Newsletter

Totalizator Sportowy: uczciwe i partnerskie relacje z klientem przenosimy także do świata online

22.05.2024, 12:37aktualizacja: 22.05.2024, 14:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. Jakub Kaczmarczyk (1)
Fot. Jakub Kaczmarczyk (1)
„Każdego klienta, niezależnie od tego, czy odwiedza nasze kanały internetowe, czy jeden z 27 tys. punktów stacjonarnych, należy traktować tak samo, zapewniając mu bezpieczeństwo i dobrą rozrywkę” - powiedział Maciej Kasprzak z Totalizatora Sportowego podczas kongresu IMPACT’24. Ekspert zaznaczył, że w świecie wirtualnym produkty Totalizatora Sportowego konkurują nie tylko z „czarnym rynkiem”, ale też z całą gamą aplikacji dostępnych na telefon.

Dyrektor generalny Linii Biznesowej Gier Online w Totalizatorze Sportowym był gościem specjalnym IMPACT’24 w Poznaniu - jednego z najważniejszych wydarzeń gospodarczo-społecznych w naszej części Europy. Uczestniczył również w panelu eksperckim poświęconym budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku cyfrowym.

„W świecie wirtualnym, dużo łatwiej niż w analogowym, można szybko utracić sympatię i zaufanie klienta. W przypadku gier liczbowych czy hazardu ma on bowiem nieograniczony dostęp do konkurencyjnych platform czy aplikacji: wystarczy jedynie dotknąć ekranu lub nacisnąć myszkę. Ta branża nie wybacza błędów i zaniedbań w zakresie ciągłej poprawy jakości świadczonych usług oraz budowania pozytywnego doświadczenia odbiorcy” - tłumaczył Maciej Kasprzak.

Totalizator Sportowy od ponad pięciu lat prowadzi sprzedaż produktów LOTTO na autorskiej platformie internetowej oraz jedyne legalne kasyno internetowe w Polsce. Spółka kieruje się przy tym zasadą odpowiedzialnej gry, kładąc akcent na weryfikację wieku graczy, maksymalne wsparcie klientów oraz rozwój zaawansowanych mechanizmów antyfraudowych. Ta strategia przynosi wymierne efekty: liczba użytkowników LOTTO online dynamicznie rośnie, przekraczając w zeszłym roku pułap miliona aktywnych graczy.

„Nie zapominamy przy tym o kolejnych milionach Polaków, którzy od pokoleń odwiedzają nasze tradycyjne kolektury, a posiadamy ich nad Wisłą ok. 27 tysięcy. Ponad 60-letnia tradycja Totalizatora Sportowego zobowiązuje i każdego gracza, niezależnie od wybranej przez niego formy zabawy, traktujemy w sposób partnerski i z pełnym profesjonalizmem” - zaznaczył przedstawiciel Totalizatora Sportowego.

Ekspert dodał, że istotnym elementem budowania relacji w świecie online jest stałe monitorowanie zachowania klientów w sieci i dostosowywanie oferty do zmieniających się oczekiwań. Z obserwacji analityków Totalizatora Sportowego wynika, że większość z nich gra nie tyle z nadzieją na wielką wygraną, ile z chęci przeżycia unikatowych emocji w przerwach pomiędzy codziennymi czynnościami i obowiązkami, np. w drodze do pracy.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 22.05.2024, 12:37
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ