Newsletter

Coty Inc. oraz Grupa Piaggio ogłaszają nawiązanie partnerstwa mającego na celu stworzenie nowej linii zapachowej

17.02.2014, 16:00aktualizacja: 17.02.2014, 16:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Lider w branży kosmetycznej stworzy zapachy sygnowane ikoną włoskiego stylu - marką Vespa.

NOWY JORK, 17 lutego 2014 r. /PRNewswire/ - Wiodąca na świecie firma kosmetyczna Coty Inc. (http://www.coty.com/) (NYSE: COTY) oraz Grupa Piaggio (http://www.piaggiogroup.com/ ) (PIA.MI), wiodący w Europie producent silnikowych pojazdów dwukołowych, ogłosiły w dniu dzisiejszym nawiązanie wyłącznego partnerstwa mającego na celu stworzenie, opracowanie i dystrybucję podwójnej linii zapachów dla mężczyzn i kobiet, sygnowanych marką Vespa.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140217/NY64525)

Vespa jest jedną z najbardziej charakterystycznych włoskich marek, stanowiąc na całym świecie symbol włoskiego stylu, technologii, kreatywności i elegancji. Vespa to nie tylko skuter, ale także ikona. Osiągając wielkość sprzedaży przekraczającą 18 mln skuterów od momentu powstania w 1946 roku, Vespa odniosła sukces na bezprecedensową skalę.

Podwójna linia zapachów Vespa zadebiutuje na rynku w maju 2014 roku.

Coty Inc.

Coty to jeden z liderów globalnej branży kosmetycznej, którego przychody netto za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2013 roku sięgnęły 4,6 mld USD. Coty jest założoną w Paryżu w 1904 roku firmą kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach zapewniających piękny wygląd. Jej oferta obejmuje znane zapachy, kosmetyki do makijażu oraz produkty do pielęgnacji skóry i ciała. Można je nabyć w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się globalne marki, takie jak: Adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, Philosophy, Playboy, Rimmel oraz Sally Hansen

Vespa

Produkowana przez Grupę Piaggio od 1946 roku Vespa jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych produktów włoskich. W ostatnich latach Vespa odniosła ogromny sukces handlowy: w roku 2004 całkowita sprzedaż wyniosła 58 tys. egzemplarzy, po czym liczba ta wzrosła do 122 tys. w 2009 roku, do 165 tys. w 2012 roku, a następnie do 188 633 w roku 2013. W ciągu dziesięciu lat potrojono produkcję, a po ulicach całego świata jeździło ponad milion nowych skuterów Vespa. Obecnie Vespa jest globalną marką - prawdziwym obywatelem świata. Jej produkcja odbywa się w trzech fabrykach: w miejscowości Pontedera we Włoszech, gdzie produkt ten wytwarzany jest nieprzerwanie od 1946 roku, z przeznaczeniem na rynki europejskie i zachodnie, w tym amerykańskie; w Vinh Phuc w Wietnamie, gdzie wytwarzane są produkty przeznaczone na lokalny rynek i na Daleki Wschód; oraz w Indiach, w nowo powstałej fabryce, która produkuje skutery Vespa na rynek indyjski.

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

COTY INC.

Catherine Walsh

Starszy wiceprezes

Komunikacja Korporacyjna

tel. +1.212.389.7346

e-mail: catherine_walsh@cotyinc.com

-

Grupa Piaggio

Biuro prasowe Grupy Piaggio

Via Broletto 13

20121 Mediolan - Włochy

tel. +39.02.02.319612.15/16/17/18

e-mail: press@piaggio.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.02.2014, 16:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ