Newsletter

Modowe hity, nadające się do prania w pralce, pojawiły się na wybiegu podczas Londyńskiego Tygodnia Mody

18.02.2014, 10:36aktualizacja: 18.02.2014, 10:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Giles Deacon łączy siły z P&G, promując modę nadającą się do prania.

LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Najnowszy pokaz Gilesa Deacona podczas Londyńskiego Tygodnia Mody zawierał dwa nowe projekty ubrań wykonanych z nowoczesnych, futurystycznych materiałów, które rozwiewają mit o modnej odzieży, nie nadającej się do prania w pralce. Dwie nowe suknie, będące częścią kolekcji Gilesa Deacona na jesień/zima 2014, stanowią kontynuację wyznaczonego przez niego trendu. Przygotowana przez projektanta kolekcja siedmiu sukni przeznaczonych do prania w domowych warunkach, została stworzona dla programu P&G Fabric Care. Kolekcja została po raz pierwszy zaprezentowana w Mediolanie w listopadzie 2013 roku.

Giles deacon i P&G: wspólna pasja do piękna oraz troska o odzież na wybiegu i poza nim

Giles dołączył do zespołu P&G Fabric Care - który obejmuje takie marki jak: Ariel, i Lenor - ostatniej jesieni, obejmując stanowisko Globalnego Konsultanta ds. Mody. Celem współpracy jest nadzór nad nowym, skupionym na modzie podejściu firmy, w ramach którego Giles będzie dzielił się swoją specjalistyczną wiedzą i znajomością branży na rzecz inicjatywy P&G Future Fabrics. Jego rolą jest pomoc P&G w projektowaniu wyszukanych technologii konserwacji materiałów, będących odpowiedzią na nowe składy tkanin. P&G Fabric Care i projektant Giles Deacon mają w planach zachęcanie świata mody do korzystania z tkanin nadających się do prania w pralkach. Zaspokajając tym samym wciąż rosnący popyt na odzież od znanych projektantów, nadającą się do łatwego dbania o nią w domowych warunkach.

"Moją rolą w P&G Fabric Care jest zakwestionowanie powszechnie panującej opinii na temat tego, co można włożyć do pralki. Pragnę też udowodnić, że projekty z wykorzystaniem futurystycznych tkanin, mogą jednocześnie zwracać uwagę na wybiegu, będąc jednocześnie wyjątkowo łatwe w codziennej pielęgnacji - powiedział Giles Deacon. - Śledząc reakcję konsumentów na wcześniejszą kolekcję siedmiu sukien zaprezentowanych w Mediolanie, wiedzieliśmy, że musimy zaprojektować i wprowadzić na rynek większą ilość nadających się do prania wzorów. To w połączeniu z potencjałem płynącym od producentów materiałów i nowymi technologiami od Ariel i Lenor (P&G), zaowocowało powstaniem nowych sukni w ramach mojej nowej kolekcji jesień/zima 2014" - dodał.

P&G przenosi swoją wiedzę i naukę o tkaninach do branży modowej

"Podobnie jak osoby z branży modowej jesteśmy świadomi istotnej roli ubrań w życiu człowieka. Ten cykl rozpoczyna się na wybiegu, podąża poprzez klientów projektanta, wprost do szaf konsumentów - powiedział Mohamed Samir, wiceprezes P&G Fabric Care w Europie. - Nasza nowa, ukierunkowana na modę strategia pomaga nam wprowadzać innowacje i udoskonalać środki piorące tak, aby mogły dotrzymywać kroku zmieniającym się trendom w dziedzinie tkanin i mody. Pragniemy też, aby moda z wybiegów była bardziej dostępna, a ich pielęgnacja mniej wymagająca".

"Dzisiaj robimy kolejny krok naprzód w drodze do pokazania konsumentom oraz branży mody i tkanin tego, co możemy jeszcze zrobić. Nasze unikalne podejście do kwestii dbałości o odzież znajduje odzwierciedlenie w inicjatywie 3-Step Fibre Science, której ideą jest: Czyścić, Chronić i Wzmacniać odzież podczas prania, umożliwiając klientom pielęgnację odzieży, jednocześnie uwydatniając jej piękno".

"Marki znajdujące się w ofercie P&G Fabric Care sprawiają, że formuły piorące przestały sprowadzać się wyłącznie przy usuwaniu plam. Nowe kapsułki Ariel 3w1 / Ariel Power pomagają czyścić, chronić i wzmacniać materiały na poziomie pojedynczych włókien. Dzięki czemu ubrania pozostają nieskazitelnie czyste i jednocześnie dłużej wyglądają jak nowe. Najnowsza formuła Lenor, wiodącego płynu do płukania marki P&G, wykorzystuje technologię Fibre Science, która oprócz długotrwałej świeżości chroni materiał przed uszkodzeniem, przedłużając tym samym uczucie nowości kupionych ubrań" - dodał Samir.

W celu uzyskania próbek do sesji zdjęciowych do artykułu, prosimy kontaktować się z: Fiona.boston@ketchum.com

P&G Future Fabrics

Rozpoznając niezwykle istotny etap w obszarze innowacyjności i ewolucji projektowania, a także rzucając wyzwanie bieżącym sposobom konserwacji odzieży, P&G Future Fabrics rozpoczął serię inicjatyw i partnerstw pomiędzy osobistościami ze świata mody i branży materiałowej. Razem pomagają P&G Fabric Care odpowiadać za pomocą innowacji i naukowych rozwiązań na najważniejsze potrzeby. Przełomowe technologie P&G, które weszły do produkcji seryjnej pod wiodącymi markami Ariel Lenor, dostarczają projektantom, producentom i miłośnikom mody produkty uwydatniające piękno ich ubrań, zarówno teraz jak i w przyszłości.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: http://www.pgfuturefabrics.com lub w serwisach Instagram i Twitter@pgfuturefabrics; #washablefashion

Procter & Gamble

Za pośrednictwem swoich marek P&G służy ok. 4,8 mld ludzi na całym świecie. Firma posiada jedną z najsilniejszych ofert, cieszących się zaufaniem, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® iWhisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://www.pg.com.

Giles Deacon

Giles Deacon to słynny projektant mody, znany z zaskakujących projektów wywołujących burze oklasków. Po ukończeniu londyńskiej uczelni Central Saint Martins College of Art and Design w 1992 r. Giles postawił na podróże i zdobywanie doświadczenia w różnych domach mody. Spędził dwa lata, pracując z francuskim projektantem Jeanem Charlesem De Castelbajacem, a następnie wrócił do Londynu, gdzie pracował dla wielu domów mody zlokalizowanych na High Street. Tam spotkał właściciela Bottega Veneta, a w latach 1998-2002 był głównym projektantem tejże marki i grupy Gucci. W 2004 r. na Londyńskim Tygodniu Mody Deacon ustanowił własną markę GILES, która spotkała się z międzynarodowym uznaniem. Jego kolekcja otrzymała wiele nagród, przynosząc mu m.in. tytuł "Brytyjskiego projektanta roku" przyznany podczas ceremonii British Fashion Awards w 2006 r. oraz prestiżową, przyznawaną we Francji ANDAM Fashion Award w 2009 r. W 2014 r. GILES będzie świętować dziesięciolecie działalności.

KONTAKT:

24/7 Communication

Ewelina Głocka

tel. kom. +48 501 943 148

e-mail: ewelina.glocka@247.com.pl

-

P&G

Małgorzata Mejer

PR Manager P&G

tel. kom. +48 668 458 501

e-mail: mejer.m@pg.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.02.2014, 10:36
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ