Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 8 kwietnia 2014 /PRNewswire/ - w dniach od 8 do 10 maja b.r. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (ang. International Advertising Association; IAA) organizuje 43. Międzynarodową Konferencję IAA, która odbędzie się w pekińskim China National Convention Centre.
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140408/DC01175LOGO
Serię wystąpień prelegentów reprezentujących firmy i marki międzynarodowe oraz chińskie otworzy Martin Sorrell, dyrektor generalny WPP Plc.
Faris Abouhamad, przewodniczący zarządu IAA i prezes ds. operacji międzynarodowych firmy powiedział: „Motywem przewodnim tegorocznej edycji będą innowacje i rozwój („Innovation and Evolution”). Delegaci z czterdziestu krajów dowiedzą się, w jaki sposób poszczególne marki, agencje, media, futurolodzy i ekonomiści stawiają czoła wyzwaniom, przed jakimi obecnie stoją przedstawiciele branży reklamowej”. Zakres tematyczny obejmuje sposoby, w jakie marki na nowo wynajdują środki, które pozwolą im pozostać w czołówce, pojawienie się zautomatyzowanego zakupu usług medialnych, perspektywy dla środków przekazu, ewolucję marek w Chinach, planowane na przyszłość kroki w kierunku treści natywnych, rozwój modelu współpracy klient - agencja, widoki na samoregulację, wiedzę o innowacjach udostępnianą przez chińskich potentatów Internetu, wskazówki co należy, a czego nie należy robić prowadząc działalność na największych na świecie rynkach konsumenckich, co oznacza mobilność w Chinach, a także jak pokolenie „Y” postrzega rzeczywistość.
Wśród prelegentów znaleźli się między innymi: Ian Alwill z Australian Standards Bureau, Tim Andree z Dentsu Aegis Network; Bharat Avalani z Unilever; Scott Beaumont reprezentujący Google; Bhaskar Bhat z Titan Company; Dr Jeffrey Cole z Centre for the Digital Future (Centrum Cyfrowej Przyszłości) z Annenberg School na Uniwersytecie Karoliny Południowej; Jean-Marie Dru z TBWA; Serge Dumont z Omnicom; Zhang Gouhua z SAIC; He Haiming z CCTV; Jeff Han z Tencent; Andy Hart z Microsoftu; Ben Hughes z Financial Times; Lei Jun z Xiaomi Tech; Zeng Liang z Baidu; Carla Michelotti z agencji Leo Burnett; Angela Mills Wade z EPC; Zhong Ming z instytutu Hakuhodo Institute for Life and Living; Tomaz Mok z McCann Guanming China; Rob Norman z WPP; Greg Paull z R3; Doug Pearce z OMG China; Matt Seiler z IPG Mediabrands; Li Shufu z Geely Automobile Holdings; Atifa Silk z Campaign Asia-Pacific; T.B. Song z Ogilvy & Mather Greater China; Rose Tsou z Yahoo!; Andrew Ward z Etihad Airways; Xiong Xiaoge z IDG; Li Ya z Phoenix New Media oraz Chen Yan z Focus Media.
Przewiduje się, że w tej niezwykle ważnej międzynarodowej konferencji weźmie udział ponad tysiąc delegatów z czterdziestu krajów. Organizatorami wydarzenia są IAA oraz Chińskie Stowarzyszenie Reklamy (ang. China Advertising Association; CAA), a współorganizatorem jest Państwowa Administracja ds. Przemysłu i Handlu (ang. State Administration of Industry and Commerce; SAIC) i władze samorządowe miasta Pekin. Delegaci wezmą również udział w fascynującym programie wieczorowym, który odbędzie się m.in. w Wielkiej Hali Ludowej i Zakazanym Mieście.
Źródło: The International Advertising Association
Rejestracja: http://www.iaa75.org/beijing
KONTAKT:
Michael Lee
Dyrektorem zarządzający IAA
tel.+1 646 722 2612
e-mail: michael.lee@iaaglobal.org
www.iaaglobal.org
Źródło informacji: PR Newswire
UWAGA! Za treść informacji zleconych PAP nie ponosi odpowiedzialności (ZLECONE PAP).
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.04.2014, 13:03 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |