Newsletter

Coty Inc. oraz Enrique Iglesias nawiązują partnerstwo mające na celu stworzenie nowej linii zapachowej

27.01.2014, 16:00aktualizacja: 27.01.2014, 16:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Globalny lider w branży kosmetycznej oraz światowa supergwiazda zadebiutują na światowych rynkach jako twórcy linii zapachowej.

NOWY JORK, 27 stycznia 2014 r. /PRNewswire/ - Wiodąca na świecie firma kosmetyczna Coty Inc. (http://www.coty.com/) (NYSE: COTY) ogłosiła w dniu dzisiejszym nawiązanie partnerstwa z piosenkarzem i autorem tekstów o międzynarodowej sławie, Enriquem Iglesiasem, w celu stworzenia wspólnej linii zapachowej.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140127/NY52854)

Enrique Iglesias jest jednym z najpopularniejszych artystów w historii, którego płyty sprzedano w ponad 100 milionach egzemplarzy na całym świecie. Jest on autorem pięciu czołowych singli na liście Billboard Hot 100, z których dwa znalazły się na najwyższej pozycji, jak również 13 przebojów, które znalazły się na szczycie listy przebojów tanecznych, co jest największym osiągnięciem wśród wszystkich piosenkarzy w historii. Ponadto łącznie 71 przebojów tego artysty znalazło się na czołowych miejscach na listach Billboard. Do niego należy również rekordowa liczba 23 przebojów wykonywanych w języku hiszpańskim, które znalazły się na szczycie listy Hot Latin Tracks.

"Enrique Iglesias jest bezspornie jednym z najbardziej inspirujących i utalentowanych wykonawców muzyki współczesnej - powiedział Michele Scannavini, dyrektor generalny Coty Inc. - Pragniemy przenieść pasję, autentyczność i energię, jaką posiada Enrique, na nową linię zapachów".

"Jestem pewien, że dzięki praktycznej wiedzy Coty uda mi się stworzyć zapach atrakcyjny dla wszystkich, a szczególnie dla moich fanów. Mam nadzieję, że doda im on pewności siebie i wiary we własne możliwości" - powiedział Iglesias.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z niezwykle utalentowanym Enriquem Iglesiasem - powiedział Renato Semerari, prezes Coty Beauty. - Partnerstwo to będzie doskonałą okazją do zwiększenia zasięgu naszej działalności na wschodzących rynkach, w tym szczególnie w Brazylii, która stanowi największy na świecie rynek zapachów, jak również na innych, kluczowych dla nas rynkach".

Wytwórnia Enriquego Iglesiasa ma wypuścić pierwszy zapach latem w 2014 roku.

Coty Inc.

Coty to jeden z liderów globalnej branży kosmetycznej, którego przychody netto za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2013 roku sięgnęły 4,6 mld USD. Założona w Paryżu w 1904 roku Coty jest firmą kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach zapewniających piękny wygląd. Jej oferta obejmuje znane zapachy, kosmetyki do makijażu oraz produkty do pielęgnacji skóry i ciała. Można je nabyć w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się globalne marki, takie jak: Adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, Philosophy, Playboy, Rimmel oraz Sally Hansen.

Enrique Iglesias

Enrique Iglesias sprzedał dotychczas ponad 100 milionów albumów na całym świecie, będąc autorem dziecięciu albumów nagranych w studio i dwóch zbiorów największych przebojów, jak również zdobywcą platynowych płyt w prawie wszystkich krajach na świecie. Enrique jest autorem 24 singli, które dotarły na szczyt listy przebojów Billboard Latin Songs Chart oraz licznych przebojów na czołowych miejscach list przebojów Billboard. Łączna liczba przebojów jego autorstwa, które znalazły się na pierwszych miejscach list sięga 71 pozycji, co czyni go niewątpliwie najsławniejszym artystą latynoskim. Jako autor 13 czołowych przebojów na parkietach dyskotek, Enrique stał się królem list przebojów, odbierając koronę Michaelowi Jacksonowi, który wcześniej dzierżył prym pod względem liczby wiodących przebojów w historii Billboard. "Euphoria" będąca ostatnim albumem Enrique zawiera 6 singli zajmujących czołowe miejsca na listach przebojów, które sprzedano w liczbie ponad 18 milionów egzemplarzy. Od roku 2011 Enrique koncertował w 109 większych miastach na pięciu kontynentach świata, sprzedając ponad 1,4 mln biletów, dzięki czemu trasa promująca album "Euphoria" została dwukrotnie obwołana numerem jeden na liście Billboard's Hot Tours. Enrique został uhonorowany praktycznie każdą nagrodą, jaką może otrzymać artysta, w tym wielokrotnie nagrodą Grammy za wykonywane piosenki, nagrodą Billboard za wyniki sprzedaży oraz nagrodą ASCAP za tworzone teksty. Więcej informacji na: http://www.enriqueiglesias.com.

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

(Coty Inc.) Catherine Walsh

starszy wiceprezes

dział komunikacji korporacyjnej

tel. +1 212 389 7346

e-mail: catherine_walsh@cotyinc.com

-

(Enrique Iglesias) Joe Bonilla

publicysta

tel. +1 786 276 2822

e-mail: jobo@latinvasion.com

-

(Enrique Iglesias) Joseph Carozza

publicysta

tel. +1 212 830 0895

e-mail: Joseph.carozza@umusic.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.01.2014, 16:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ