Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Na witrynie emitowane będą dymki reklamowe we wszystkich dostępnych opcjach: SmartLink (dymek z tekstem, dymek z tekstem i logo, dymek z tekstem i jumbo logo) oraz SmartMedia (dymek z flash, dymek z video lub dymek kontentowy), a także dymki niestandardowe. Korzystając z oferty sieci SmartContext i kierując swoje reklamy na 2012euro.pap.pl, reklamodawcy mogą zatem dotrzeć zarówno do kibiców piłki nożnej, jak też wszystkich zainteresowanych organizacją mistrzostw oraz komunikacją i bezpieczeństwem podczas turnieju.
2012euro.pap.pl jest serwisem stanowiącym pełną bazę wiedzy o zbliżających się mistrzostwach EURO2012. Zawiera wiadomości o reprezentacjach i stadionach, statystyki, terminarz, wideo- i fotogalerie, jak również dużo ciekawostek dotyczących przygotowań infrastruktury pod kątem przyszłorocznej imprezy.
PAP SA to największa agencja informacyjna w Polsce. Zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. Przez całą dobę, 7 dni w tygodniu 250 dziennikarzy i 40 fotoreporterów przygotowuje serwisy informacyjne, z których korzystają media, instytucje, urzędy państwowe, przedsiębiorcy i inwestorzy. Produkty PAP zawierające kompleksowe informacje na temat przygotowań i przebiegu Euro 2012 to m.in.: portal tematyczny, dedykowane aplikacje na iPhone’a i iPada, widget flash przeznaczony do redystrybucji na stronach WWW, oraz aplikacja dla telewizorów Samsung.
Więcej informacji po adresem: http://www.pap.pl
SmartContext jest systemem reklamy intekstowej, który podkreśla słowa kluczowe w tekście - użytkownik po najechaniu na nie widzi reklamę w postaci dymku graficzno - tekstowego. SmartContext współpracuje m.in. z witrynami dlaStudenta.pl, Kafeteria.pl, Pudelek.pl czy Spryciarze.pl.
SmartContext.pl stanowi część ARBOinteractive - grupy działającej w obszarze internetu i nowych mediów, specjalizującej się przede wszystkim w reklamie internetowej. ARBOinteractive rozwija komórki dedykowane poszczególnym formom marketingu online, jak reklama display, reklama behawioralna, wideo online, działania w społecznościach czy reklama w grach.
KONTAKT:
Krzysztof Różycki
e-mail: krzysztof.rozycki@smartcontext.pl
Źródło informacji: SmartContext
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.10.2011, 12:27 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |