Newsletter

MAC: kampania „Dzieciaka i Loco przygody w sieci” została doceniona! (komunikat)

20.05.2015, 18:20aktualizacja: 20.05.2015, 18:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- MAC informuje:

Kapituła "Konkursu na Kampanię Społeczną Roku 2014" wyróżniła kampanię, prowadzoną przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji o przygodach Dzieciaka i Loco w kategorii „Kampanie instytucji publicznych”. W sumie nagrody i wyróżnienia otrzymało 25 kampanii z 74 zgłoszonych do konkursu. Uroczysta gala odbyła się 19 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie

Przyznane Ministerstwu Administracji i Cyfryzacji wyróżnienie Kapituła uzasadniła właściwym zaadresowaniem przygotowanego przekazu oraz przedstawieniem skomplikowanego problemu w zabawny i jednocześnie atrakcyjny dla najmłodszych odbiorców sposób.

Kampania była adresowana do uczniów szkół podstawowych i pokazywała jak ustrzec się zagrożeń, na jakie możemy natknąć się korzystając z internetu na swoim komputerze lub smartfonie.

Filmy przygotowane przez Fundację Komunikacji Społecznej na zlecenie MAC miały odbiorcę zainteresować i stanowić atrakcyjny wstęp do szerszej dyskusji. Założony cel udało się osiągnąć, gdyż dzieci, które obejrzały emitowane na Cartoon Network i Disney Channel kreskówki, były przekonane, że to po prostu seria atrakcyjnych i ciekawych animacji, a nie przekaz społeczny.

Ponadto Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji opracowało wspólnie z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych materiały dla nauczycieli, które mogą służyć do przeprowadzenia ciekawej lekcji i rozmowy z dziećmi „na luzie” o dobrodziejstwach i zagrożeniach związanych z korzystaniem z internetu.

Jurorami "Konkursu na Kampanię Społeczną Roku" portalu kampaniespoleczne.pl są eksperci posiadający doświadczenie w marketingu społecznym, w szczególności w realizacji kampanii społecznych i działań na rzecz dobra publicznego. Jurorzy oceniali całokształt działań komunikacyjnych, dobór stosownych narzędzi i efektywność, ale również i kreację i estetykę.

Więcej informacji: https://mac.gov.pl/aktualnosci/kampania-dzieciaka-i-loco-przygody-w-sieci-doceniona

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność za jego treść.(PAP)

kom/ amt/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.05.2015, 18:20
Źródło informacji MAC
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ