Newsletter

Sieć INTERSPORT laureatem ogólnopolskich rankingów konsumenckich

12.03.2014, 11:45aktualizacja: 12.03.2014, 11:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W najnowszej edycji badania Daymaker Index, sprawdzającego jakość obsługi w ponad 150 działających w Polsce sieciach handlowych, sieć INTERSPORT Polska uzyskała wynik 87%, co daje jej pierwsze miejsce w kategorii sklepów sportowych oraz dwudzieste pierwsze miejsce w zestawieniu ogólnym.

Zadowolenie klientów ma dla pracowników sieci INTERSPORT największe znaczenie. Staramy się więc nieustannie podnosić jakość naszych usług i produktów.

Autentyczne zaangażowanie pracowników podnosi standard usług. Kluczem do sukcesu jest indywidualne podejście do każdego klienta. Sieć INTERSPORT Polska S.A. intensywnie rozwija system szkoleń swoich pracowników w celu podniesienia ich kwalifikacji oraz umożliwienia klientom korzystania z poradnictwa w szerokim zakresie tematycznym.

"System szkoleń obejmuje obowiązującą w sieci INTERSPORT ścieżkę sprzedaży na którą składają się: podejście do klienta, badanie jego potrzeb oraz sprzedaż komplementarna. Dodatkowo przeprowadzamy w formie e-learingowej oraz bezpośredniej, szkolenia produktowe ze znajomości naszej oferty sprzedaży w najważniejszych grupach towarowych" - mówi Marek Bugajski, dyrektor ds. obsługi sklepów.

Kontrola umiejętności handlowych oraz wiedzy produktowej pracowników odbywa się przy pomocy "tajemniczego klienta" oraz coachingu bezpośredniego w salonie sprzedaży. Nad całością czuwa osoba odpowiedzialna za szkolenia oraz koordynatorzy regionalni.

"Bardzo cieszy nas wysokie miejsce osiągnięte w tym badaniu. Dla naszych klientów jakość i sprawność działania to czynniki decydujące o wyborze sklepu. Biorąc udział w rankingu klienci wybrali sieć INTERSPORT na sportowego doradcę. Ten wybór stanowi dla nas informację o pozytywnej ocenie naszych usług" - komentuje Artur Mikołajko, prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.

To nie jest jedyne wyróżnienie, którym zostaliśmy obdarowani przez naszych konsumentów! Sieć INTERSPORT Polska otrzymała również w roku 2014 tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Do grona laureatów zakwalifikowały się firmy, które najlepiej spełniają oczekiwania współczesnego rynku i mają najwyższe rekomendacje ze strony klientów na 2014 rok. Jest to unikalne wyróżnienie, bowiem nagrodę przyznają sami konsumenci, a nie wąskie grono jurorów.

Pliki graficzne dostępne pod adresem:

KONTAKT:

Iwona Książek - Dział Komunikacji i RI

tel. (12) 44 48 104

tel. kom. +48 600 401 271;

e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl

http://www.intersport.pl

Źródło informacji: INTERSPORT Polska

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.03.2014, 11:45
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ