Newsletter

Zlecone: Zostań Młodym Przedsiębiorcą Muzycznym 2011 roku

21.03.2011, 10:00aktualizacja: 21.03.2011, 10:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Do 30 marca br. młodzi polscy przedsiębiorcy działający w przemyśle muzycznym mogą przesyłać zgłoszenia do międzynarodowego konkursu Young Creative Entrepreneur – Music Award 2011 organizowanego przez British Council. Polskie jury wyłoni w kwietniu najlepszego przedsiębiorcę, który wraz z finalistami z innych krajów odbędzie w maju podróż studyjną do Wielkiej Brytanii, obejmującą m.in. spotkania biznesowe, warsztaty, seminaria oraz udział w festiwalu i konferencji The Great Escape w Brighton.

Młodzi przedsiębiorcy, menedżerzy i organizatorzy, którzy tworzą polską scenę muzyczną, mogą startować w międzynarodowym konkursie Young Creative Entrepreneur 2011. Konkurs jest wyjątkową inicjatywą w branży muzycznej, jako że nagradza nie talent artystyczny, ale przedsiębiorczość.

Tegoroczny zwycięzca polskiej edycji konkursu weźmie udział w tygodniowym pobycie studyjnym w Wielkiej Brytanii, na który złożą się, m.in. spotkania biznesowe, warsztaty, seminaria czy udział festiwalu i konferencji The Great Escape w Brighton (http://www.escapegreat.com). Zwycięski przedsiębiorca będzie miał również okazję poznać i nawiązać współpracę z finalistami z innych krajów biorących udział w konkursie w tym roku, tj. z Brazylii, Danii, Indii, Indonezji, Kolumbii, Łotwy, Meksyku i Rosji.

Ponadto osoby, które zakwalifikują się do finału edycji polskiej, zostaną zaproszone przez British Council do Klubu Młodych Przedsiębiorców Kreatywnych (http://www.britishcouncil.org/pl/poland-iyce-18.htm).

Uczestnicy konkursu powinni działać w dowolnym z następujących obszarów przemysłu muzycznego:

- organizacja i zarządzanie festiwalami i/lub miejscami wydarzeń, dobór artystów i repertuaru,

- wytwórnie płytowe, A&R, produkcja, nagrania, inżynieria dźwięku, licencje muzyczne i dystrybucja,

- menedżerowie artystów oraz agenci,

- marketing muzyczny, public relations oraz kontakty z mediami,

- muzyczny handel detaliczny, on-line (włączając format cyfrowy) i duże punkty sprzedaży,

- zarządzanie nowymi mediami (media/ platformy społecznościowe) związanymi z muzyką.

Partnerami konkursu są Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Pompon Music i Agencja Joytown. Honorowy patronat objęła Ambasada Brytyjska w Warszawie. Patronami medialnymi są magazyn Purpose, Roxy FM, PopUp Music.

KONTAKT:

Weronika Ruszecka

Partnerships and Projects Coordinator

tel. (22) 695 59 58

fax (22) 621-99-55

tel. kom. +48 604 280 401

BCTN: 414 5158

e-mail: weronika.ruszecka@britishcouncil.pl

-

British Council

Aleje Jerozolimskie 59

00-697 Warszawa

Poland

http://www.britishcouncil.pl

Źródło informacji: British Council

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.03.2011, 10:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ