Newsletter

Zlecone: SmartContext oraz PAP współpracują z okazji EURO 2012

20.10.2011, 12:27aktualizacja: 20.10.2011, 12:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SmartContext, część Grupy ARBOinteractive, rozpoczął współpracę z Polską Agencją Prasową w zakresie emisji dymków reklamowych na stronach 2012euro.pap.pl, poświęconych w całości piłkarskim Mistrzostwom Europy.

Na witrynie emitowane będą dymki reklamowe we wszystkich dostępnych opcjach: SmartLink (dymek z tekstem, dymek z tekstem i logo, dymek z tekstem i jumbo logo) oraz SmartMedia (dymek z flash, dymek z video lub dymek kontentowy), a także dymki niestandardowe. Korzystając z oferty sieci SmartContext i kierując swoje reklamy na 2012euro.pap.pl, reklamodawcy mogą zatem dotrzeć zarówno do kibiców piłki nożnej, jak też wszystkich zainteresowanych organizacją mistrzostw oraz komunikacją i bezpieczeństwem podczas turnieju.

2012euro.pap.pl jest serwisem stanowiącym pełną bazę wiedzy o zbliżających się mistrzostwach EURO2012. Zawiera wiadomości o reprezentacjach i stadionach, statystyki, terminarz, wideo- i fotogalerie, jak również dużo ciekawostek dotyczących przygotowań infrastruktury pod kątem przyszłorocznej imprezy.

PAP SA to największa agencja informacyjna w Polsce. Zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. Przez całą dobę, 7 dni w tygodniu 250 dziennikarzy i 40 fotoreporterów przygotowuje serwisy informacyjne, z których korzystają media, instytucje, urzędy państwowe, przedsiębiorcy i inwestorzy. Produkty PAP zawierające kompleksowe informacje na temat przygotowań i przebiegu Euro 2012 to m.in.: portal tematyczny, dedykowane aplikacje na iPhone’a i iPada, widget flash przeznaczony do redystrybucji na stronach WWW, oraz aplikacja dla telewizorów Samsung.

Więcej informacji po adresem: http://www.pap.pl

SmartContext jest systemem reklamy intekstowej, który podkreśla słowa kluczowe w tekście - użytkownik po najechaniu na nie widzi reklamę w postaci dymku graficzno - tekstowego. SmartContext współpracuje m.in. z witrynami dlaStudenta.pl, Kafeteria.pl, Pudelek.pl czy Spryciarze.pl.

SmartContext.pl stanowi część ARBOinteractive - grupy działającej w obszarze internetu i nowych mediów, specjalizującej się przede wszystkim w reklamie internetowej. ARBOinteractive rozwija komórki dedykowane poszczególnym formom marketingu online, jak reklama display, reklama behawioralna, wideo online, działania w społecznościach czy reklama w grach.

KONTAKT:

Krzysztof Różycki

e-mail: krzysztof.rozycki@smartcontext.pl

Źródło informacji: SmartContext

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.10.2011, 12:27
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ