Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Informacja dla klientów, którzy chcą sterować ekonomią konwersacji u samej podstawy oferty sieci
PARYŻ - (BUSINESS WIRE) - MSLGROUP, okręt flagowy Publicis Groupe w dziedzienie komunikacji specjalnej, a także sieć PR i wydarzeń, przedstawi dziś zupełnie nową tożsamość oraz wizję marki, które zostały stworzone, by zaspokoić szybko zmieniające się potrzeby klientów i rynku. Począwszy od dziś, byłe globalne sieci PR - MS&L i Publicis Consultants, wspólnie z kilkoma agencjami specjalizującymi się w komunikacji, jednoczą się wokół tej samej wizji i tożsamości. Działają również wspólnie w ramach ogólnosieciowego podejścia, które sprawia, że zaangażowanie i komunikacja, nieskrępowane tradycyjnymi podziałami, znajdują się w samym centrum oferty MSLGROUP.
"PR zawsze skupiało się na relacjach, pomysłowym opowiadaniu historii, doradztwie strategicznym i zobowiązaniach wobec głównych podmiotów decydujących. Ma ono na uwadze trendy, które przekształcają dziś komunikację oraz wpływ mediów społecznych; nadszedł czas, aby PR odmieniło swój wizerunek i zajęło czołową pozycję w generowaniu zaangażowania publicznego oraz budowaniu marek o większym zasięgu" - powiedział Olivier Fleurot, dyrektor generalny MSLGROUP.
Nowa wizja MSLGROUP wykorzystuje siłę i wyjątkową pozycję sieci w obliczu coraz bardziej zacierających się granic między kanałami komunikacyjnymi. Włączając bogate i zróżnicowane doświadczenia sieci w zakresie PR, komunikacji korporacyjnej i finansowej, spraw publicznych, wydarzeń i branży cyfrowej, MSLGROUP dąży do wspierania klientów w budowaniu silniejszych marek, zarządzaniu ich reputacją i przekształcania ich organizacji w motory rozwoju partnerstwa i reakcji, które staną się znakami rozpoznawczymi ekonomii konwersacji.
Jako jedna z pięciu światowych sieci PR i wydarzeń, MSLGROUP wyróżnia się na tle swych globalnych konkurentów nie tylko pod względem rozmiaru i zasięgu, ale również tym, iż jest jedną z największych agencji w dziedzienie komunikacji specjalnej, zlokalizowanych w głównych punktach geograficznych świata. Od Kekst&Company - wybranej w USA Agencją Dziesięciolecia w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i finansowej, JKL - największej i najbardziej szanowanej agencji, zajmującej się sprawami korporacyjnymi i publicznymi ze Skandynawii, Publicis Consultants Francja - jednego z dwóch głównych graczy w kraju oraz SAS - brytyjskiego innowatora w dziedzinie komunikacji marki i uzdolnień, MSLGROUP różni to, że ma najbardziej innowacyjne centra wiedzy fachowej na całym świecie.
Ostatnie inwestycje firmy podkreślają duże zaangażowanie MSLGROUP w rozwój dwóch kluczowych obszarów: przestrzeni cyfrowej i rynków rozwijających się. W ubiegłym miesiącu Publicis Groupe ogłosiło, że ma zamiar przejąć 2020Social (pierwszą, wiodącą agencję z zakresu strategii mediów społecznych w Indiach) i 20:20 Media, czyniąc MSLGROUP, do którego należy już Hanmer MSL, największą siecią PR na coraz szybciej rozwijającym się rynku. Ostatnio MSLGROUP mianowało słynnego specjalistę w dziedzienie mediów społecznych, Gaurava Mishra, dyrektorem ds. cyfryzacji w Azji.
Informacje o MSLGROUP
MSLGROUP to firma z sektora komunikacji specjalnej i angażu będąca jedną z pięciu głównych sieci PR i wydarzeń na świecie. Zatrudnia ponad 2 500 osób, a jej oddziały znajdują się w 22 krajach. Przez całą dobę pracownicy grupy angażują się w każde zadanie zlecone przez klientów oraz w sprawy odbiorców. Razem ze spółkami stowarzyszonymi i wspólnikami, MSLGROUP zatrudnia 4 000 pracowników w 83 krajach. Grupa oferuje swoim klientom doradztwo strategiczne, realizację najbardziej odważnych pomysłów oraz staranne podejście do kwesti merytorycznych. MSLGROUP to sieć PR i wydarzeń, która jest okrętem flagowym we flocie Publicis Groupe. Strona internetowa: http://www.mslgroup.com
Informacje o Publicis Groupe
Publicis Groupe (notowana na Euronext, platformie handlu giełdowego w Paryżu - FR0000130577 - i należąca do indeksu CAC 40) jest trzecią pod względem wielkości grupą w dziedzienie komunikacji na świecie. Prowadząc działalność w 104 krajach na pięciu kontynentach, Publicis Groupe oferuje klientom lokalnym i międzynarodowym pełny zakres usług reklamowych za pośrednictwem trzech globalnych sieci: Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi oraz licznych agencji takich jak: Fallon, Bartle Bogle Hegarty (którego 49% udziałów należy do Publicis Groupe) i Kaplan Thaler Group. VivaKi wykorzystuje wiedzę fachową z sektora cyfrowego i mediów, dzięki czemu może łączyć się z klientami całościowo; wreszcie marketing cyfrowy i interaktywny prowadzony przez sieci Digitas i Razorfish. VivaKi opracowuje nowe usługi, narzędzia i platformy cyfrowe nowej generacji. Specjalistyczne agencje i usługi marketingowe Publicis Groupe oferują komunikację w zakresie opieki zdrowotnej za pośrednictwem Grupy Komunikacyjnej ds. Opieki Zdrowotnej Publicis (PHCG to pierwsza sieć komunikacji działająca w dziedzienie ochrony zdrowia), komunikację bezpieczeństwa oraz komunikację międzykulturową. Wiedza fachowa MSLGROUP obejmuje komunikację korporacyjną i finansową, branżę public relations i spraw publicznych, branding, marketing w mediach społecznych oraz wydarzenia. Strona internetowa: http://www.publicisgroupe.com
Źródło: MSLGROUP
KONTAKT:
MSLGROUP
Trudi Harris
tel. +33 (0)6 13 73 83 02
e-mail: trudi.harris@mslgroup.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.10.2010, 21:11 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |