Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Zaczytany autobus” to propozycja zarówno dla dzieci, które już kochają książki, jak i dla rodziców, którzy dopiero chcą przybliżyć swoim pociechom radość, jaką daje czytanie. Przygotowany na tę okazję pojazd będzie czekał 19 i 20 listopada na Placu Konstytucji w Warszawie. Stamtąd w sobotę i niedzielę wyruszy na krótką podróż ulicami stolicy wraz z chętnymi pasażerami.
Start przejazdów zaplanowano na godz. 12:00, 13:30 i 15:00. Niebieski autobus z animatorem na pokładzie zabierze dzieci i ich rodziców w niezwykłą przejażdżkę po Warszawie. Czytelniczych wrażeń i wielu niespodzianek od Instytutu Książki nie zabraknie!
SZCZEGÓŁY:
data: sobota-niedziela – 19-20 listopada 2022 r.
start o godz. 12:00, 13:30 i 15:00
miejsce startu: Warszawa, Plac Konstytucji
Instytutu Książki zaprasza rodziców z dziećmi!
„Zaczytany autobus” to akcja realizowana w ramach kampanii „Mała książka – wielki człowiek” promującej wspólne, rodzinne czytanie już od najmłodszych lat. W ramach niej Instytut Książki podarował dzieciom i ich rodzicom już ponad 4 miliony wyprawek czytelniczych.
Kampania jest realizowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Instytut Książki jest narodową instytucją kultury powołaną przez ministra kultury do promocji polskiej literatury na świecie oraz popularyzacji książek i czytelnictwa w kraju.
Źródło informacji: Instytut Książki
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.11.2022, 11:48 |
Źródło informacji | Instytut Książki |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Najnowsza kampania kate spade new york z udziałem Ice Spice i Charli D’Amelio podkreśla siłę przyjaźni
Kampania marki na sezon wiosna-lato 2025 pod hasłem „To the Ones Who Carry Us” ma na celu podkreślenie znaczenia osób, które towarzyszą nam przez całe życie, zapewniając niezbędne wsparcie, niczym kultowa torebka Deco, z której słynie marka.- 05.05.2025, 09:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
EKG 2025: obcowanie ze sztuką wzmacnia kreatywność w biznesie PAP
Obecność dzieł sztuki w otoczeniu biznesowym pobudza kreatywność w prowadzeniu firmy, czyni ją lepszą, bardziej efektywną. „Sztuka jest relatywne tanim narzędziem do budowy dobrej struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, do przyzwyczajenia zatrudnionych w niej ludzi do lepszej pracy” - powiedział podczas 17. Europejskiego Kongresu Ekonomicznego w Katowicach Piotr Krupa, prezes zarządu Grupy KRUK.- 29.04.2025, 17:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT zapraszają na pokazy „Warszawa ja i Ty” w Multimedialnym Parku Fontann
• Polskie Linie Lotnicze LOT zostały partnerem głównym tegorocznych pokazów w Multimedialnym Parku Fontann.
• Pokazy inauguracyjne odbędą się w dniach 1-3 maja na warszawskim Podzamczu.
• Tego lata widowiskowe spektakle nad Wisłą poświęcone będą historii Warszawy.
• Warszawa to nie tylko doskonałe miejsce na weekendowy wypoczynek, ale również ważny punkt na mapie połączeń polskiego przewoźnika, z którego wygodnie można rozpocząć podróż w różne zakątki świata.- 28.04.2025, 16:33
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PLL LOT
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ