Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W dniu 14 października br. podczas II Kongresu w Łodzi przedstawiciele sieci INTERSPORT odebrali II nagrodę w Konkursie Retail Marketing Awards 2010 na najlepszy sklep w branży mody. Organizatorzy podkreślali, że na szczególne wyróżnienie zasługuje fakt utrzymania przez INTERSPORT wysokiej jakości ekspozycji w całej sieci wielkopowierzchniowych sklepów sportowych.
Retail Marketing Awards jest konkursem promującym najlepsze praktyki marketingowe w handlu detalicznym. Organizowany jest już po raz trzeci przez firmę "PROMEDIA Jerzy Osika". W konkursie biorą udział zazwyczaj pojedyncze sklepy z branży mody, oferujące taki asortyment, jak: odzież, bielizna, biżuteria, dodatki, obuwie i galanteria. Podczas oceny sieci INTERSPORT organizatorzy konkursu musieli po raz pierwszy analizować ekspozycję i inne działania marketingowe skierowane do klienta aż w 28 salonach zlokalizowanych w 16 miastach na terenie Polski.
W tegorocznej edycji konkursu laureatami zostali:
I miejsce - sklep Biancon
II miejsce - sieć INTERSPORT Polska (28 sklepów) oraz sklep Molton (CH Sadyba)
III miejsce - sklep Camel (CH Bonarka)
INTERSPORT Polska S.A.
Sieć INTERSPORT jest obecna na polskim rynku artykułów sportowych od 5 lat. Posiada 28 sklepów sportowych w 16 największych miastach Polski: cztery w Warszawie i Poznaniu, trzy w Krakowie i Wrocławiu, dwa w Gdańsku i Łodzi oraz po jednym salonie w Bielsku-Białej, Białymstoku, Bytomiu, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdyni, Katowicach, Płocku, Sosnowcu i Opolu. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi ponad 31 tys. m2.
W grudniu 2010 roku sieć INTERSPORT planuje otwarcie swojego 29. sklepu o powierzchni 727 m2 w Zakopanem – polskiej stolicy sportów zimowych.
Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.
Dodatkowych informacji udziela:
Iwona Książek
Kierownik Działu Komunikacji i RI
tel. (12) 44 48 104
tel. kom. +48 600 401 271
e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl
http://www.inwestor.intersport.pl
Źródło informacji: INTERSPORT Polska S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.10.2010, 15:43 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |