Newsletter

Spotkanie czołowych przedstawicieli branży reklamowej odbędzie się w Pekinie w dniach 8 - 10 maja 2014 roku (zlecone)

09.04.2014, 13:03aktualizacja: 09.04.2014, 13:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Czołowi przedstawiciele chińskiej branży marketingowej wygłoszą przemówienia na 43. Międzynarodowej Konferencji IAA.

NOWY JORK, 8 kwietnia 2014 /PRNewswire/ - w dniach od 8 do 10 maja b.r. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (ang. International Advertising Association; IAA) organizuje 43. Międzynarodową Konferencję IAA, która odbędzie się w pekińskim China National Convention Centre.

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140408/DC01175LOGO

Serię wystąpień prelegentów reprezentujących firmy i marki międzynarodowe oraz chińskie otworzy Martin Sorrell, dyrektor generalny WPP Plc.

Faris Abouhamad, przewodniczący zarządu IAA i prezes ds. operacji międzynarodowych firmy powiedział: „Motywem przewodnim tegorocznej edycji będą innowacje i rozwój („Innovation and Evolution”). Delegaci z czterdziestu krajów dowiedzą się, w jaki sposób poszczególne marki, agencje, media, futurolodzy i ekonomiści stawiają czoła wyzwaniom, przed jakimi obecnie stoją przedstawiciele branży reklamowej”. Zakres tematyczny obejmuje sposoby, w jakie marki na nowo wynajdują środki, które pozwolą im pozostać w czołówce, pojawienie się zautomatyzowanego zakupu usług medialnych, perspektywy dla środków przekazu, ewolucję marek w Chinach, planowane na przyszłość kroki w kierunku treści natywnych, rozwój modelu współpracy klient - agencja, widoki na samoregulację, wiedzę o innowacjach udostępnianą przez chińskich potentatów Internetu, wskazówki co należy, a czego nie należy robić prowadząc działalność na największych na świecie rynkach konsumenckich, co oznacza mobilność w Chinach, a także jak pokolenie „Y” postrzega rzeczywistość.

Wśród prelegentów znaleźli się między innymi: Ian Alwill z Australian Standards Bureau, Tim Andree z Dentsu Aegis Network; Bharat Avalani z Unilever; Scott Beaumont reprezentujący Google; Bhaskar Bhat z Titan Company; Dr Jeffrey Cole z Centre for the Digital Future (Centrum Cyfrowej Przyszłości) z Annenberg School na Uniwersytecie Karoliny Południowej; Jean-Marie Dru z TBWA; Serge Dumont z Omnicom; Zhang Gouhua z SAIC; He Haiming z CCTV; Jeff Han z Tencent; Andy Hart z Microsoftu; Ben Hughes z Financial Times; Lei Jun z Xiaomi Tech; Zeng Liang z Baidu; Carla Michelotti z agencji Leo Burnett; Angela Mills Wade z EPC; Zhong Ming z instytutu Hakuhodo Institute for Life and Living; Tomaz Mok z McCann Guanming China; Rob Norman z WPP; Greg Paull z R3; Doug Pearce z OMG China; Matt Seiler z IPG Mediabrands; Li Shufu z Geely Automobile Holdings; Atifa Silk z Campaign Asia-Pacific; T.B. Song z Ogilvy & Mather Greater China; Rose Tsou z Yahoo!; Andrew Ward z Etihad Airways; Xiong Xiaoge z IDG; Li Ya z Phoenix New Media oraz Chen Yan z Focus Media.

Przewiduje się, że w tej niezwykle ważnej międzynarodowej konferencji weźmie udział ponad tysiąc delegatów z czterdziestu krajów. Organizatorami wydarzenia są IAA oraz Chińskie Stowarzyszenie Reklamy (ang. China Advertising Association; CAA), a współorganizatorem jest Państwowa Administracja ds. Przemysłu i Handlu (ang. State Administration of Industry and Commerce; SAIC) i władze samorządowe miasta Pekin. Delegaci wezmą również udział w fascynującym programie wieczorowym, który odbędzie się m.in. w Wielkiej Hali Ludowej i Zakazanym Mieście.

Źródło: The International Advertising Association

Rejestracja: http://www.iaa75.org/beijing

KONTAKT:

Michael Lee

Dyrektorem zarządzający IAA

tel.+1 646 722 2612

e-mail: michael.lee@iaaglobal.org

www.iaaglobal.org

Źródło informacji: PR Newswire

UWAGA! Za treść informacji zleconych PAP nie ponosi odpowiedzialności (ZLECONE PAP).

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.04.2014, 13:03
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ