Newsletter

Stora Enso przedstawia kluczowe czynniki gwarantujące sukces na rynku opakowań w 2016 roku i przyszłości

22.01.2014, 12:43aktualizacja: 22.01.2014, 12:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

HELSINKI - (BUSINESS WIRE) - Stora Enso opracowała swoje wnikliwe spostrzeżenia dotyczące przyszłych tendencji rynkowych oraz rozwoju łańcucha wartości dodanej w branży opakowań do żywności i elektroniki użytkowej oraz tego, jak odpowiednio ulegną zmianie wymagania właścicieli marki dotyczące opakowania.

Podsumowując te spostrzeżenia, Stora Enso uważa wymienione poniżej trendy za jedne z najważniejszych:

- Znaczący wzrost wartości internetowej sprzedaży detalicznej;

- Wzrastające znaczenie innowacji w projektowaniu opakowania dla uzyskania lepszej ekspozycji na półce sklepowej;

- Zwiększenie intensywności konkurencji w łańcuchu wartości dodanej powoduje większy nacisk na redukcję kosztów;

- Krótsze cykle rozwoju produktu oraz dostępność większej liczby nowych produktów;

- Zwiększona świadomość problemów związanych ze zrównoważonym rozwojem.

W oparciu o te tendencje, oczekuje się, że następujące czynniki są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu przez właścicieli marki oraz walnie przyczynią się do kształtowania branży opakowań w roku 2016 i w przyszłości:

- Wspieranie kreowania wartości marki - Opakowanie będzie nabierało coraz większego znaczenia w budowaniu marki w sprzedaży tradycyjnej i internetowej oraz w generowaniu wzrostu sprzedaży, jak również w zakresie różnicowania produktów oraz lepszej ekspozycji na półce sklepowej, a także musi przyciągać uwagę klientów zarówno w punkcie sprzedaży, jak i internetowym kanale dystrybucji.

- Prezentowanie zrównoważonego podejścia - Uwarunkowania związane ze zrównoważonym rozwojem w coraz większym stopniu wpływają na decyzję kupujących, a właściciele marki muszą prezentować swoje zaangażowanie w sprawy związane ze środowiskiem naturalnym;

- Redukcja kosztów - Właściciele marki muszą ciągle usprawniać swoje kompleksowe rozwiązania opakowaniowe, aby obniżać koszty, w tym optymalizować opakowanie dla potrzeb załadunku, napełniania i układania na paletach;

- Optymalizacja działalności operacyjnej - Wydajniejsze i bardziej elastyczne linie pakowania będą miały kluczowe znaczenie w przystosowaniu się do zwiększonego zapotrzebowania na różne warianty produktu. Wystąpi także zwiększone zapotrzebowanie na opakowanie gotowe do wykorzystania w sprzedaży detalicznej, które wspomaga wydajność zarządzania sklepem.

"Opierając się na tych spostrzeżeniach, wyraźnie zauważamy, że dostawcy opakowań muszą bardziej proaktywnie proponować właścicielom marki innowacyjne i zrównoważone rozwiązania dotyczące opakowań" - mówi Hannu Alalauri, starszy wiceprezes Stora Enso Renewable Packaging.

Na Europejskim Szczycie Branży Opakowań w Berlinie w dniu 28 stycznia, Hannu Alalauri przedstawi więcej informacji dotyczących spostrzeżeń i analiz Stora Enso dotyczących kluczowych czynników gwarantujących sukces w branży opakowań w 2016 roku i w przyszłości oraz oczekiwań jak zmiany w przyszłości wpłyną na właścicieli marki, sprzedawców detalicznych oraz dostawców opakowania w skali globalnej.

Przedmiotowe spostrzeżenia i analizy są poddane pełnej ocenie w Raportach - punkt widzenia Twojej branży, które znajdują się na stronie: http://www.storaensopack.pl/prasa-i-media.

KONTAKT:

Stora Enso Renewable Packaging

Björn Thunström

wiceprezes, dyrektor ds. marketingu i budowania relacji z klientami

tel. +358406481836

e-mail: bjorn.thunstrom@storaenso.com

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.01.2014, 12:43
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ