Newsletter

Nauka i technologie

mk-group ("Care-Energy", "Care-Load") wyróżniony nagrodą Clean Tech Media Award 2012 za swoją koncepcję mobilności

10.09.2012, 14:20aktualizacja: 10.09.2012, 14:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- "Planujemy dalszy rozwój naszej innowacyjnej koncepcji w zakresie uniwersalnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych".

- Zdjęcie bezpłatnie można pobrać ze strony agencji fotograficznej European Pressphoto Agency (EPA): http://www.presseportal.de/pm/80959/2321790/.

HAMBURG, Niemcy, 9 września 2012 r. /PRNewswire/ - "Każdy kierowca pojazdu elektrycznego powinien mieć dostęp do ogólnokrajowej sieci ujednoliconych stacji ładowania tego typu pojazdów i móc zapłacić za ładowanie poprzez swoje indywidualne krajowe konto energetyczne" - oświadczył Martin Kristek, dyrektor generalny Care-Energy i Care-Load (znaki handlowe mk-group Holding GmbH, Hamburg), odbierając podczas gali Clean Tech Media Award 2012 nagrodę dla swojej firmy w kategorii mobilności za rozwiązania służące ochronie środowiska i zasobów naturalnych. - Nagroda dla naszego logicznego i innowacyjnego podejścia dodatkowo motywuje nas do dalszej rozbudowy sieci punktów ładowania w najbliższych miesiącach oraz wdrażania naszego innowacyjnego rozwiązania. Mobilność elektryczna powinna być nie tylko tańsza, ale też dużo wygodniejsza w praktyce. Nasza koncepcja stacji ładowania pojazdów elektrycznych w znacznym stopniu przyczyni się do zwiększenia udziału tego typu pojazdów w ruchu drogowym. Cel ten można osiągnąć wyłącznie pod warunkiem, że w stacje te nie trzeba będzie inwestować znacznych środków, a swobodny dostęp do nich będzie miał zarówno każdy dostawca energii, jak i klient indywidualny".

Kristek podziękował pracownikom Care-Energy za ich wkład w udaną realizację projektu. "W realizacji projektów infrastrukturalnych potrzebny jest szczególny entuzjazm i wytrwałość. Wdrażając ten projekt, pokazaliśmy, że w średnich przedsiębiorstwach może drzemać duży potencjał, jeżeli ich kadra jest zmotywowana i wierzy w powodzenie przedsięwzięcia. Wizja rozwiązań energetycznych firmy Care-Energy wykroczyła poza rozwiązania dla domu i w przyszłości zacznie się również spełniać na naszych ulicach".

Informacje o Clean Tech Media Award (http://www.cleantech-award.de)

Clean Tech Media Award to nagroda przyznawana w dowód uznania za entuzjastyczne podejście do ekologicznych technologii oraz wzorowe i przyjazne nastawienie do środowiska. Przyznawana jest raz do roku w sześciu różnych kategoriach i uchodzi za "Oskara" wśród nagród związanych z ochroną środowiska. Już sama nominacja do tej nagrody poprawia branżowy i polityczny wizerunek firmy.

Informacje o Care Energy (http://www.care-energy.de)

Care Energy to najważniejsza marka grupy mk-group Holding z Hamburga. Firma zatrudnia ponad 2 000 osób - zarówno pracowników biurowych, jak i pracujących w terenie. "Care-Energy" jest wyłącznym dostawcą ekologicznej energii do ponad 50 000 klientów na całym świecie, a w Niemczech wśród odbiorców jej usług energetycznych znajdują się nie tylko przedsiębiorstwa przemysłowe i handlowe, ale również gospodarstwa domowe i małe firmy. Ponadto "Care-Energy" jest jedyną firmą, która oferuje taryfy socjalne gospodarstwom znajdującym się w trudnej sytuacji, świadczy usługi konsultingowe z zakresu energooszczędności, zaopatruje odbiorców w wydajne urządzenia i sprzęt pomagający w uzyskaniu energooszczędności, a także świadczy usługi instalacyjne i realizuje remonty mające na celu zwiększenie energooszczędności.

Źródło: mk-group Holding GmbH

KONTAKT:

Marc Marz

rzecznik prasowy

tel. +49-40 414314858 0

tel. kom. +49-151 42260332

faks +49-40 414314858 9

e-mail: Marc.Maerz@Care-Energy.de

http://www.care-energy.de

mk-group Holding GmbH "Care-Energy"

Dessauer Straße 2-4

20457 Hamburg

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.09.2012, 14:20
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ