Newsletter

Zlecone: MSLGROUP wprowadza zupełnie nową wizję i tożsamość marki

22.10.2010, 21:11aktualizacja: 22.10.2010, 21:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Informacja dla klientów, którzy chcą sterować ekonomią konwersacji u samej podstawy oferty sieci

PARYŻ - (BUSINESS WIRE) - MSLGROUP, okręt flagowy Publicis Groupe w dziedzienie komunikacji specjalnej, a także sieć PR i wydarzeń, przedstawi dziś zupełnie nową tożsamość oraz wizję marki, które zostały stworzone, by zaspokoić szybko zmieniające się potrzeby klientów i rynku. Począwszy od dziś, byłe globalne sieci PR - MS&L i Publicis Consultants, wspólnie z kilkoma agencjami specjalizującymi się w komunikacji, jednoczą się wokół tej samej wizji i tożsamości. Działają również wspólnie w ramach ogólnosieciowego podejścia, które sprawia, że zaangażowanie i komunikacja, nieskrępowane tradycyjnymi podziałami, znajdują się w samym centrum oferty MSLGROUP.

"PR zawsze skupiało się na relacjach, pomysłowym opowiadaniu historii, doradztwie strategicznym i zobowiązaniach wobec głównych podmiotów decydujących. Ma ono na uwadze trendy, które przekształcają dziś komunikację oraz wpływ mediów społecznych; nadszedł czas, aby PR odmieniło swój wizerunek i zajęło czołową pozycję w generowaniu zaangażowania publicznego oraz budowaniu marek o większym zasięgu" - powiedział Olivier Fleurot, dyrektor generalny MSLGROUP.

Nowa wizja MSLGROUP wykorzystuje siłę i wyjątkową pozycję sieci w obliczu coraz bardziej zacierających się granic między kanałami komunikacyjnymi. Włączając bogate i zróżnicowane doświadczenia sieci w zakresie PR, komunikacji korporacyjnej i finansowej, spraw publicznych, wydarzeń i branży cyfrowej, MSLGROUP dąży do wspierania klientów w budowaniu silniejszych marek, zarządzaniu ich reputacją i przekształcania ich organizacji w motory rozwoju partnerstwa i reakcji, które staną się znakami rozpoznawczymi ekonomii konwersacji.

Jako jedna z pięciu światowych sieci PR i wydarzeń, MSLGROUP wyróżnia się na tle swych globalnych konkurentów nie tylko pod względem rozmiaru i zasięgu, ale również tym, iż jest jedną z największych agencji w dziedzienie komunikacji specjalnej, zlokalizowanych w głównych punktach geograficznych świata. Od Kekst&Company - wybranej w USA Agencją Dziesięciolecia w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i finansowej, JKL - największej i najbardziej szanowanej agencji, zajmującej się sprawami korporacyjnymi i publicznymi ze Skandynawii, Publicis Consultants Francja - jednego z dwóch głównych graczy w kraju oraz SAS - brytyjskiego innowatora w dziedzinie komunikacji marki i uzdolnień, MSLGROUP różni to, że ma najbardziej innowacyjne centra wiedzy fachowej na całym świecie.

Ostatnie inwestycje firmy podkreślają duże zaangażowanie MSLGROUP w rozwój dwóch kluczowych obszarów: przestrzeni cyfrowej i rynków rozwijających się. W ubiegłym miesiącu Publicis Groupe ogłosiło, że ma zamiar przejąć 2020Social (pierwszą, wiodącą agencję z zakresu strategii mediów społecznych w Indiach) i 20:20 Media, czyniąc MSLGROUP, do którego należy już Hanmer MSL, największą siecią PR na coraz szybciej rozwijającym się rynku. Ostatnio MSLGROUP mianowało słynnego specjalistę w dziedzienie mediów społecznych, Gaurava Mishra, dyrektorem ds. cyfryzacji w Azji.

Informacje o MSLGROUP

MSLGROUP to firma z sektora komunikacji specjalnej i angażu będąca jedną z pięciu głównych sieci PR i wydarzeń na świecie. Zatrudnia ponad 2 500 osób, a jej oddziały znajdują się w 22 krajach. Przez całą dobę pracownicy grupy angażują się w każde zadanie zlecone przez klientów oraz w sprawy odbiorców. Razem ze spółkami stowarzyszonymi i wspólnikami, MSLGROUP zatrudnia 4 000 pracowników w 83 krajach. Grupa oferuje swoim klientom doradztwo strategiczne, realizację najbardziej odważnych pomysłów oraz staranne podejście do kwesti merytorycznych. MSLGROUP to sieć PR i wydarzeń, która jest okrętem flagowym we flocie Publicis Groupe. Strona internetowa: http://www.mslgroup.com

Informacje o Publicis Groupe

Publicis Groupe (notowana na Euronext, platformie handlu giełdowego w Paryżu - FR0000130577 - i należąca do indeksu CAC 40) jest trzecią pod względem wielkości grupą w dziedzienie komunikacji na świecie. Prowadząc działalność w 104 krajach na pięciu kontynentach, Publicis Groupe oferuje klientom lokalnym i międzynarodowym pełny zakres usług reklamowych za pośrednictwem trzech globalnych sieci: Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi oraz licznych agencji takich jak: Fallon, Bartle Bogle Hegarty (którego 49% udziałów należy do Publicis Groupe) i Kaplan Thaler Group. VivaKi wykorzystuje wiedzę fachową z sektora cyfrowego i mediów, dzięki czemu może łączyć się z klientami całościowo; wreszcie marketing cyfrowy i interaktywny prowadzony przez sieci Digitas i Razorfish. VivaKi opracowuje nowe usługi, narzędzia i platformy cyfrowe nowej generacji. Specjalistyczne agencje i usługi marketingowe Publicis Groupe oferują komunikację w zakresie opieki zdrowotnej za pośrednictwem Grupy Komunikacyjnej ds. Opieki Zdrowotnej Publicis (PHCG to pierwsza sieć komunikacji działająca w dziedzienie ochrony zdrowia), komunikację bezpieczeństwa oraz komunikację międzykulturową. Wiedza fachowa MSLGROUP obejmuje komunikację korporacyjną i finansową, branżę public relations i spraw publicznych, branding, marketing w mediach społecznych oraz wydarzenia. Strona internetowa: http://www.publicisgroupe.com

Źródło: MSLGROUP

KONTAKT:

MSLGROUP

Trudi Harris

tel. +33 (0)6 13 73 83 02

e-mail: trudi.harris@mslgroup.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.10.2010, 21:11
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ