Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Gremi Media S.A. (Spółka, Emitent) informuje, że w dniu 7 kwietnia 2014r. Spółka objęła 120 200 udziałów Gremi Communication Sp. z o.o., utworzonych na mocy podjętej przez Nadzwyczajne Zgromadzenie Wspólników tej spółki w dniu 27 marca 2014r. uchwały, za cenę równą ich wartości nominalnej wynoszącą 50 zł za każdy udział tj. łącznie za kwotę 6.010.000 złotych (wartość przekraczająca 10% kapitałów własnych Emitenta).
Uchwała w sprawie podwyższenia kapitału Gremi Communication Sp. z o.o. została podjęta pod warunkiem zarejestrowania przez sąd podwyższenia kapitału zakładowego podjętego uchwałą Nadzwyczajnego Zgromadzenia Wspólników Gremi Communication Sp. z o.o. z dnia 30 września 2013r., na mocy której Gremi Media S.A. objęła 23 400 nowoutworzonych udziałów tej spółki.
Po rejestracji w/w podwyższeń Gremi Media S.A. posiadać będzie łącznie 170 600 udziałów Gremi Communication Sp. z o.o. o wartości nominalnej 50 zł każdy tj. o wartości 8 530 000,00 zł stanowiących 19,21% w kapitale zakładowym tej spółki.
Wartość ewidencyjna tych aktywów w księgach rachunkowych Emitenta będzie równa ich wartości nominalnej i stanowić będzie 8 530 000,00 zł.
Prezesem Zarządu Gremi Communication Sp. z o.o., który jednocześnie jest pośrednio podmiotem dominującym wobec tej spółki jest Pan Grzegorz Hajdarowicz będący również podmiotem pośrednio dominującym wobec Emitenta i pełniący funkcję Prezesa Zarządu GREMI Media S.A.
Źródłem finansowania nabycia aktywów są środki własne Emitenta. Nabycie aktywów ma charakter długoterminowej lokaty kapitałowej.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi mra
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.04.2014, 16:30 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |