Newsletter

Sieć INTERSPORT laureatem ogólnopolskich rankingów konsumenckich

12.03.2014, 11:45aktualizacja: 12.03.2014, 11:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W najnowszej edycji badania Daymaker Index, sprawdzającego jakość obsługi w ponad 150 działających w Polsce sieciach handlowych, sieć INTERSPORT Polska uzyskała wynik 87%, co daje jej pierwsze miejsce w kategorii sklepów sportowych oraz dwudzieste pierwsze miejsce w zestawieniu ogólnym.

Zadowolenie klientów ma dla pracowników sieci INTERSPORT największe znaczenie. Staramy się więc nieustannie podnosić jakość naszych usług i produktów.

Autentyczne zaangażowanie pracowników podnosi standard usług. Kluczem do sukcesu jest indywidualne podejście do każdego klienta. Sieć INTERSPORT Polska S.A. intensywnie rozwija system szkoleń swoich pracowników w celu podniesienia ich kwalifikacji oraz umożliwienia klientom korzystania z poradnictwa w szerokim zakresie tematycznym.

"System szkoleń obejmuje obowiązującą w sieci INTERSPORT ścieżkę sprzedaży na którą składają się: podejście do klienta, badanie jego potrzeb oraz sprzedaż komplementarna. Dodatkowo przeprowadzamy w formie e-learingowej oraz bezpośredniej, szkolenia produktowe ze znajomości naszej oferty sprzedaży w najważniejszych grupach towarowych" - mówi Marek Bugajski, dyrektor ds. obsługi sklepów.

Kontrola umiejętności handlowych oraz wiedzy produktowej pracowników odbywa się przy pomocy "tajemniczego klienta" oraz coachingu bezpośredniego w salonie sprzedaży. Nad całością czuwa osoba odpowiedzialna za szkolenia oraz koordynatorzy regionalni.

"Bardzo cieszy nas wysokie miejsce osiągnięte w tym badaniu. Dla naszych klientów jakość i sprawność działania to czynniki decydujące o wyborze sklepu. Biorąc udział w rankingu klienci wybrali sieć INTERSPORT na sportowego doradcę. Ten wybór stanowi dla nas informację o pozytywnej ocenie naszych usług" - komentuje Artur Mikołajko, prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.

To nie jest jedyne wyróżnienie, którym zostaliśmy obdarowani przez naszych konsumentów! Sieć INTERSPORT Polska otrzymała również w roku 2014 tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Do grona laureatów zakwalifikowały się firmy, które najlepiej spełniają oczekiwania współczesnego rynku i mają najwyższe rekomendacje ze strony klientów na 2014 rok. Jest to unikalne wyróżnienie, bowiem nagrodę przyznają sami konsumenci, a nie wąskie grono jurorów.

Pliki graficzne dostępne pod adresem:

KONTAKT:

Iwona Książek - Dział Komunikacji i RI

tel. (12) 44 48 104

tel. kom. +48 600 401 271;

e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl

http://www.intersport.pl

Źródło informacji: INTERSPORT Polska

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.03.2014, 11:45
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ