Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Dynamika wzrostu we wszystkich obszarach strategii rozwoju;
- Wzrost wartości prognozowanych przychodów i portfela zamówień na pełny rok 2021;
- Porozumienie w sprawie przejęcia Chartboost.
SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Firma Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA) ogłosiła dziś wyniki finansowe za pierwszy kwartał zakończony 31 marca 2021 roku, zamieszczając na stronie internetowej poświęconej relacjom inwestorskim raport kwartalny dotyczący dochodów za pierwszy kwartał 2021 r. Zachęcamy do zapoznania się z załączonym raportem lub odwiedzenia strony: http://investor.zynga.com/financial-information/quarterly-results, gdzie również można go znaleźć.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20210505005238/en/
„Wspaniale rozpoczęliśmy rok 2021, osiągając rekordowe wyniki za pierwszy kwartał, dzięki świetnym notowaniom naszych usług live, nowych gier i oferty hyper-casual ‒ powiedział Frank Gibeau, dyrektor wykonawczy firmy Zynga. - Dzisiaj ogłosiliśmy zamiar przejęcia Chartboost ‒ wiodącej platformy służącej do reklamowania i sprzedaży gier. Umożliwi ono połączenie oferty wysokiej jakości gier Zyngi i danych pochodzących bezpośrednio od klientów ze stworzoną przez Chartboost, sprawdzoną platformą reklamy i sprzedaży, wynosząc doświadczenia odbiorców na nowy poziom i znacząco zwiększając naszą przewagę konkurencyjną w ekosystemie mobilnym”.
Najważniejsze wydarzenia pierwszego kwartału
Rekordowy kwartalny poziom przychodów i portfela zamówień w ramach stworzonej przez nas oferty usług live:
· Odnotowanie najwyższego kwartalnego poziomu przychodów i portfela zamówień w historii firmy Zynga, do czego przyczyniła się rekordowa pod względem poziomu przychodów i portfela zamówień kwartalna sprzedaż produktów z oferty Social Slots, a także najwyższe wyniki za pierwszy kwartał dla produktów „Empires & Puzzles”, „Words With Friends”, „CSR2” i „Casual Cards”. Gra „Harry Potter: Puzzles & Spells” również podbija serca fanów, co w znaczący sposób przyczyniło się do wyników odnotowanych w ramach oferty usług live;
· Rekordowa średnia dzienna liczba aktywnych użytkowników mobilnych (DAU) na poziomie 38 milionów, co oznacza wzrost o 85% w porównaniu z rokiem ubiegłym oraz średnia miesięczna liczba aktywnych użytkowników mobilnych (MAU) na poziomie 164 milionów, co oznacza wzrost o 139% w porównaniu z rokiem poprzednim, głównie dzięki naszym najnowszym produktom: „Toon Blast”, „Toy Blast” oraz stworzonej przez Rollic ofercie gier typu hyper-casual.
Po niedawnej premierze „Puzzle Combat” pojawienie się kolejnych tytułów planowane jest na rok 2021 i następne lata:
· W kwietniu odbyła się ogólnoświatowa premiera „Puzzle Combat”, a zaangażowanie graczy w początkowym okresie daje nam podstawy, by wierzyć w naszą zdolność do stopniowego zwiększania zasięgu gry w nadchodzących kwartałach;
· W bieżącym roku planujemy udostępnić graczom z całego świata następujące gry: „FarmVille 3” i „Star Wars: Hunters™”
Dobra passa w branży gier typu hyper-casual zostaje podtrzymana ‒ gry Rollic zajmują czołowe miejsca w rankingach:
· Rollic, jedna z najszybciej rozwijających się firm z branży gier typu hyper-casual na świecie, osiągnęła najwyższe w historii kwartalne przychody i wartość portfela zamówień dzięki wprowadzeniu na rynek gier „High Heels!” i „Blob Runner 3D”, które zajęły odpowiednio pierwsze i drugie miejsce na liście najczęściej pobieranych gier w amerykańskim App Store;
· Rollic przyciąga do sieci Zynga nowych użytkowników, tworząc uniwersalne gry, które wpisują się w trendy w kulturze popularnej i wiodących portalach społecznościowych, w tym TikTok.
Wprowadzenie na rynek gry „Star Wars: Hunters” i przejęcie Echtry przyspieszają rozwój gier multiplatformowych:
· Ogłosiliśmy, że pierwszym tytułem w ofercie gier multiplatformowych będzie „Star Wars: Hunters”. Jest to darmowa gra bitewna na arenie, stworzona we współpracy z Lucasfilm Games, która będzie dostępna na urządzenia mobilne i Nintendo Switch pod koniec 2021 roku;
· Przejęcie firmy Echtra Games, którą tworzy utalentowany zespół z bogatym doświadczeniem i narzędziami do gier multiplatformowych, pozwoli nam opracować nową fabularną grę akcji.
Rekordowe przychody i wielkość portfela zamówień na rynkach międzynarodowych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku azjatyckiego:
· Odnotowano rekordowe przychody i wielkość portfela zamówień w pierwszym kwartale na rynkach międzynarodowych, głównie dzięki takim tytułom, jak „Toon Blast”, „Empires & Puzzles”, stworzonej przez Rollic ofercie gier typu hyper-casual, „Toy Blast” oraz „Harry Potter: Puzzles & Spells”;
· Azja pozostaje kluczową siłą napędową naszego międzynarodowego wzrostu; notujemy pierwsze pozytywne wyniki dla „High Heels!” i „Blob Runner 3D”, które trafiły na sam szczyt zestawienia najczęściej pobieranych gier w chińskim App Store.
Przełomowe przejęcie Ad Tech przyspieszy realizację strategii platformy reklamowej Zyngi:
· Ogłosiliśmy dziś zawarcie umowy w sprawie przejęcia Chartboost ‒ wiodącej platformy reklamy mobilnej i sprzedaży gier, która posiada imponującą globalną bazę ponad 700 milionów użytkowników w ujęciu miesięcznym oraz rozległą sieć partnerów reklamowych i wydawniczych;
· Skala i możliwości technologiczne Chartboost w połączeniu z naszą ofertą wysokiej jakości gier i danymi pochodzącymi bezpośrednio od klientów, znacząco zwiększą przewagę konkurencyjną firmy Zynga w ekosystemie mobilnym;
· Firma Zynga przejmie Chartboost za kwotę ok. 250 milionów USD w formie pieniężnej, z zastrzeżeniem zwyczajowych korekt związanych z zamknięciem transakcji. Oczekuje się, że po przewidywanym zamknięciu transakcji w trzecim kwartale 2021 roku Chartboost niezwłocznie przyniesie zyski firmie Zynga, jednocześnie otwierając dodatkowe możliwości rozwoju i zwiększania marży ‒ zarówno w 2022 roku, jak i w kolejnych latach.
Zarząd Zyngi zaplanował telekonferencję, która odbędzie się dzisiaj o godzinie 14:00 czasu pacyficznego (17:00 czasu wschodniego) w celu omówienia wyników notowanych przez firmę. Podczas telekonferencji będzie można zadawać pytania. Zynga postara się w miarę możliwości na nie odpowiedzieć.
Dostęp do telekonferencji można uzyskać pod adresem: http://investor.zynga.com - nagranie z telekonferencji będzie można odtworzyć na stronie internetowej po jej zakończeniu lub wysłuchać pod następującymi numerami telefonu:
Bezpłatny numer: (800) 537-0745
Numer dla połączeń międzynarodowych: (253) 237-1142
ID konferencji: 7974907
Zynga Inc.
Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Już ponad miliard osób miało bezpośrednią styczność z takimi tytułami tej firmy jak CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ czy Zynga Poker™. Gry Zynga dostępne są w ponad 150 krajach świata na wielu platformach społecznościowych i urządzeniach mobilnych. Powstała w 2007 r. spółka ma siedzibę główną w San Francisco i biura w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Indiach, Turcji i Finlandii. Więcej informacji na stronie www.zynga.com lub na profilach Zynga w serwisach Twitter, Instagram, Facebook i na blogu Zynga.
Wypowiedzi prognozujące
Niniejsza informacja prasowa zawiera wypowiedzi prognozujące w rozumieniu ustawy o reformie prywatnych sporów w sprawie papierów wartościowych z 1995 r. (United States Private Securities Litigation Reform Act), odnoszące się m.in. do planowanego przejęcia Chartboost, Inc. („Chartboost”); naszej możliwości uzyskania zamierzonych korzyści związanych z połączeniem z Chartboost, w tym poszerzenia naszego globalnego grona odbiorców i skutecznego konkurowania w branży mobilnej rozrywki; naszych oczekiwań dotyczących przyszłego wypuszczenia na rynek nowych gier; naszych oczekiwań dotyczących międzynarodowej ekspansji i przyjęcia naszych gier przez użytkowników; a także naszych celów biznesowych i możliwości przyszłego rozwoju. W wypowiedziach prognozujących często pojawiają się słowa „przewiduje”, „planowany”, „zamierza”, „będzie”, „spodziewany”, „uważa”, „cel”, „oczekuje” oraz stwierdzenia w czasie przyszłym. Wypowiedzi prognozujące nie stanowią gwarancji przyszłej realizacji, lecz jedynie odzwierciedlają obecne oczekiwania zarządu. Pomyślne osiągnięcie celów objętych takimi wypowiedziami prognozującymi wiąże się z przyjęciem określonych założeń i jest obarczone istotnymi czynnikami ryzyka i niepewności. Nie należy przywiązywać nadmiernej wagi do wypowiedzi prognozujących, ponieważ opierają się one na informacjach dostępnych dla nas w dniu ich formułowania. Nie mamy obowiązku aktualizacji takich wypowiedzi. Więcej informacji i szczegółów na temat ryzyka, niepewności i założeń znajduje się lub zostanie zawartych w naszych publicznych wnioskach składanych w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd („SEC”), których kopie można uzyskać na stronie internetowej poświęconej relacjom z inwestorami: http://investor.zynga.com lub na stronie SEC pod adresem www.sec.gov.
Informacja wydawcy:
Aby pobrać uzupełniające materiały filmowe i grafiki do gier Zyngi, należy wejść na stronę: https://zynga.social/6kt
Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210505005238/en/
Źródło: Zynga
KONTAKT:
Relacje inwestorskie:
Rebecca Lau
e-mail: Investors@zynga.com
-
Relacje z mediami:
Sarah Ross
e-mail: Sarah@zynga.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.05.2021, 15:17 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |