Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Najnowszy pokaz Gilesa Deacona podczas Londyńskiego Tygodnia Mody zawierał dwa nowe projekty ubrań wykonanych z nowoczesnych, futurystycznych materiałów, które rozwiewają mit o modnej odzieży, nie nadającej się do prania w pralce. Dwie nowe suknie, będące częścią kolekcji Gilesa Deacona na jesień/zima 2014, stanowią kontynuację wyznaczonego przez niego trendu. Przygotowana przez projektanta kolekcja siedmiu sukni przeznaczonych do prania w domowych warunkach, została stworzona dla programu P&G Fabric Care. Kolekcja została po raz pierwszy zaprezentowana w Mediolanie w listopadzie 2013 roku.
Giles deacon i P&G: wspólna pasja do piękna oraz troska o odzież na wybiegu i poza nim
Giles dołączył do zespołu P&G Fabric Care - który obejmuje takie marki jak: Ariel, i Lenor - ostatniej jesieni, obejmując stanowisko Globalnego Konsultanta ds. Mody. Celem współpracy jest nadzór nad nowym, skupionym na modzie podejściu firmy, w ramach którego Giles będzie dzielił się swoją specjalistyczną wiedzą i znajomością branży na rzecz inicjatywy P&G Future Fabrics. Jego rolą jest pomoc P&G w projektowaniu wyszukanych technologii konserwacji materiałów, będących odpowiedzią na nowe składy tkanin. P&G Fabric Care i projektant Giles Deacon mają w planach zachęcanie świata mody do korzystania z tkanin nadających się do prania w pralkach. Zaspokajając tym samym wciąż rosnący popyt na odzież od znanych projektantów, nadającą się do łatwego dbania o nią w domowych warunkach.
"Moją rolą w P&G Fabric Care jest zakwestionowanie powszechnie panującej opinii na temat tego, co można włożyć do pralki. Pragnę też udowodnić, że projekty z wykorzystaniem futurystycznych tkanin, mogą jednocześnie zwracać uwagę na wybiegu, będąc jednocześnie wyjątkowo łatwe w codziennej pielęgnacji - powiedział Giles Deacon. - Śledząc reakcję konsumentów na wcześniejszą kolekcję siedmiu sukien zaprezentowanych w Mediolanie, wiedzieliśmy, że musimy zaprojektować i wprowadzić na rynek większą ilość nadających się do prania wzorów. To w połączeniu z potencjałem płynącym od producentów materiałów i nowymi technologiami od Ariel i Lenor (P&G), zaowocowało powstaniem nowych sukni w ramach mojej nowej kolekcji jesień/zima 2014" - dodał.
P&G przenosi swoją wiedzę i naukę o tkaninach do branży modowej
"Podobnie jak osoby z branży modowej jesteśmy świadomi istotnej roli ubrań w życiu człowieka. Ten cykl rozpoczyna się na wybiegu, podąża poprzez klientów projektanta, wprost do szaf konsumentów - powiedział Mohamed Samir, wiceprezes P&G Fabric Care w Europie. - Nasza nowa, ukierunkowana na modę strategia pomaga nam wprowadzać innowacje i udoskonalać środki piorące tak, aby mogły dotrzymywać kroku zmieniającym się trendom w dziedzinie tkanin i mody. Pragniemy też, aby moda z wybiegów była bardziej dostępna, a ich pielęgnacja mniej wymagająca".
"Dzisiaj robimy kolejny krok naprzód w drodze do pokazania konsumentom oraz branży mody i tkanin tego, co możemy jeszcze zrobić. Nasze unikalne podejście do kwestii dbałości o odzież znajduje odzwierciedlenie w inicjatywie 3-Step Fibre Science, której ideą jest: Czyścić, Chronić i Wzmacniać odzież podczas prania, umożliwiając klientom pielęgnację odzieży, jednocześnie uwydatniając jej piękno".
"Marki znajdujące się w ofercie P&G Fabric Care sprawiają, że formuły piorące przestały sprowadzać się wyłącznie przy usuwaniu plam. Nowe kapsułki Ariel 3w1 / Ariel Power pomagają czyścić, chronić i wzmacniać materiały na poziomie pojedynczych włókien. Dzięki czemu ubrania pozostają nieskazitelnie czyste i jednocześnie dłużej wyglądają jak nowe. Najnowsza formuła Lenor, wiodącego płynu do płukania marki P&G, wykorzystuje technologię Fibre Science, która oprócz długotrwałej świeżości chroni materiał przed uszkodzeniem, przedłużając tym samym uczucie nowości kupionych ubrań" - dodał Samir.
W celu uzyskania próbek do sesji zdjęciowych do artykułu, prosimy kontaktować się z: Fiona.boston@ketchum.com
P&G Future Fabrics
Rozpoznając niezwykle istotny etap w obszarze innowacyjności i ewolucji projektowania, a także rzucając wyzwanie bieżącym sposobom konserwacji odzieży, P&G Future Fabrics rozpoczął serię inicjatyw i partnerstw pomiędzy osobistościami ze świata mody i branży materiałowej. Razem pomagają P&G Fabric Care odpowiadać za pomocą innowacji i naukowych rozwiązań na najważniejsze potrzeby. Przełomowe technologie P&G, które weszły do produkcji seryjnej pod wiodącymi markami Ariel Lenor, dostarczają projektantom, producentom i miłośnikom mody produkty uwydatniające piękno ich ubrań, zarówno teraz jak i w przyszłości.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: http://www.pgfuturefabrics.com lub w serwisach Instagram i Twitter@pgfuturefabrics; #washablefashion
Procter & Gamble
Za pośrednictwem swoich marek P&G służy ok. 4,8 mld ludzi na całym świecie. Firma posiada jedną z najsilniejszych ofert, cieszących się zaufaniem, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® iWhisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://www.pg.com.
Giles Deacon
Giles Deacon to słynny projektant mody, znany z zaskakujących projektów wywołujących burze oklasków. Po ukończeniu londyńskiej uczelni Central Saint Martins College of Art and Design w 1992 r. Giles postawił na podróże i zdobywanie doświadczenia w różnych domach mody. Spędził dwa lata, pracując z francuskim projektantem Jeanem Charlesem De Castelbajacem, a następnie wrócił do Londynu, gdzie pracował dla wielu domów mody zlokalizowanych na High Street. Tam spotkał właściciela Bottega Veneta, a w latach 1998-2002 był głównym projektantem tejże marki i grupy Gucci. W 2004 r. na Londyńskim Tygodniu Mody Deacon ustanowił własną markę GILES, która spotkała się z międzynarodowym uznaniem. Jego kolekcja otrzymała wiele nagród, przynosząc mu m.in. tytuł "Brytyjskiego projektanta roku" przyznany podczas ceremonii British Fashion Awards w 2006 r. oraz prestiżową, przyznawaną we Francji ANDAM Fashion Award w 2009 r. W 2014 r. GILES będzie świętować dziesięciolecie działalności.
KONTAKT:
24/7 Communication
Ewelina Głocka
tel. kom. +48 501 943 148
e-mail: ewelina.glocka@247.com.pl
-
P&G
Małgorzata Mejer
PR Manager P&G
tel. kom. +48 668 458 501
e-mail: mejer.m@pg.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.02.2014, 10:36 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |