Pobierz materiał i Publikuj za darmo

WUHU (Chiny), 24 września 2025 r. /PRNewswire/ – W dniach 17-21 października 2025 r. po raz pierwszy odbędzie się Międzynarodowy Szczyt Użytkowników Chery pod hasłem „WSPÓŁTWORZENIE • WSPÓŁDEFINIOWANIE” jako globalna platforma współtworzenia produktów, komunikacji i ekosystemu. W centrum wydarzenia znajdzie się LEPAS, należąca do Grupy Chery nowa globalna marka pojazdów zasilanych alternatywnymi źródłami energii, prezentująca swoją wizję Ekosystemu 2.0 poprzez pokazy produktów, premiery technologiczne, demonstracje bezpieczeństwa i aktywności z udziałem użytkowników. Marka przedstawi również „Globalny program partnerstwa w zakresie stylu życia i elegancji”, aby wspólnie z użytkownikami na całym świecie budować ekosystem eleganckiej mobilności.
Pozycjonowana jako „preferowana marka dla eleganckiej mobilności”, LEPAS wyznaje filozofię „Nadaj tempa swojej elegancji”. Dzięki 22 kolejnym latom jako największy eksporter samochodów osobowych w Chinach oraz 17,44 milionom użytkowników na całym świecie, LEPAS szybko wkracza na arenę międzynarodową. Jej debiutancka linia modeli, na czele z SUV-em L8, wzbudziła duże zainteresowanie na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Indonezji, zdobywając pochwały za „estetykę lamparta”, inteligentne funkcje i praktyczność. Szczyt 2025 będzie kluczowym momentem, w którym LEPAS zaprezentuje globalnym użytkownikom swoje wartości.
Podczas wydarzenia LEPAS zorganizuje „Globalną podróż eleganckiej jazdy - przystanek Chiny”, umożliwiając mediom i użytkownikom testowanie inteligentnych możliwości terenowych modelu L8 w różnych miastach i doświadczanie integracji na linii człowiek × pojazd × środowisko. LEPAS otworzy również swój pierwszy „Globalny butik ekologicznego współtworzenia”, oferując przestrzeń marki nastawioną na styl życia i aktywny udział użytkowników. Tymczasem podczas Dnia LEPAS zaprezentowane zostaną przełomowe technologie, którym towarzyszyć będą warsztaty, jazdy testowe i otwarte eksperymenty bezpieczeństwa, podkreślające niezawodność marki.
Silnie powiązany ze szczytem „Globalny program partnerstwa w zakresie stylu życia i elegancji” zaprasza użytkowników i twórców zorientowanych na styl życia w pięciu obszarach - podróże plenerowe, życie domowe, moda, luksusowa kuchnia i fitness - do współtworzenia 100 eleganckich scenariuszy stylu życia. Ta inicjatywa zmienia podejście LEPAS z oficjalnego przekazu na autentyczne współtworzenie z użytkownikami. Rekrutacja rozpoczęła się we wrześniu, a wybrani partnerzy uzyskają wcześniejszy dostęp do jazd próbnych, zaproszenia na ekskluzywne sesje oraz możliwość wejścia do sieci kluczowych konsumentów opiniotwórczych, aby współdefiniować produkty, scenariusze i treści.
Szczyt ten oznacza przejście LEPAS z fazy wprowadzania marki do nowej ery współtworzenia i współdefiniowania przez użytkowników. Poprzez łączenie technologii, produktów i stylu życia LEPAS pragnie wnieść do rynku mobilności opartej na alternatywnych źródłach energii nową wartość zakorzenioną w „Technologii w służbie elegancji”.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2780529/1.jpg
Źródło: Chery Group
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.09.2025, 09:14 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |