Newsletter

Zdrowie i styl życia

Oral-B® zaprezentuje na targach Mobile World Congress 2014 pierwszą na świecie interaktywną szczoteczkę elektryczną do zębów

21.02.2014, 11:16aktualizacja: 21.02.2014, 11:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Światowy lider w branży produktów do higieny jamy ustnej wprowadza nowe rozwiązania oparte na technologii mobilnej.

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - W trakcie najbliższych targów technologii mobilnej Mobile World Congress 2014, które rozpoczną się w poniedziałek 24 lutego, firma Oral-B® zaprezentuje swoją nową, interaktywną szczoteczkę elektryczną do zębów - pierwsze na świecie tego typu urządzenie, obsługujące łączność Bluetooth 4.0. Szczoteczka będzie prezentowana w Connected City, specjalnej przestrzeni wystawowej, przygotowanej przez GSM Association (międzynarodowe stowarzyszenie operatorów sieci komórkowych).Na terenie Connected City, zaprojektowanym na wzór prawdziwego miasta, prezentowane będą najnowocześniejsze urządzenia i usługi mobilne, stworzone w odpowiedzi na rosnące znaczenie technologii mobilnej w życiu codziennym. Dostępna w ograniczonej ilości od wiosny br., szczoteczka zostanie zaprezentowana jako wyznacznik nowych standardów w osobistej higienie jamy ustnej.

Nowa innowacja pozwala na niespotykaną dotąd kontrolę pielęgnacji jamy ustnej, której efekty będą widoczne w trakcie wizyt u dentystów. Korzystając z technologii Bluetooth 4.0, interaktywna szczoteczka łączy się z aplikacją Oral-B, która udziela bieżących wskazówek w trakcie szczotkowania, a także rejestruje dane dotyczące poszczególnych zabiegów szczotkowania. Dane mogą być przekształcone w wykresy, którymi możesz dzielić się z dentystą, by wspólnie wypracować skuteczniejsze i bardziej spersonalizowane nawyki szczotkowania.

Funkcje i zalety aplikacji Oral-B:

- Obsługa komunikacji dwustronnej: aplikacja służy nie tylko odbieraniu, przetwarzaniu i odsyłaniu danych dotyczących szczotkowania. Można ją również zaprogramować, by przesyłała informacje do szczoteczki, w celu dostosowania jakości czyszczenia zębów do indywidualnych potrzeb;

- Udzielanie specjalistycznych wskazówek i pomoc w ukierunkowaniu nawyków pielęgnacji jamy ustnej: Aplikacja nie ma na celu zastąpić dentystów, ale pomagać im w pracy. Poprzez zaprogramowanie szczoteczki, mogą oni kształtować codzienne zabiegi szczotkowania tak, by poprawić nawyki dotyczące higieny jamy ustnej i pomóc pacjentom skupić się na tych partiach jamy ustnej, które wymagają szczególnej uwagi;

- Regulowanie osobistych ustawień szczoteczki: Smartfon może służyć jako swoisty „pilot”, dzięki któremu dostosujemy ustawienia szczoteczki do naszych indywidualnych potrzeb, takich jak czas czy preferowany tryb szczotkowania;

- Przechowywanie danych: noszenie smartfona do łazienki za każdym razem, gdy chcemy umyć zęby, może być trudne i niewygodne. Dlatego interaktywna szczoteczka Oral-B ma możliwość zapisania do 20 sesji mycia zębów. Dane na temat tych sesji przekazywane są aplikacji i aktualizowane przy najbliższym połączeniu;

- Lepsza jakość szczotkowania: dzięki aplikacji i interaktywnej szczoteczce elektrycznej pacjentowi łatwiej zastosowywać się do wskazówek dotyczących prawidłowego szczotkowania, co w dużym stopniu wpływa na skuteczność wizyt u dentysty;

- Źródło aktualnych informacji: aplikacja pomaga w zachowaniu koncentracji i motywacji w trakcie szczotkowania, przekazując użytkownikowi aktualne wiadomości, informacje pogodowe, a także wskazówki na temat higieny jamy ustnej;

- Aplikacja jest dostępna za darmo w wersjach na iOS oraz Android.

Ponadto, jak wykazały wstępne testy aplikacji, podłączenie do niej szczoteczki zwiększa czas mycia zębów z 60 sekund w przypadku szczotkowania ręcznego do 2 minut i 16 sekund w przypadku szczoteczki elektrycznej, czyli nawet o 16 sekund więcej niż zalecają specjaliści.

"Jako działający od ponad 60 lat lider innowacyjności w dziedzinie higieny jamy ustnej, firma Oral-B z dumą przedstawia nową interaktywną szczoteczkę elektryczną, obsługującą łączność Bluetooth 4.0, którą stworzono we współpracy z najlepszymi specjalistami stomatologii z całego świata - powiedział Wayne Randall, wiceprezes działu Global Oral Care grupy Procter and Gamble. - To rozwiązanie zapewnia najwyższy poziom interakcji z użytkownikiem, umożliwiając mu śledzenie nawyków dotyczących higieny jamy ustnej i poprawę jej zdrowia. Jesteśmy też przekonani, że ta innowacja będzie mieć duży wpływ na przyszłość osobistej higieny jamy ustnej, dostarczając rozwiązania dla zdrowia jamy ustnej oparte na konkretnych informacjach, i sprawiając że relacje dentysty z pacjentem będą miały bardziej partnerski charakter.”

Obecność w GSMA Connected City sprawia, że Oral-B będzie pierwszą marką z branży pielęgnacji jamy ustnej, która zaprezentuje mobilny potencjał swojego produktu podczas targów Mobile World Congress - największej wystawy nowych produktów korzystających z technologii mobilnej.

"Przestrzeń wystawiennicza GSMA Connected City została stworzona z myślą o prezentowaniu najbardziej innowacyjnych rozwiązań w technologii mobilnej i ich pozytywnego wpływu na życie ludzi. Z tego powodu z radością witamy Oral-B,” powiedział Michael O’Hara, dyrektor ds. marketingu GSMA. „Rozwój urządzeń mobilnych i komunikacji między nimi rośnie w niesamowitym tempie, kształtując świat wokół nas i mamy nadzieję, że odwiedzający City znajdą w tym roku wiele inspiracji.”

Obsługa Bluetooth 4.0 dostępna będzie w wybranych modelach szczoteczek elektrycznych Oral-B, uwzględniając zaawansowane i eleganckie szczoteczki z najnowszej serii Oral-B SmartSeries.™

Funkcje i zalety nowych szczoteczek SmartSeries z obsługą Bluetooth 4.0:

- Obsługa łączności Bluetooth 4.0: możliwość połączenia elektrycznej szczoteczki z aplikacją na smartfonie za pośrednictwem Bluetooth o niskim poborze prądu;

- Technika oscylacyjno-rotacyjno-pulsacyjna: usuwa do 100% więcej płytki nazębnej, niż zwykłe szczoteczki manualne;

- Sześć różnych trybów czyszczenia: tryb codzienny, głębokie czyszczenie, wybielanie, pielęgnacja dziąseł, pielęgnacja wrażliwych zębów, czyszczenie języka;

- Kompatybilność z sześcioma rodzajami końcówek: CrossAction, Precision Clean, 3D White, Sensitive, Floss Action, TriZone;

- Czujnik nacisku: sygnalizuje zbyt mocny nacisk szczoteczki i ogranicza jej prędkość szczotkowania

- Etui podróżne: ochrona szczoteczki i ładowarki w trakcie podróży.

Nowa elektryczna szczoteczka interaktywna firmy Oral-B, obsługująca łączność za pośrednictwem Bluetooth 4.0, oraz aplikację Oral-B, od nadchodzącej wiosny będzie dostępna w ograniczonej ilości w Niemczech. Do sprzedaży międzynarodowej produkt - również seria SmartSeries - trafi w czerwcu 2014. Nowa aplikacja Oral-B będzie dostępna od maja w wersji na iOS, a od sierpnia w wersji na Android.

Więcej informacji na temat nowej serii szczoteczek SmartSeries i innych elektrycznych szczoteczek Oral-B wyposażonych w Bluetooth 4.0 można znaleźć na stronie connectedtoothbrush.com.

Oral-B

Oral-B to światowy lider rynku produktów do szczotkowania zębów, którego wartość sięga ponad 5 mld USD. Marka Oral-B, należąca do grupy Procter & Gamble, obejmuje tradycyjne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, a także produkty do płukania jamy ustnej oraz czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, takich jak nici dentystyczne. Tradycyjne szczoteczki do zębów Oral-B są używane przez lekarzy dentystów częściej niż jakiejkolwiek innej marki w USA i na wielu innych rynkach

Procter & Gamble

Produkty marki P&G stosuje około 4,8 mld klientów na całym świecie. Firma posiada jedną z najsolidniejszych ofert złożoną z zaufanych i charakteryzujących się wysoką jakością wiodących marek, do których należą: Ace®, Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach na świecie. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://pg.com

KONTAKT:

P&G

Kris Parlett

tel. 937-671-9112

e-mail: parlett.kr@pg.com

-

MSLGROUP New York

Jessica Spano

tel. 646-500-7654

e-mail: jessica.spano@mslgroup.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.02.2014, 11:16
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii