Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zadowolenie z własnego wyglądu ma olbrzymi wpływ na nasze życie. Większość z nas stara się, na tyle, na ile możemy, uatrakcyjnić swój wygląd, opóźnić lub redukować procesy starzenia. Dbamy o zdrowy styl życia, uważnie dobieramy kosmetyki oraz specjalistyczne preparaty. Badania TNS OBOP (styczeń, 2011) wskazują, że zdecydowana większość, bo aż 82% Polek interesuje się sposobami i metodami, które pozwalają zachować młody wygląd lub go poprawić; 66% z badanych chciałaby zmienić wygląd i kondycję skóry twarzy, a jeżeli chodzi o ciało to 43% Polek chciałoby zmienić brzuch i uda (24%). Coraz więcej osób także korzysta z zabiegów medycyny estetycznej, 46% Polek wskazuje na zabiegi medycyny estetycznej jako bardziej skuteczne niż zabiegi kosmetyczne (33%).
O tym, jakie są światowe nowości i trendy w medycynie estetycznej, jak wybrać odpowiednią dla siebie terapię czy zabieg, będziemy mówić na spotkaniu prasowym z okazji XI Międzynarodowego Kongresu Medycyny Estetycznej i Anti-Aging.
Program konferencji:
- Mezoterapia - fakty i mity - dr Andrzej Ignaciuk, prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging,
- Ginekologia Estetyczna - prof. dr hab. N. med. Włodzimierz Baranowski, kierownik Kliniki Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej w Wojskowym Instytucie Medycznym w Warszawie,
- Preparaty autologiczne w medycynie estetycznej, dr hab. n. med. Paweł Surowiak, prof. nadzw., członek założyciel i członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging Polskiego Towarzystwa Lekarskiego.
R.S.V.P.
e-mail: j.hryc@primum.pl
Źródło informacji: PRIMUM PR
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.09.2011, 20:02 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |