Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SALT LAKE CITY, 2 kwietnia 2014 r. /PRNewswire/ - Nathan Nearman, oficer kontrwywiadu i weteran wojny w Afganistanie, dopisze do swojej historii oddanej służby wojskowej nową misję. Zrealizuje życiowe marzenie o zmierzeniu się z trudną branżą filmową i kręceniem filmów, które mają zelektryzować widownię i zapewnić komercyjny sukces. Marzenie to właśnie przenosi się na taśmę filmową, ponieważ rozpoczęły się prace do produkcji filmowej na podstawie oryginalnego scenariusza do obrazu, którego zwiastun spotkał się z aplauzem uczestników CinemaCon - prestiżowego wydarzenia odbywającego się w Caesar’s Hotel w Las Vegas, na którym zbierają się producenci filmowi i wystawcy z całego świata.
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140402/CG96292LOGO
Jak ogłosił Steve Bown, główny wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Nebulae Entertainment, wytwórnia ta wyznaczyła już termin i miejsce rozpoczęcia produkcji filmu Nearmana, będzie to psychologiczny thriller fantasy pt. "The Janus Project" (start zdjęć - 1 czerwca 2014 r. w Utah). "To pierwszy z szesnastu filmów, które planujemy wyprodukować w nadchodzących latach. Każdy z nich będzie reprezentował inny gatunek, bazując na oryginalnym scenariuszu. Dzięki nim świat na nowo rozkocha się w Hollywood!" - oznajmił Bown.
"Przeznaczyliśmy ponad 30 mln USD, na specjalną strategię marketingową, której celem było przyciągnięcie kolejnych inwestorów z całego świata, a reakcje weteranów branży filmowej, z którymi spotkaliśmy się w naszej loży promocyjno-integracyjnej w trakcie CinemaCon, rozbudziły nasze nadzieje na przyszłość - zauważył Bown. - Szanujemy tradycję, ale jednocześnie nie chcemy być do niej uwiązani. Nasze nowatorskie pomysły zwiastują pobudkę dla Hollywoodu".
Rozwijając temat nowej koncepcji marketingowej Nathan Nearman dodał: "Nebulae Entertainment nawiązała współpracę z firmą Dubli, razem z którą będzie sprzedawać -za pośrednictwem strony filmu http://www.thejanusprojectfilm.com - bilety na przedpremierowy pokaz autorskiej wersji tej najbardziej oczekiwanej produkcji roku na 24 godziny przed jej wejściem do kin. Bilety te trafią do sprzedaży jeszcze przed rozpoczęciem produkcji w czerwcu, co stanowi precedens w historii Hollywood. Liczymy na miliony chętnych na całym świecie. Kolejka chętnych do uczestnictwa w tym historycznym wydarzeniu już się ustawia. Bilety będą dostępne przez 40 dni od 1 kwietnia do 10 maja 2014 r. za jedyne 4 USD. Każdy może dołączyć do uprzywilejowanej grupy, która zobaczy ten oryginalny i ekscytujący obraz przed jego oficjalną premierą kinową - zaznaczył Nearman. - Obejrzawszy go przez Internet, ludzie będą chcieli przeżyć go ponownie na dużym ekranie. Doprowadzi to do kolejnej rewolucji w branży filmowej pod względem komercyjnym".
"Biorąc pod uwagę nasycenie globalnego rynku i niesamowitą fabułę filmu, liczymy, że przyniesie on ponad 500 mln USD zysków z biletów kinowych. Planujemy szereg działań marketingowych i społecznościowych - będzie to nasz 'wabik', dzięki któremu więcej ludzi zechce pójść do kin, aby zobaczyć 'The Janus Project'. W połączeniu z aplikacją Nebulae, którą wytwórnia udostępni na całym świecie jako dodatek do wydania na DVD/Blu-Ray, działania te pozwolą nam utrzymać właściwy kurs do sukcesu filmu - stwierdził Nearman. - Ponadto przy okazji premiery filmu 'The Janus Project' ukaże się również powieść o tym samym tytule. W wersji kinowej pokazany będzie też krótki zwiastun drugiej części filmu" - dodał Nearman.
Również dobór obsady wpisuje się w strategię sukcesu kasowego filmu. W głównych rolach wystąpią bowiem gwiazdy popularnych seriali telewizyjnych - Emily O’Brien i Adam Gregory.
Urodzona w Anglii Emily O’Brien ma na koncie trzy nominacje do nagrody Emmy w kategorii programów telewizyjnych emitowanych w godzinach przedwieczornych. Znana jest także z roli Jany Hawkes Fisher w serialu "Żar młodości".
Adam Gregory - urodzony w Cincinnati w stanie Ohio, grał Ty Collinsa w serialu sieci telewizyjnej CW "Beverly Hills 90210", a także w telenoweli "Moda na sukces" (w którym przestał grać pod koniec 2013 r., ale fani liczą na jego powrót). Wystąpił również w teledysku Ashley Tisdale do piosenki "It’s Alright, It’s Ok". 8 stycznia 2013 r. wraz z żoną Sheridan Nicole, Gregory świętował narodziny syna Kannona.
Występując w roli gwiazd filmu "The Janus Project", ten charyzmatyczny i piękny duet gwiazdorski nadał blasku ekscytującemu zwiastunowi koncepcyjnemu, którego pokaz odbył się wiosną 2014 r. na CinemaCon. Podgrzewając atmosferę oczekiwań wokół filmu, krytyk filmowy Judy Thorburn z magazynu "Las Vegas Round the Clock" stwierdziła: "Jest to najlepszy zwiastun filmu, jaki widziałam w życiu, wprost wyrywa z fotela".
Słychać również optymistyczne wieści dotyczące dodatkowej obsady filmu, w której znaleźć się mają gwiazdy z najwyższej półki. "Ciekawie nakreślone postacie, wieloaspektowość wątków i epicki, oryginalny scenariusz przyciągają największe talenty Hollywoodu. W nadchodzących tygodniach będziemy rozmawiać z czołowymi postaciami kina - oznajmiła kierownik obsady Brooke Bentley. - Będąc produkcją o przełomowym i pionierskim charakterze, film ten wymaga odpowiedniej obsady. Pod tym względem, jak dotąd, wszystko idzie po naszej myśli".
Do najznamienitszych postaci związanych z wytwórnią Nebulae Entertainment należą Mark Victor Hansen, znany przede wszystkim jako pomysłodawca i współautor serii książek pt. "Chicken Soup for the Soul" oraz współautor - wraz z Markiem Allenem - pozycji pt. "Cracking the Millionaire Code". Do zespołu Nebulae dołączył również Bob Nicoll - autor książki "Remember the Ice". "Nearman zbudował zespół i firmę w oparciu o pozytywną energię, dzięki której najwspanialsze pomysły twórcze przeradzają się w arcydzieła światowego formatu. Obserwacja tego procesu z bliska to inspirujące doświadczenie" - dodał Nicoll.
Prace nad zdjęciami do filmu rozpoczną się 1 czerwca 2014 r. w stanie Utah, a także w miasteczku akademickim Utah Valley University i w kilku innych miejscach w Salt Lake City i okolicach. "Nebulae Entertainment jako pierwsza wytwórnia ma wyłączność na kręcenie filmu w tym miejscu. Okolice uczelni Utah Valley University znane są z całorocznych atrakcji w zakresie aktywnego spędzania wolnego czasu, w tym wycieczek pieszych, obozów, wspinaczek górskich, narciarstwa zimowego i wodnego oraz kajakarstwa. Bazując na tej wspaniałej scenerii, producenci stworzą zdumiewający obraz starożytnego, poprzedzającego czasy Cesarstwa Rzymskiego kultu - swoistego prekursora Zakonu Iluminatów - przepełnionego przerażającymi scenami działań tajemnego bractwa Vera Ipsum Liani 'Vii', przeplatając go romantyczno-dramatycznymi wątkami ze współczesności na tle miasteczka akademickiego" - podkreślił Bown.
Będzie to pierwszy komercyjny film nakręcony w całości w stanie Utah. "Utah ma mnóstwo utalentowanych filmowców, już od lat czekamy na taki projekt. ‘The Janus Project’ nie tylko zrewolucjonizuje świat, ale także zapewni Utah godną pozycję w branży filmowej, na którą zasługuje!" - z entuzjazmem podkreśliła Tara Starling, 14-letnia wizażystka.
Nearman pamięta o swoich towarzyszach broni z Afganistanu i całego świata, wspierając organizacje działające na rzecz weteranów i ich rodzin. Nebulae Entertainment będzie udzielać pomocy finansowej - z własnych środków i zysków ze sprzedaży - organizacjom charytatywnym, takim jak Final Honors (http://www.finalhonors.org) - organizacji non-profit, która pomaga rodzinom żołnierzy, którzy zginęli na misjach, oddając im cześć, oferując świadczenia i przedstawiając możliwości, o których rodziny nie wiedziały albo które nie zostały im zaproponowane. "Wizja Nearmana, polegająca na realizowaniu swoich ambicji w świecie wielkiego filmu i jednoczesnym wspieraniu szlachetnych inicjatyw z zysków sprzedażowych przyciąga do Nebulae Entertainment wielu ludzi" - oznajmił Greg Johnson, pełnomocnik Nebulae Entertainment, również weteran wojny w Afganistanie.
O najważniejszych sprawach w Nebulae Entertainment decydują: dyrektor wykonawczy i handlowy Nathan D. Nearman, dyrektor operacyjna i kierowniczka Linda Bown, główny wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Steve Bown, wiceprezes ds. sprzedaży Bob Nicoll, dyrektor ds. prawnych Greg Johnson, kierowniczka obsady Brooke Bentley, dyrektor kreatywna i ds. mediów społecznościowych Dillon Graves, kierownik ds. marketingu i networkingu społecznościowego, Brei Hofeldt, specjalistka ds. mediów i blogosfery, a także zespół specjalistów z działu kreatywnego na czele z Denverem Harwardem, Seanem Gooleyem i Dennisem Nearmanem.
Zapraszamy do kupowania biletów w przedsprzedaży! Można je nabyć już teraz na stronie: http://www.thejanusprojectfilm.com.
Źródło: Nebulae Entertainment
KONTAKT:
Bruce Merrin
Dyrektor ds. public relations
tel. 702 367 0331
e-mail: merrinpr@lvcoxmail.com
http://www.celebrityspeakersentertainment.com
Źródło informacji: PR Newswire
UWAGA! Za treść informacji zleconych PAP nie ponosi odpowiedzialności (ZLECONE PAP).
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.04.2014, 16:41 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |