Newsletter

Weteran z Afganistanu realizuje marzenia o wejściu do świata wielkiego filmu - ruszą zdjęcia do jego thrillera pt. "The Janus Project" (zlecone)

03.04.2014, 16:41aktualizacja: 03.04.2014, 16:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SALT LAKE CITY, 2 kwietnia 2014 r. /PRNewswire/ - Nathan Nearman, oficer kontrwywiadu i weteran wojny w Afganistanie, dopisze do swojej historii oddanej służby wojskowej nową misję. Zrealizuje życiowe marzenie o zmierzeniu się z trudną branżą filmową i kręceniem filmów, które mają zelektryzować widownię i zapewnić komercyjny sukces. Marzenie to właśnie przenosi się na taśmę filmową, ponieważ rozpoczęły się prace do produkcji filmowej na podstawie oryginalnego scenariusza do obrazu, którego zwiastun spotkał się z aplauzem uczestników CinemaCon - prestiżowego wydarzenia odbywającego się w Caesar’s Hotel w Las Vegas, na którym zbierają się producenci filmowi i wystawcy z całego świata.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140402/CG96292LOGO

Jak ogłosił Steve Bown, główny wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Nebulae Entertainment, wytwórnia ta wyznaczyła już termin i miejsce rozpoczęcia produkcji filmu Nearmana, będzie to psychologiczny thriller fantasy pt. "The Janus Project" (start zdjęć - 1 czerwca 2014 r. w Utah). "To pierwszy z szesnastu filmów, które planujemy wyprodukować w nadchodzących latach. Każdy z nich będzie reprezentował inny gatunek, bazując na oryginalnym scenariuszu. Dzięki nim świat na nowo rozkocha się w Hollywood!" - oznajmił Bown.

"Przeznaczyliśmy ponad 30 mln USD, na specjalną strategię marketingową, której celem było przyciągnięcie kolejnych inwestorów z całego świata, a reakcje weteranów branży filmowej, z którymi spotkaliśmy się w naszej loży promocyjno-integracyjnej w trakcie CinemaCon, rozbudziły nasze nadzieje na przyszłość - zauważył Bown. - Szanujemy tradycję, ale jednocześnie nie chcemy być do niej uwiązani. Nasze nowatorskie pomysły zwiastują pobudkę dla Hollywoodu".

Rozwijając temat nowej koncepcji marketingowej Nathan Nearman dodał: "Nebulae Entertainment nawiązała współpracę z firmą Dubli, razem z którą będzie sprzedawać -za pośrednictwem strony filmu http://www.thejanusprojectfilm.com - bilety na przedpremierowy pokaz autorskiej wersji tej najbardziej oczekiwanej produkcji roku na 24 godziny przed jej wejściem do kin. Bilety te trafią do sprzedaży jeszcze przed rozpoczęciem produkcji w czerwcu, co stanowi precedens w historii Hollywood. Liczymy na miliony chętnych na całym świecie. Kolejka chętnych do uczestnictwa w tym historycznym wydarzeniu już się ustawia. Bilety będą dostępne przez 40 dni od 1 kwietnia do 10 maja 2014 r. za jedyne 4 USD. Każdy może dołączyć do uprzywilejowanej grupy, która zobaczy ten oryginalny i ekscytujący obraz przed jego oficjalną premierą kinową - zaznaczył Nearman. - Obejrzawszy go przez Internet, ludzie będą chcieli przeżyć go ponownie na dużym ekranie. Doprowadzi to do kolejnej rewolucji w branży filmowej pod względem komercyjnym".

"Biorąc pod uwagę nasycenie globalnego rynku i niesamowitą fabułę filmu, liczymy, że przyniesie on ponad 500 mln USD zysków z biletów kinowych. Planujemy szereg działań marketingowych i społecznościowych - będzie to nasz 'wabik', dzięki któremu więcej ludzi zechce pójść do kin, aby zobaczyć 'The Janus Project'. W połączeniu z aplikacją Nebulae, którą wytwórnia udostępni na całym świecie jako dodatek do wydania na DVD/Blu-Ray, działania te pozwolą nam utrzymać właściwy kurs do sukcesu filmu - stwierdził Nearman. - Ponadto przy okazji premiery filmu 'The Janus Project' ukaże się również powieść o tym samym tytule. W wersji kinowej pokazany będzie też krótki zwiastun drugiej części filmu" - dodał Nearman.

Również dobór obsady wpisuje się w strategię sukcesu kasowego filmu. W głównych rolach wystąpią bowiem gwiazdy popularnych seriali telewizyjnych - Emily O’Brien i Adam Gregory.

Urodzona w Anglii Emily O’Brien ma na koncie trzy nominacje do nagrody Emmy w kategorii programów telewizyjnych emitowanych w godzinach przedwieczornych. Znana jest także z roli Jany Hawkes Fisher w serialu "Żar młodości".

Adam Gregory - urodzony w Cincinnati w stanie Ohio, grał Ty Collinsa w serialu sieci telewizyjnej CW "Beverly Hills 90210", a także w telenoweli "Moda na sukces" (w którym przestał grać pod koniec 2013 r., ale fani liczą na jego powrót). Wystąpił również w teledysku Ashley Tisdale do piosenki "It’s Alright, It’s Ok". 8 stycznia 2013 r. wraz z żoną Sheridan Nicole, Gregory świętował narodziny syna Kannona.

Występując w roli gwiazd filmu "The Janus Project", ten charyzmatyczny i piękny duet gwiazdorski nadał blasku ekscytującemu zwiastunowi koncepcyjnemu, którego pokaz odbył się wiosną 2014 r. na CinemaCon. Podgrzewając atmosferę oczekiwań wokół filmu, krytyk filmowy Judy Thorburn z magazynu "Las Vegas Round the Clock" stwierdziła: "Jest to najlepszy zwiastun filmu, jaki widziałam w życiu, wprost wyrywa z fotela".

Słychać również optymistyczne wieści dotyczące dodatkowej obsady filmu, w której znaleźć się mają gwiazdy z najwyższej półki. "Ciekawie nakreślone postacie, wieloaspektowość wątków i epicki, oryginalny scenariusz przyciągają największe talenty Hollywoodu. W nadchodzących tygodniach będziemy rozmawiać z czołowymi postaciami kina - oznajmiła kierownik obsady Brooke Bentley. - Będąc produkcją o przełomowym i pionierskim charakterze, film ten wymaga odpowiedniej obsady. Pod tym względem, jak dotąd, wszystko idzie po naszej myśli".

Do najznamienitszych postaci związanych z wytwórnią Nebulae Entertainment należą Mark Victor Hansen, znany przede wszystkim jako pomysłodawca i współautor serii książek pt. "Chicken Soup for the Soul" oraz współautor - wraz z Markiem Allenem - pozycji pt. "Cracking the Millionaire Code". Do zespołu Nebulae dołączył również Bob Nicoll - autor książki "Remember the Ice". "Nearman zbudował zespół i firmę w oparciu o pozytywną energię, dzięki której najwspanialsze pomysły twórcze przeradzają się w arcydzieła światowego formatu. Obserwacja tego procesu z bliska to inspirujące doświadczenie" - dodał Nicoll.

Prace nad zdjęciami do filmu rozpoczną się 1 czerwca 2014 r. w stanie Utah, a także w miasteczku akademickim Utah Valley University i w kilku innych miejscach w Salt Lake City i okolicach. "Nebulae Entertainment jako pierwsza wytwórnia ma wyłączność na kręcenie filmu w tym miejscu. Okolice uczelni Utah Valley University znane są z całorocznych atrakcji w zakresie aktywnego spędzania wolnego czasu, w tym wycieczek pieszych, obozów, wspinaczek górskich, narciarstwa zimowego i wodnego oraz kajakarstwa. Bazując na tej wspaniałej scenerii, producenci stworzą zdumiewający obraz starożytnego, poprzedzającego czasy Cesarstwa Rzymskiego kultu - swoistego prekursora Zakonu Iluminatów - przepełnionego przerażającymi scenami działań tajemnego bractwa Vera Ipsum Liani 'Vii', przeplatając go romantyczno-dramatycznymi wątkami ze współczesności na tle miasteczka akademickiego" - podkreślił Bown.

Będzie to pierwszy komercyjny film nakręcony w całości w stanie Utah. "Utah ma mnóstwo utalentowanych filmowców, już od lat czekamy na taki projekt. ‘The Janus Project’ nie tylko zrewolucjonizuje świat, ale także zapewni Utah godną pozycję w branży filmowej, na którą zasługuje!" - z entuzjazmem podkreśliła Tara Starling, 14-letnia wizażystka.

Nearman pamięta o swoich towarzyszach broni z Afganistanu i całego świata, wspierając organizacje działające na rzecz weteranów i ich rodzin. Nebulae Entertainment będzie udzielać pomocy finansowej - z własnych środków i zysków ze sprzedaży - organizacjom charytatywnym, takim jak Final Honors (http://www.finalhonors.org) - organizacji non-profit, która pomaga rodzinom żołnierzy, którzy zginęli na misjach, oddając im cześć, oferując świadczenia i przedstawiając możliwości, o których rodziny nie wiedziały albo które nie zostały im zaproponowane. "Wizja Nearmana, polegająca na realizowaniu swoich ambicji w świecie wielkiego filmu i jednoczesnym wspieraniu szlachetnych inicjatyw z zysków sprzedażowych przyciąga do Nebulae Entertainment wielu ludzi" - oznajmił Greg Johnson, pełnomocnik Nebulae Entertainment, również weteran wojny w Afganistanie.

O najważniejszych sprawach w Nebulae Entertainment decydują: dyrektor wykonawczy i handlowy Nathan D. Nearman, dyrektor operacyjna i kierowniczka Linda Bown, główny wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Steve Bown, wiceprezes ds. sprzedaży Bob Nicoll, dyrektor ds. prawnych Greg Johnson, kierowniczka obsady Brooke Bentley, dyrektor kreatywna i ds. mediów społecznościowych Dillon Graves, kierownik ds. marketingu i networkingu społecznościowego, Brei Hofeldt, specjalistka ds. mediów i blogosfery, a także zespół specjalistów z działu kreatywnego na czele z Denverem Harwardem, Seanem Gooleyem i Dennisem Nearmanem.

Zapraszamy do kupowania biletów w przedsprzedaży! Można je nabyć już teraz na stronie: http://www.thejanusprojectfilm.com.

Źródło: Nebulae Entertainment

KONTAKT:

Bruce Merrin

Dyrektor ds. public relations

tel. 702 367 0331

e-mail: merrinpr@lvcoxmail.com

http://www.celebrityspeakersentertainment.com

Źródło informacji: PR Newswire

UWAGA! Za treść informacji zleconych PAP nie ponosi odpowiedzialności (ZLECONE PAP).

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.04.2014, 16:41
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii