Pobierz materiał i Publikuj za darmo
HELSINKI - (BUSINESS WIRE) - Stora Enso opracowała swoje wnikliwe spostrzeżenia dotyczące przyszłych tendencji rynkowych oraz rozwoju łańcucha wartości dodanej w branży opakowań do żywności i elektroniki użytkowej oraz tego, jak odpowiednio ulegną zmianie wymagania właścicieli marki dotyczące opakowania.
Podsumowując te spostrzeżenia, Stora Enso uważa wymienione poniżej trendy za jedne z najważniejszych:
- Znaczący wzrost wartości internetowej sprzedaży detalicznej;
- Wzrastające znaczenie innowacji w projektowaniu opakowania dla uzyskania lepszej ekspozycji na półce sklepowej;
- Zwiększenie intensywności konkurencji w łańcuchu wartości dodanej powoduje większy nacisk na redukcję kosztów;
- Krótsze cykle rozwoju produktu oraz dostępność większej liczby nowych produktów;
- Zwiększona świadomość problemów związanych ze zrównoważonym rozwojem.
W oparciu o te tendencje, oczekuje się, że następujące czynniki są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu przez właścicieli marki oraz walnie przyczynią się do kształtowania branży opakowań w roku 2016 i w przyszłości:
- Wspieranie kreowania wartości marki - Opakowanie będzie nabierało coraz większego znaczenia w budowaniu marki w sprzedaży tradycyjnej i internetowej oraz w generowaniu wzrostu sprzedaży, jak również w zakresie różnicowania produktów oraz lepszej ekspozycji na półce sklepowej, a także musi przyciągać uwagę klientów zarówno w punkcie sprzedaży, jak i internetowym kanale dystrybucji.
- Prezentowanie zrównoważonego podejścia - Uwarunkowania związane ze zrównoważonym rozwojem w coraz większym stopniu wpływają na decyzję kupujących, a właściciele marki muszą prezentować swoje zaangażowanie w sprawy związane ze środowiskiem naturalnym;
- Redukcja kosztów - Właściciele marki muszą ciągle usprawniać swoje kompleksowe rozwiązania opakowaniowe, aby obniżać koszty, w tym optymalizować opakowanie dla potrzeb załadunku, napełniania i układania na paletach;
- Optymalizacja działalności operacyjnej - Wydajniejsze i bardziej elastyczne linie pakowania będą miały kluczowe znaczenie w przystosowaniu się do zwiększonego zapotrzebowania na różne warianty produktu. Wystąpi także zwiększone zapotrzebowanie na opakowanie gotowe do wykorzystania w sprzedaży detalicznej, które wspomaga wydajność zarządzania sklepem.
"Opierając się na tych spostrzeżeniach, wyraźnie zauważamy, że dostawcy opakowań muszą bardziej proaktywnie proponować właścicielom marki innowacyjne i zrównoważone rozwiązania dotyczące opakowań" - mówi Hannu Alalauri, starszy wiceprezes Stora Enso Renewable Packaging.
Na Europejskim Szczycie Branży Opakowań w Berlinie w dniu 28 stycznia, Hannu Alalauri przedstawi więcej informacji dotyczących spostrzeżeń i analiz Stora Enso dotyczących kluczowych czynników gwarantujących sukces w branży opakowań w 2016 roku i w przyszłości oraz oczekiwań jak zmiany w przyszłości wpłyną na właścicieli marki, sprzedawców detalicznych oraz dostawców opakowania w skali globalnej.
Przedmiotowe spostrzeżenia i analizy są poddane pełnej ocenie w Raportach - punkt widzenia Twojej branży, które znajdują się na stronie: http://www.storaensopack.pl/prasa-i-media.
KONTAKT:
Stora Enso Renewable Packaging
Björn Thunström
wiceprezes, dyrektor ds. marketingu i budowania relacji z klientami
tel. +358406481836
e-mail: bjorn.thunstrom@storaenso.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.01.2014, 12:43 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |