalnych lokalnych i międzynarodowych nabywców. W ramach tej pierwszej współpracy pomiędzy TAICCA i Golden Horse FPP Series, 11 zespołów z Tajwanu zostało zaproszonych przez TAICCA do przedstawienia swoich pomysłów podczas Tajwańskiego Festiwalu Branży Kreatywnej (TCCF - Taiwan Creative Content Fest) i skorzystania z możliwości uczestnictwa w międzynarodowych koprodukcjach.

Podczas konferencji prasowej, która odbyła się 10 listopada, TAICCA ogłosiła uruchomienie programu inwestycyjnego „Ostatni Etap”. Finalizując umowy na produkcję i dystrybucję z międzynarodowymi podmiotami, tajwańscy autorzy oryginalnych prac byliby uprawnieni do ubiegania się o inwestycję TAICCA w kwocie do 300000 USD. Wraz z Golden Horse FPP, TAICCA zaprosiła na to wydarzenie również międzynarodowych nabywców, w tym PGA, CJ ENM, Netflix, MediaCorp i HBO Asia. Gdyby zespoły produkcyjne doszły do porozumienia z tymi nabywcami, uzyskałyby możliwość uczestnictwa w programie inwestycyjnym TAICCA.

Otwierając wydarzenie, prezes TAICCA, C.F. Hu, podkreśliła, że platformy filmowe i telewizyjne zawsze poszukują wybitnych seriali. Zapraszając ponad 40 nabywców z rożnych krajów wraz z Golden Horse FPP, TAICCA może przedstawić światu oryginalne tajwańskie seriale. Mamy nadzieję, że program „Ostatni etap” będzie dla lokalnych zespołów wsparciem w poszukiwaniu międzynarodowych inwestorów.

Golden Horse FPP wprowadził w tym roku kategorię seriali po raz pierwszy. Wybrano propozycje nagradzanych producentów i twórców, jak Wei-Hao CHENG, Lyra FU, Fish WANG, Chun-Yang LIN,zdobywca nagrody Golden Bell, Wei-Ling CHEN, Tien-Yu FU, Luo-Ying WU, Ray JIANG, Ying-Ting TSENG, czy Jie ZHAN.

Podczas wydarzenia C.F. Hu pomagała w rekomendowaniu tych seriali nabywcom. Zespoły, które przygotowały swoje propozycje, przedstawiły też swoje historie w różnych formatach. Oprócz prezentacji, niektóre zespoły skorzystały z materiałów papierowych, trailerów i wykresów. Za pośrednictwem platform wideo, audio lub platform wiadomości tekstowych, nabywcy mogli zadawać pytania dotyczące budżetu, skali, krajów uczestniczących w koprodukcji, harmonogramu, gatunków, fabuły i postaci. Sugerowali również sposoby na udoskonalenie proponowanych pomysłów.

Po wydarzeniu, niektórzy członkowie zespołów stwierdzili, że spotkania z większą liczbą nabywców niż oczekiwali były dla nich stresujące. Podczas gdy w ramach Golden Horse FPP rozmawiali z nabywcami indywidualnie, tutaj zyskali niezwykłą okazję do zaprezentowania się przed grupą potencjalnych inwestorów. „Chciałbym podziękować TAICCA za tę szansę, dzięki której będziemy mogli zrozumieć oczekiwania międzynarodowych platform, dostosować nasze działania i lepiej przygotować się do uczestnictwa w międzynarodowych koprodukcjach”.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1345662/TAICCA_and_Golden_Horse_FPP.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1345663/TAICCA_and_Golden_Horse_FPP.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1345664/TAICCA_and_Golden_Horse_FPP.jpg

Źródło: Taiwan Creative Content Agency

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.12.2020, 08:28
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ