Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Zdjęcie bezpłatnie można pobrać ze strony agencji fotograficznej European Pressphoto Agency (EPA): http://www.presseportal.de/pm/80959/2321790/.
HAMBURG, Niemcy, 9 września 2012 r. /PRNewswire/ - "Każdy kierowca pojazdu elektrycznego powinien mieć dostęp do ogólnokrajowej sieci ujednoliconych stacji ładowania tego typu pojazdów i móc zapłacić za ładowanie poprzez swoje indywidualne krajowe konto energetyczne" - oświadczył Martin Kristek, dyrektor generalny Care-Energy i Care-Load (znaki handlowe mk-group Holding GmbH, Hamburg), odbierając podczas gali Clean Tech Media Award 2012 nagrodę dla swojej firmy w kategorii mobilności za rozwiązania służące ochronie środowiska i zasobów naturalnych. - Nagroda dla naszego logicznego i innowacyjnego podejścia dodatkowo motywuje nas do dalszej rozbudowy sieci punktów ładowania w najbliższych miesiącach oraz wdrażania naszego innowacyjnego rozwiązania. Mobilność elektryczna powinna być nie tylko tańsza, ale też dużo wygodniejsza w praktyce. Nasza koncepcja stacji ładowania pojazdów elektrycznych w znacznym stopniu przyczyni się do zwiększenia udziału tego typu pojazdów w ruchu drogowym. Cel ten można osiągnąć wyłącznie pod warunkiem, że w stacje te nie trzeba będzie inwestować znacznych środków, a swobodny dostęp do nich będzie miał zarówno każdy dostawca energii, jak i klient indywidualny".
Kristek podziękował pracownikom Care-Energy za ich wkład w udaną realizację projektu. "W realizacji projektów infrastrukturalnych potrzebny jest szczególny entuzjazm i wytrwałość. Wdrażając ten projekt, pokazaliśmy, że w średnich przedsiębiorstwach może drzemać duży potencjał, jeżeli ich kadra jest zmotywowana i wierzy w powodzenie przedsięwzięcia. Wizja rozwiązań energetycznych firmy Care-Energy wykroczyła poza rozwiązania dla domu i w przyszłości zacznie się również spełniać na naszych ulicach".
Informacje o Clean Tech Media Award (http://www.cleantech-award.de)
Clean Tech Media Award to nagroda przyznawana w dowód uznania za entuzjastyczne podejście do ekologicznych technologii oraz wzorowe i przyjazne nastawienie do środowiska. Przyznawana jest raz do roku w sześciu różnych kategoriach i uchodzi za "Oskara" wśród nagród związanych z ochroną środowiska. Już sama nominacja do tej nagrody poprawia branżowy i polityczny wizerunek firmy.
Informacje o Care Energy (http://www.care-energy.de)
Care Energy to najważniejsza marka grupy mk-group Holding z Hamburga. Firma zatrudnia ponad 2 000 osób - zarówno pracowników biurowych, jak i pracujących w terenie. "Care-Energy" jest wyłącznym dostawcą ekologicznej energii do ponad 50 000 klientów na całym świecie, a w Niemczech wśród odbiorców jej usług energetycznych znajdują się nie tylko przedsiębiorstwa przemysłowe i handlowe, ale również gospodarstwa domowe i małe firmy. Ponadto "Care-Energy" jest jedyną firmą, która oferuje taryfy socjalne gospodarstwom znajdującym się w trudnej sytuacji, świadczy usługi konsultingowe z zakresu energooszczędności, zaopatruje odbiorców w wydajne urządzenia i sprzęt pomagający w uzyskaniu energooszczędności, a także świadczy usługi instalacyjne i realizuje remonty mające na celu zwiększenie energooszczędności.
Źródło: mk-group Holding GmbH
KONTAKT:
Marc Marz
rzecznik prasowy
tel. +49-40 414314858 0
tel. kom. +49-151 42260332
faks +49-40 414314858 9
e-mail: Marc.Maerz@Care-Energy.de
http://www.care-energy.de
mk-group Holding GmbH "Care-Energy"
Dessauer Straße 2-4
20457 Hamburg
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.09.2012, 14:20 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |