Newsletter

Nauka i technologie

SHAREit najszybciej rozwijającą się aplikacją do publikowania materiałów multimedialnych w Azji Południowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie w drugiej połowie 2020 r.

29.03.2021, 13:40aktualizacja: 29.03.2021, 13:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PR Newswire/SHAREit
Fot. PR Newswire/SHAREit
Jedno miejsce, które spełnia wszystkie potrzeby użytkowników w zakresie rozrywki cyfrowej - ponad 500 milionów użytkowników miesięcznie korzysta z SHAREit.

SINGAPUR, 29 marca 2021 r. /PRNewswire/ -- SHAREit, największa na świecie aplikacja do przesyłania plików, gier i streamingu ponownie zdobyła pierwszą pozycję wśród najszybciej rozwijających się aplikacji do publikowania materiałów multimedialnych w Azji Południowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie w drugim półroczu 2020 r. zgodnie z danymi pochodzącymi z najnowszego rankingu Performance Index (Wskaźnik Wyników) opublikowanego przez AppsFlyers. AppsFlyers umieściła również SHAREit w swoim rankingu Growth Index (Wskaźnik wzrostu) najlepszych aplikacji do publikowania materiałów multimedialnych nie tylko na wschodzących rynkach, takich jak Afryka (2. miejsce), lecz również na rynkach rozwiniętych, takich jak Europa Zachodnia (3. miejsce), Europa Wschodnia (4. miejsce), Ameryka Południowa (5. miejsce). Wskaźnik Wyników opracowany przez AppsFlyers jest narzędziem, które pozwala sprzedawcom aplikacji na sprawdzenie rankingu wyników źródeł mediów mobilnych.

Sukces ten poprzedziły nadzwyczajne wyniki SHAREit, które zyskały uznanie w XI wydaniu rankingu Performance Index (obejmującego pierwsze półrocze 2020 r.), zgodnie z którym aplikacja ta zajęła pierwsze miejsce w regionie Bliskiego Wschodu i Azji Południowo-Wschodniej, z imponującym tempem wzrostu liczby instalacji aplikacji, który osiągnął poziom 160%. Rankingi podkreślają unikatową ofertę SHAREit i szeroki wachlarz funkcji, które nie tylko przyczyniają się do popularności aplikacji wśród klientów, lecz również są niezastąpionym źródłem informacji dla marketingowców.

Karam Malhotra, wspólnik i wiceprezes na świat w SHAREit powiedział: „Głos użytkowników nigdy nie był jeszcze tak dobitny i klarowny jak dzisiaj, a ci chcą wyboru, elastyczności i nieograniczonego dostępu do spersonalizowanych treści cyfrowych na ich telefonach komórkowych. Nasza holistyczna platforma oferuje inteligentną i niepowtarzalną mieszankę odkrywania treści cyfrowych, konsumpcji, gier i przesyłania plików zgodnie z wysoko postawionymi wymaganiami klientów, przy czym dążymy do doskonalenia wrażeń płynących z SHAREit, w celu poprawy przydatności, wygody i bezproblemowego korzystania z aplikacji. Cieszymy się z tytułu najszybciej rozwijającej się aplikacji do publikowani materiałów multimedialnych na Bliskim Wschodzie i w Azji Południowo-Wschodniej - jest to dowodem na zaangażowanie zespołu SHAREit w zapewnienie elastyczności, niezależności i przydatności dla naszych klientów, przy jednoczesnym wsparciu reklamodawców w rozwijaniu swojej działalności wśród wykorzystując w tym celu społeczność SHAREit.

Główną funkcjonalnością SHAREit jest przesyłanie plików w ramach sieci peer to peer, pozwalające na dzielenie się, m.in., zdjęciami czy muzyką z innymi urządzeniami bez aktywnego połączenia z internetem czy Bluetooth. Jako pierwszy partner sprzedaży pośredniej Google Play, SHAREit zapewnia również bezpieczne przesyłanie aplikacji za pośrednictwem Peer-to-Peer Offline App Sharing (przesyłanie aplikacji offline w ramach sieci peer to peer), dodając je do biblioteki aplikacji Play użytkownika i zarządzając aktualizacjami aplikacji w momencie, kiedy urządzenie ponownie łączy się z Internetem.

SHAREit również umocnił swoją pozycję jako platforma treści cyfrowych, zapewniając użytkownikom usługi gamingowe, usługi odkrywania treści i usługi konsumpcyjne. SHAREit ma dedykowane centrum gier w ramach aplikacji, które oferuje gry HTML5, materiały wideo z gier i opcję pobierania popularnych gier. Dzięki grom we wszystkich gatunkach SHAREit posiada jeden z największych katalogów gier mobilnych od twórców z całego świata.

Dzięki konsekwentnemu postępowi w zakresie treści SHAREit z powodzeniem wykorzystał popularność lokalnych treści, aby stać się centrum krótkich materiałów wideo, dzięki czemu jego baza użytkowników wzrosła na całym świecie wraz z rosnącym poziomem zaangażowania. SHAREit może się poszczycić gronem ponad 1,8 miliarda użytkowników na całym świecie w około 200 krajach i regionach. Aplikacja ma obecnie ponad 500 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.ushareit.com/.

Grupa SHAREit:

SHAREit Group to spółka technologiczna obsługująca szereg aplikacji w kategorii aplikacji użytkowych i treści, które zainstalowało blisko 2,4 miliarda użytkowników na całym świecie, dysponująca siecią biznesową sięgającą nawet 200 krajów i regionów, działającą w 45 różnych językach. Grupa posiada wiele popularnych narzędzi i interaktywnych aplikacji rozrywkowych, takich jak SHAREit, WATCHit i innych.

SHAREit, która jest główną aplikacją firmy, jest jedną z największych na świecie platform offline i online, która oferuje wymianę plików, gry i streaming. Aplikacja ma łącznie ponad 500 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie i duży zasięg na rynku w Azji i Pacyfiku, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Europie.

W 2020 roku SHAREit Group została uznana przez AppsFlyer za najszybciej rozwijającego się twórcę rozwiązań do publikacji materiałów multimedialnych w Azji Południowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie oraz zajęła 2. miejsce na świecie w rankingu AppAnnie pod względem pobrań obejmującym twórców rozwiązań do publikacji materiałów multimedialnych z Azji Południowo-Wschodniej. Firma posiada oddziały w Singapurze, Indonezji, na Filipinach, w Dubaju i RPA.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1474871/SHAREit.jpg

Źródło: SHAREit

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.03.2021, 13:40
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ