Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Oświetlenie uliczne wymieniane jest w gminie Pleszew systematycznie przez spółkę Oświetlenie Drogowe i Uliczne w Kaliszu z dwóch źródeł finansowania. Pierwsze to wniesiony wkład pieniężny w ramach udziałów Miasta i Gminy Pleszew w spółce. Dzięki temu w ostatnich miesiącach zbudowano oświetlenie w trzech wsiach gminy Pleszew.
Drugie źródło finansowania to program „Sowa” realizowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Skorzystały z niego ostatnio kolejne trzy wsie gminy Pleszew. W podpleszewskim Kowalewie wymieniono 90 opraw i 9 słupów aż na 10 ulicach. Dużej inwestycji doczekała się także Sowina Błotna, gdzie zamontowano 55 opraw typu LED.
To jednak nie wszystkie źródła finansowania oświetlenia. Środki z własnego budżetu przeznacza także samorząd. Ostatnia inwestycja to drugi etap budowy oświetlenia na ul. Rzymskiej w Zielonej Łące.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.07.2022, 15:15 |
Źródło informacji | UMiG Pleszew |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polenergia i Equinor z umowami na transport i instalację fundamentów oraz morskich stacji dla projektów Bałtyk 2 i 3
- 03.07.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polenergia
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom