Pobierz materiał i Publikuj za darmo
ENFIELD, Connecticut - (BUSINESS WIRE) - Spółka Eppendorf ma przyjemność ogłosić, że, w związku z niedawno rozpoczętą kampanią „We Know Bioprocessing” („Znamy się na bioprzetwarzaniu”), wszystkie zbiorniki jednorazowego użytku otrzymają nazwę BioBLU®.
Zbiorniki jednorazowego użytku BioBLU® (zdjęcie: Business Wire)
Kampania “We Know Bioprocessing”, której premiera odbędzie się na targach Biotechnica 2013, wiodącej imprezie branżowej zaplanowanej na 8 - 10 października w Hanowerze (Niemcy), ma umocnić dział bioprzetwarzania Eppendorf, podkreślając pozycję tej firmy jako globalnego lidera branży oraz ujednolicając marki New Brunswick™ i DASGIP® w ramach portfolio produktów do bioprzetwarzania. Nadanie nazwy BioBLU wszystkim zbiornikom jednorazowego użytku sprzyja harmonizacji asortymentu produktów do bioprzetwarzania.
Dzięki połączonemu potencjałowi marek New Brunswick i DASGIP oraz w oparciu o silną synergię w zakresie technologii bioreaktora i produkcji polimerów, Eppendorf znalazło się w globalnej czołówce, stając się cennym partnerem dla klientów z sektora bioprzetwarzania.
Eppendorf zapewnia kompleksowe, skalowalne systemy, które obejmują szeroki wybór zbiorników o różnych wielkościach roboczych, w wersjach autoklawowych, do jednorazowego użytku i sterylizacji bez demontażu (ang. Sterilization-In-Place ; SIP). Pochodzą one z pojedynczego źródła, które charakteryzuje się płynnym procesem przejścia od badań i rozwoju do produkcji. Rozwiązania oferowane przez Eppendorf zapewniają klientom zalety niezwykle rozległej gamy jednorazowych, przeznaczonych do mieszania zbiorników o sztywnych ścianach (wielkości robocze od 65 mL do 40 L), w tym wersje ze złożem upakowanym i modele do zastosowań mikrobiologicznych. Oferowane jest również kompleksowe oprogramowanie do zarządzania informacjami, zestawy do montażu, rozwiązania programowe zapewniające kompatybilność ze starszym sprzętem, globalne wsparcie w zakresie sprzedaży i usług, laboratoria szkoleniowe i aplikacyjne oraz 70 lat doświadczenia i wiedzy na temat rynku nauk przyrodniczych.
Informacje o Eppendorf
Już od 1945 r. marka Eppendorf to synonim procesów zorientowanych na klienta i innowacyjnych produktów, takich jak przyrządy laboratoryjne i materiały eksploatacyjne do pracy z cieczami, komórkami i próbkami. Dzisiaj Eppendorf i 2 700 pracowników tej firmy w oparciu o swą wyjątkową wiedzę i doświadczenie służy w charakterze ekspertów i doradców laboratoriom oraz instytucjom badawczym z całego świata. Więcej informacji o firmie znaleźć można pod adresem: http://www.eppendorf.com.
Eppendorf®, logo Eppendorf oraz BioBLU® to zastrzeżone znaki towarowe Eppendorf AG, spółki z siedzibą w Niemczech. New Brunswick™ to oczekujący na rejestrację znak towarowy należący do Eppendorf AG. DASGIP® to zastrzeżony znak towarowy spółki DASGIP Information and Process Technology GmbH z siedzibą w Juelich (Niemcy).
Galeria zdjęć/multimediów dostępna pod adresem: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20130925006554/en/
KONTAKT:
Eppendorf
Thomas A. Burke
Manager ds. komunikacji marketingowej
tel. 860-253-6669
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.10.2013, 16:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |