Newsletter

Zlecone: Konferencja prasowa poprzedzająca XI Międzynarodowy Kongres Medycyny Estetycznej i Anti-Aiging

23.09.2011, 20:02aktualizacja: 23.09.2011, 20:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Konferencja odbędzie się 28 września 2011 r. o godz. 12:00, w Hotelu Hilton, przy ul. Grzybowskiej 63, w barze AXIS na 1 piętrze, w Warszawie.

Zadowolenie z własnego wyglądu ma olbrzymi wpływ na nasze życie. Większość z nas stara się, na tyle, na ile możemy, uatrakcyjnić swój wygląd, opóźnić lub redukować procesy starzenia. Dbamy o zdrowy styl życia, uważnie dobieramy kosmetyki oraz specjalistyczne preparaty. Badania TNS OBOP (styczeń, 2011) wskazują, że zdecydowana większość, bo aż 82% Polek interesuje się sposobami i metodami, które pozwalają zachować młody wygląd lub go poprawić; 66% z badanych chciałaby zmienić wygląd i kondycję skóry twarzy, a jeżeli chodzi o ciało to 43% Polek chciałoby zmienić brzuch i uda (24%). Coraz więcej osób także korzysta z zabiegów medycyny estetycznej, 46% Polek wskazuje na zabiegi medycyny estetycznej jako bardziej skuteczne niż zabiegi kosmetyczne (33%).

O tym, jakie są światowe nowości i trendy w medycynie estetycznej, jak wybrać odpowiednią dla siebie terapię czy zabieg, będziemy mówić na spotkaniu prasowym z okazji XI Międzynarodowego Kongresu Medycyny Estetycznej i Anti-Aging.

Program konferencji:

- Mezoterapia - fakty i mity - dr Andrzej Ignaciuk, prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging,

- Ginekologia Estetyczna - prof. dr hab. N. med. Włodzimierz Baranowski, kierownik Kliniki Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej w Wojskowym Instytucie Medycznym w Warszawie,

- Preparaty autologiczne w medycynie estetycznej, dr hab. n. med. Paweł Surowiak, prof. nadzw., członek założyciel i członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging Polskiego Towarzystwa Lekarskiego.

R.S.V.P.

e-mail: j.hryc@primum.pl

Źródło informacji: PRIMUM PR

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.09.2011, 20:02
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ