Newsletter

Zlecone: 7 For All Mankind rozpocznie wiosną 2012 przełomową kampanię marketingową, której reżyserem i autorem zdjęć będzie wielokrotnie nagradzany aktor James Franco

09.02.2012, 13:00aktualizacja: 09.02.2012, 13:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LOS ANGELES, 9 lutego 2012 r. /PRNewswire/ - 7 For All Mankind, światowa marka stylowych jeansów, przedstawia nową innowacyjną kampanię marketingową na wiosnę 2012. Kampania została stworzona w formie filmu, a jej reżyserem i autorem zdjęć będzie James Franco we współpracy z agencją kreatywną marki - LIPMAN. Niekonwencjonalna kampania stanowi niespotykane dotąd przedsięwzięcie multimedialne, które uosabia kalifornijski styl życia i hasło "forever cool" promowane przez markę. Kampanię rozpocznie krótki film reklamowy nakręcony z perspektywy Jamesa Franco. W ramach kampanii promocyjnej wydane zostaną nowatorskie materiały w formie drukowanej i cyfrowej, a na zakończenie w maju zostanie przedstawiony pełnometrażowy film.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120209/LA48617)

Nowa kampania przedstawia markę z perspektywy Jamesa Franco, umożliwiając widzowi odbycie inspirującej podróży wizualnej. "Jest to ważny etap rozwoju dla 7 For All Mankind. Kampania przedstawia markę w kontekście nowoczesnego, elitarnego stylu życia Kalifornii - mówi Barry Miguel, dyrektor 7 For All Mankind. - Kampania umożliwi marce rozwój, zaprezentuje wizerunek marki i jej produkty w nowy, przykuwający uwagę sposób".

Kampania umożliwia odbiorcy śledzenie przedstawicieli branży filmowej, modelingu, branży muzycznej i ogólnie pojętego świata artystycznego, uosabiających styl życia w Los Angeles, w tym Lily Donaldson, Henry’ego Hoppera i Amber Anderson podczas hucznej imprezy odbywającej się w ciepły grudniowy weekend w Malibu. Zdjęcia i film przedstawiające codzienne życie w Kalifornii urozmaicone wpływem świata mody i seksualnością, prezentują hasła promowane przez markę, jednocześnie nie pozbawiając kampanii niezwykłego realizmu.

Dla Jamesa Franco, znanego ze swojej wyjątkowej działalności w dziedzinie sztuki, był to pierwszy raz, kiedy brał udział w nagraniu kampanii reklamowej. "Współpraca z marką 7 For All Mankind była niesamowitym doświadczeniem. Mogłem pracować w podobny sposób jak zazwyczaj odbywa się to w świecie filmu, jednak w tym przypadku mieliśmy nieporównywalnie więcej swobody. Nie musieliśmy przejmować się typowymi zasadami obowiązującymi w filmie, i mogliśmy stworzyć coś nowego, ale i zarazem klasycznego" - mówi James Franco. "Kampania zrodziła się z chęci stworzenia czegoś, czego jeszcze nikt wcześniej nie dokonał" - mówi David Lipman, założyciel i główny specjalista ds. zgodności ze standardami firmy LIPMAN. - Z Jamesem za obiektywem, odbiorca angażuje się w opowiadaną historię i pragnie być jej częścią".

W ramach rozpoczęcia kampanii, 15 lutego na YouTube dostępny będzie kanał poświęcony marce 7 For All Mankind (http://www.youtube.com/7forallmankindjeans). Na tym kanale będą również dostępne zdjęcia i materiały cyfrowe, w tym znajdą się fragmenty filmu, które pozwolą widzom zobaczyć niektóre fragmenty nagrania z udziałem głównych członków obsady. Poszczególne odcinki, których montażystą i reżyserem jest James Franco, stanowią wyjątkową interpretację i wyrażenie haseł promowanych przez markę. Kanał będzie stopniowo tłumaczony i udostępniany w krajach na całym świecie.

http://www.7forallmankind.com

http://www.lipman-nyc.com

Źródło: 7 For All Mankind

Kontakt dla prasy na terenie Stanów Zjednoczonych:

Angela DeCasperis

tel. +1-646-839-5427

e-mail: angela_decasperis@vfc.com

Jamie Williams

tel. +1-212-929-7211

e-mail: Jamie@lipman-nyc.com

Przedstawicieli prasy z innych krajów prosimy kierować pytania do specjalisty ds. Public Relations na terenie danego kraju.

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.02.2012, 13:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ