Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan SA informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2014 r. wyniosła 36,7 mln zł i była o 11,3% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym za 3 miesiące 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 101,9 mln zł i wzrosła o 6,3% r./r.
Powierzchnia sieci sklepów GK Redan na koniec marca wyniosła 100,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 1,5% w odniesieniu do marca 2013.
Sieć dyskontowa
W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w marcu 2014 r. wyniósł 21 mln zł, co oznacza poziom o 21% wyższy niż w marcu roku poprzedzającego.
Sprzedaż po 3 miesiącach br. osiągnęła poziom 52,6 mln zł i była wyższa o ok. 15,4% r./r.
Sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 289 sklepów własnych o łącznej powierzchni 62,5 tys. m2 i była na poziomie 4% wyższym niż w marcu 2013.
Sieć modowa
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w marcu 2014r. wyniosła 15,7 mln zł i była na poziomie marca 2013r.
Sprzedaż po 3 miesiącach br. wyniosła 49,4 mln zł, co oznacza spadek o 1,8% r./r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec marca 2014r. miały łączną powierzchnię 37,8 tys. m2, i były na poziomie 2,3% niższym niż w marcu 2013r.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w marcu 2014 r. osiągnęła poziom 2,7 mln zł, co oznacza 10% wzrost do marca 2013r. Analogiczny 10% wzrost odnotowano narastająco za 3 miesiące przy sprzedaży w wysokości 8,4 mln zł.
W przedstawionych danych została wprowadzona zmiana sposobu prezentacji przychodów ze sprzedaży towarów uzyskiwanych w zagranicznych sklepach franczyzowych części modowej, w zakresie ujęcia prawa zwrotu towarów sprzedanych franczyzobiorcom. Umowy zawarte z tymi partnerami nie przewidują prawa zwrotu, jednak w praktyce spółki z Grupy w ograniczonym zakresie przyjmują zwroty niesprzedanych towarów w przypadku przestrzegania przez franczyzobiorców rekomendacji dotyczących cen sprzedaży towarów klientom. Dlatego przedstawione powyżej dane uwzględniają tą praktykę. W związku z tym w przychodach skonsolidowanych Grupy są uwzględniane jedynie przychody za towary faktycznie sprzedane ze sklepów franczyzowych do klientów.
Zmiana ta nie ma wpływu na wyniki w dłuższych okresach -dane za 2013 r. zmieniłyby się o ok. 20 tys. zł, co stanowi mniej niż -0,005% uzyskanych łącznie skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy.
Zasady stosowane w okresach poprzednich powodowały przesunięcia sprzedaży pomiędzy miesiącami, w zależności od tego w jakim miesiącu realizowana była sprzedaż towarów nowej kolekcji do sklepów franczyzowych, a w jakich wystawione zostały korekty sprzedaży dokumentujące zwroty. Wprowadzona zmiana eliminuje te ewentualne przesunięcia, a przez to lepiej odzwierciedla uzyskane wyniki.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi mra
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.04.2014, 08:54 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |