Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak gotowe rozwiązania pochłaniają twoje zyski
I nie jesteś w tym odosobniony. Według oficjalnych danych liczba uczestników zoomowych spotkań sięga nawet 300 milionów dziennie. Oznacza to, że każdego dnia logo firmy pojawia się na ekranach laptopów i smartfonów przynajmniej 300 milionów razy. I chociaż liczba wyświetleń niekoniecznie jest równa liczbie użytkowników (niektórzy uczestniczą w kilku lub nawet kilkunastu spotkaniach w ciągu dnia), to nadal mówimy o zasięgu, o jakim większość marketerów może jedynie pomarzyć. Dla porównania: znane z wysokich cen reklamy wyświetlane podczas Super Bowl, finału amerykańskiej ligi futbolowej, mają oglądalność na poziomie 100 milionów i kosztują ponad 5 milionów dolarów za 30 sekund. Jeśli pomnożymy tę kwotę przez trzy, by uzyskać 300 milionów wyświetleń, oraz przez ilość dni w roku, otrzymamy kampanię reklamową o wartości 5,48 miliarda dolarów rocznie. Jednak właściciele aplikacji nie wydają na nią… ani centa.
Można spierać się, że samo wyświetlenie logo innej firmy nie oznacza jeszcze, że twój biznes traci pieniądze - ale to nie do końca prawda. Badania dowodzą, że nawet bardzo krótki kontakt z logo firmy może znacząco wpłynąć na decyzje i zachowania klientów. Oznacza to, że za każdym razem, kiedy prezentujesz konsumentom markę inną niż własna, rezygnujesz z zachęcenia klienta do ponownego skorzystania z twoich usług lub ze wzmocnienia wizerunku firmy.
Dlaczego warto promować własną markę
Jak temu zaradzić? Można oczywiście stworzyć własne oprogramowanie do rozmów wideo. Jednak cena takiego przedsięwzięcia może szybko sięgnąć nawet kilkuset tysięcy złotych - a to więcej, niż większość małych czy średnich firm jest gotowa wydać. Tutaj do gry wkracza brandable software, czyli oprogramowanie, które można dostosować do potrzeb własnej marki. Pozwala ono modyfikować wygląd, zawartość, a nawet funkcjonalności aplikacji, często bez konieczności wprowadzania zmian w kodzie. Na przykład popularne Vicodo pozwala spersonalizować każdy aspekt user experience oraz zastąpić logo aplikacji własnym. Dzięki temu twoja marka może czerpać wszystkie marketingowe korzyści dedykowanego oprogramowania, nie ponosząc przy tym kosztów jego tworzenia i utrzymania.
Jak zyska na tym twoja firma? Po pierwsze, zwiększy się świadomość marki - co, według Forbesa, jest jednym kluczowych czynników wpływających na konwersję. W praktyce oznacza to, że wyróżnisz się na tle konkurencji i pokażesz klientom, że pozytywnie wpływasz na ich życie lub biznes. Wysoka świadomość marki pomaga budować zaufanie i stanowi wartość dodaną dla klienta. Obrandowana aplikacja może też wyróżnić firmę spośród konkurencji - niewiele biznesów, zwłaszcza małych lub średnich, może pochwalić się własnym narzędziem do komunikacji. I wreszcie - rozwiązanie to pozytywnie wpływa na widoczność firmy i pomaga dotrzeć do szerszego grona jej docelowych klientów.
Wygodna aplikacja - z twoim logo
Chociaż gotowe programy do wideorozmów są łatwo dostępne i - zazwyczaj - proste w obsłudze, nie są one najlepszym rozwiązaniem, jeśli zależy ci na widoczności twojej marki. Nie trzeba jednak rezygnować z wygody użytkowania, żeby cieszyć się marketingowymi benefitami. Obrandowana aplikacja zapewnia wszystkie korzyści dedykowanego oprogramowania bez wysokiego nakładu środków. Gwarantuje też lepsze user experience oraz zwiększa szansę, że klienci zapamiętają twoją markę - i będą do niej wracać.
Jeśli zastanawiasz się, jak to rozwiązanie sprawdziłoby się w twojej firmie, możesz wypróbować Vicodo za darmo przez 14 dni lub zamówić bezpłatną konsultację z ekspertem.
Źródło informacji: vicodo.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.01.2021, 08:30 |
Źródło informacji | vicodo.com |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE
-
Dubai Future Forum 2024: A Vision of Tomorrow, from Brain Chips to Climate Solutions
- 21.11.2024, 12:57
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: APA-OTS
-
Image
GPB: chcemy, aby to polskie firmy napędzały morską transformację energetyczną PAP
„Dążymy do roli dostawcy kategorii Tier-1 w projektach morskiej energetyki wiatrowej, ale ambicje mamy znacznie większe. Wspólnie z ARP chcemy wspomóc odbudowę polskiego przemysłu na Pomorzu i uczynić z Gdańska, Gdyni i Szczecina przemysłowy hub dla projektów MEW. Grupa Przemysłowa Baltic ma tu do odegrania istotną rolę” - mówił Adam Kowalski, prezes zarządu Grupy Przemysłowej Baltic (GPB), podczas konferencji Offshore Wind Poland.- 21.11.2024, 10:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom