Pobierz materiał i Publikuj za darmo
We wrześniu 2012 r. firma Cuponation rozpoczęła swoją działalność w dwóch prężnie rozwijających się krajach - Polsce i Indiach. Portal stał się jednym z najpopularniejszych polskich serwisów oferujących różnego rodzaju kody rabatowe, zniżki oraz promocje do zrealizowania w sklepach on-line.
Po sukcesie marki Cuponation w Polsce przyszedł czas na nowe kraje - Brazylię, Hiszpanię, Włochy, Austrię, Szwecję, Francję, Finlandię, Norwegię i Rosję. Zakupy internetowe coraz bardziej zyskują na popularności i coraz więcej firm zauważa możliwości na tym polu. Działalność Cuponation stała się możliwa dzięki firmie Rocket Internet, która zainwestowała w rozwój Cuponation ponad 5 000 000 euro. Rocket Internet to największy na świecie inkubator projektów internetowych, wspierający młode, dobrze rokujące zespoły potrzebujące środków na realizację własnych pomysłów.
W niecały rok firma bardzo szybko się rozwinęła i otworzyła na nowe kraje. Na chwilę obecną Cuponation posiada ponad 100 pracowników i przeszło 2 000 partnerów. Jako część Rocket Internet, Cuponation posiada bezpośredni dostęp do takich marek, jak: Zalando, Westwing, Foodpanda, Wimdu, GlossyBox czy eDarling.
W bazie Cuponation znajduje się aktualnie przeszło 1 800 różnego rodzaju promocji, zniżek czy kodów rabatowych, pozwalających na zakup kosmetyków, elektroniki, odzieży, sprzętu RTV i AGD, artykułów sportowych czy biletów lotniczych w okazyjnej cenie.
Główną ideą portalu jest możliwość realizacji tanich i atrakcyjnych zakupów. Serwis udostępnia swoim użytkownikom informacje o najbardziej atrakcyjnych zniżkach, promocjach i kodach rabatowych, które można zrealizować w najlepszych sklepach on-line, m. in.: Douglas, Answear, C&A, Crocs, Orange, Yves Rocher czy RTV Euro AGD.
Więcej informacji: http://www.cuponation.pl.
KONTAKT:
e-mail: katarzyna.kazior@rocket-internet.pl
Źródło informacji: www.cuponation.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.09.2013, 11:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |