Newsletter

CHIC 2014 wkracza w epokę "wielokanałowości"

18.03.2014, 11:00aktualizacja: 18.03.2014, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pekin organizuje największe i najbardziej wpływowe targi mody w regionie Azji i Pacyfiku.

PEKIN, 18 marca 2014 r. /PRNewswire/ W dniach 26 - 29 marca w Pekinie (Chiny) odbędzie się 22. edycja Międzynarodowych Targów Odzieży i Akcesoriów w Chinach (ang. China International Clothing & Accessories Fair; CHIC 2014), które stanowią dla branży odzieżowej platformę integracji, uwzględniającą zainteresowania i cele biznesowe poszczególnych firm z myślą o ich rozwoju.

Foto: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140317/CN83491

Targi CHIC 2014 organizowane są na powierzchni 100 tys m2, gdzie obecnych będzie ponad tysiąc marek z 20 krajów i regionów. Na terenie targów znajdzie się 12 profesjonalnych hal wystawowych poświęconych modzie męskiej, kobiecej, odzieży codziennej, dziecięcej, bieliźnie, odzieży skórzanej/wyrobom futrzanym, odzieży ocieplanej, akcesoriom ubraniowym, materiałom konfekcyjnym, modzie zagranicznej, kolekcjom markowym, a także obejmujących strefę prezentującą najnowsze trendy w modzie (CHIC Fashion Trend Display Zone). Będzie to pierwsza edycja dorocznego pokazu branży mody w Chinach, podczas której dogłębnej analizie poddane będą dominujące w niej aktualnie rodzaje modelów biznesowych. W trakcie wydarzenia odbędzie się także ponad 70 interesujących wykładów, forów, spotkań mających na celu kojarzenie partnerów biznesowych oraz innych wydarzeń ułatwiających komunikację branżową. Będzie to dla firm okazja do znalezienia nowych pomysłów na rozwój marki i ekspansję rynkową.

Długa tradycja i dopracowane systemy produkcyjne marek międzynarodowych są przedmiotem zainteresowania wielu przedsiębiorców z Chin, natomiast marki zza oceanu dzięki platformie oferowanej przez targi CHIC będą mogły nawiązać współpracę na rynku chińskim z partnerami o podobnych zainteresowaniach biznesowych. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie w halach dla wystawców zza oceanu dodatkowo poprawiona została obsługa kojarzenia partnerów biznesowych o podobnych zainteresowaniach biznesowych działająca w oparciu o konferencję branżową.

Przeszło 400 marek zagranicznych z 19 krajów i regionów, w tym m.in. Włoch, Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Korei Południowej, Austrii, Turcji, Japonii nie tylko zaprezentuje swoje produkty na targach CHIC, ale również, będą poszukiwać możliwości nawiązania współpracy wielostronnej w ramach organizowanych tam wydarzeń. Obejmą one m.in. powitalną kolację i seminarium dla wystawców z zagranicy, wykłady poświęcone omówieniu rynku chińskiego oraz pokaz prac projektantów międzynarodowych pod nazwą CHIC International Designers Show.

"Liczymy na połączenie całego łańcucha dostaw, począwszy od materiałów, przez technologię, sprzęt i gotowe ubiory, aż po sieć detaliczną, pomagając tym samym producentom nawiązać przejrzyste stosunki handlowe i zoptymalizować łańcuch dostaw" - mówią organizatorzy.

Źródło: CHIC

KONTAKT:

Kelly Cui

tel. +86-10-65053213

e-mail: cuiyue@cwtc.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.03.2014, 11:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ