Newsletter

Nauka i technologie

TIDAL 2016: rok muzyki na wyłączność

27.12.2016, 17:10aktualizacja: 27.12.2016, 17:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 27 grudnia 2016 r. /PRNewswire/ - W tym roku muzycy eksperymentowali, przełamywali bariery i docierali do słuchaczy w jeszcze bardziej bezpośredni sposób. Przemysł muzyczny w 2016 roku uległ większym przemianom niż kiedykolwiek wcześniej, a globalna platforma muzyczna i rozrywkowa TIDAL przewodziła nowym trendom. Platforma TIDAL umożliwia artystom prezentowanie kreatywności i sztuki bez żadnych ograniczeń.

Multimedialny komunikat prasowy dostępny jest tutaj: http://www.multivu.com/players/English/8011251-tidal-2016-year-of-exclusives

Wyróżniając się na tle konkurencji, platforma TIDAL nie tylko publikowała na wyłączność albumy takie jak Lemonade, ANTI i The Life of Pablo, ale także przesyłała strumieniowo na żywo jedne z najbardziej atrakcyjnych wydarzeń, włączywszy premierowy pokaz mody Yeezy Season 3 samego Kanye Westa, który odbył się w znanym Madison Square Garden w Nowym Jorku. Wśród przesyłanych strumieniowo imprez znalazł się także pokaz mody Fenty X Puma Rihanny, nadawany wprost z Paryża, stolicy Francji.

Platforma TIDAL umożliwiła swoim abonentom i fanom bezpośredni udział w kultowych wydarzeniach poprzez przekazywanie ich na żywo oraz rozdawanie biletów, między innymi na koncerty takich artystów, jak Demi Lovato i Nick Jonas, Bon Jovi, Rick Ross czy Lauryn Hill. Abonenci platformy mogli oglądać aż 39 przekazów na żywo oraz wziąć udział w szeregu wydarzeń i festiwali na całym świecie. Za pomocą platformy TIDAL do rąk fanów trafiło ponad 180 000 biletów, między innymi na kameralne spotkania abonentów z artystami takimi, jak Blood Orange, Usher, Juicy J, CNCO i nie tylko.

W 2016 roku na platformie znalazły się aż 32 albumy na wyłączność. TIDAL jest jedyną platformą przekazywania strumieniowego na świecie, która gości albumy takich kultowych gwiazd jak Prince, JAY Z i Beyonce. Artystów przyciąga do platformy jej zaangażowanie we wspieranie artystów i prezentowanie fanom twórczości ulubionych gwiazd w sposób, w jaki muzyka powinna być udostępniana. TIP, The Dead Weather, Damian Marley, Fat Joe, Vic Mensa i wschodząca gwiazda platformy TIDAL Tabi Bonney to tylko wybrani artyści, którzy przyczynili się do wydania na wyłączność ponad 45 klipów muzycznych w ciągu roku.

Aby umożliwić artystom dotarcie do fanów w sposoby wykraczające poza zwykłe premiery i trasy koncertowe, platforma TIDAL przyczyniła się do powstania filmów dokumentalnych oraz materiałów zza kulis, które dają fanom wgląd w produkcję albumów, klipów, realizację tras i nie tylko. Od Ricka Rossa, przez Nicka Jonasa do 21 Savage, platforma TIDAL opublikowała ponad 90 klipów muzycznych. Poza tym artyści, celebryci, sportowcy i trendsetterzy tacy, jak JAY Z, Jeremy Scott, June Ambrose, Angie Martinez, Enrique Iglesias, Justise Winslow, Brett Eldredge, Solange, Rae Sremmurd utworzyli ponad 150 list odtwarzania na wyłączność na platformie TIDAL.

Platforma TIDAL nieustannie wspiera działalność filantropijną stowarzyszonych z nią artystów. W ubiegłym roku, współpracując z muzykami TIP, Lil Wayne i nie tylko, platforma przyczyniła się do podniesienia świadomości o szeregu organizacji. Koncerty charytatywne takie, jak TIDAL X 2015 umożliwiają artystom zwrócenie uwagi na kwestie i ruchy społeczne im najbliższe. Tego typu wydarzenia, wspierane przez platformę TIDAL, dają niepowtarzalne możliwości do wprowadzenia zmian na skalę globalną.

TIDAL

TIDAL to globalna platforma rozrywkowa skupiająca się na doświadczeniach, których odbiorcami są fani artystów z całego świata. Abonenci platformy TIDAL mają dostęp do treści dobieranych na wyłączność, które bezpośrednio łączą artystów z fanami na wiele sposobów. Usługa zapewnia dźwięk wysokiej jakości, odpowiadający jakości CD, wysokiej rozdzielczości wideo, a także możliwość odkrywania nowych artystów poprzez TIDAL Rising i niepowtarzalne wrażenia na TIDAL X. Platforma TIDAL dostępna jest w ponad 52 krajach, a abonenci mają do dyspozycji ponad 42,5 miliona utworów i 140 000 wysokiej jakości klipów. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.tidal.com.

Znajdź TIDAL na platformach: http://facebook.com/tidal, http://twitter.com/tidalhifi i https://instagram.com/tidal/

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150904/263788LOGO

Źródło: TIDAL

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.12.2016, 17:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ