Newsletter

VISTULA GROUP SA skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. w marcu 2014 roku

04.04.2014, 00:29aktualizacja: 04.04.2014, 00:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 8/2014

Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2014 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 27,5 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w marcu 2013 roku o około 0,7 %.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - marzec 2014 roku wyniosła ok. 88,1 mln zł i była wyższa o ok. 5,5 % od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w marcu 2014 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 15,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2013 roku o około 6,4% . W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - marzec 2014 roku w tym segmencie wyniosła ok. 46,1 mln zł i była wyższa o ok.5,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 9,5 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w marcu 2013 roku o około 8,0 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - marzec 2014 roku w tym segmencie wyniosła ok. 34,1 mln zł i była wyższa o ok. 3,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi abs/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.04.2014, 00:29
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii