Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MONACHIUM, 22 października 2010 r. /PRNewswire/ - Pomimo niesprzyjających warunków gospodarczych, firma Rohde&Schwarz zamknęła ubiegły rok podatkowy (od lipca 2009 r. do czerwca 2010 r. włącznie) z dodatnim wynikiem na działalności operacyjnej. Grupa spółek odnotowała obrót sięgający 1,3 mld EUR, a więc nieco powyżej poziomu z poprzedniego roku podatkowego. Jak tylko rozpoczął się kryzys gospodarczy, zarząd firmy obrał kurs oparty na rygorystycznym zarządzaniu kosztami w połączeniu z trwałym wdrażaniem działań wspierających rozwój. Wprowadzanie nowych linii produktów oraz ciągłe usprawnianie działalności biznesowej, począwszy od końca 2009 r. zaowocowało dobrymi wynikami. Firma Rohde&Schwarz rozpoczęła nowy rok podatkowy z tą samą liczbą 7 400 pracowników. Ta rodzinna firma nie ustawała w realizacji swojej globalnej strategii, zwłaszcza w zakresie rozwoju działalności na terenie Azji. Utrzymała również wysoki, 15% poziom inwestycji w badania i rozwój.
Manfred Fleischmann, prezes i dyrektor naczelny Rohde&Schwarz, skomentował aktualny raport roczny: "Dzięki mocnemu finiszowi udało nam się zakończyć rok podatkowy 2009/2010 ze znacznie lepszymi wynikami, niż mogliśmy oczekiwać na początku. Teraz musimy nabrać zdecydowanego rozpędu i przenieść go na kolejny rok podatkowy, tak aby raz jeszcze włożyć cały trud w utrzymanie zrównoważonego wzrostu."
Źródło: Rohde & Schwarz
Kontakt dla prasy:
Europa (siedziba główna):
Adriana Olivotti
tel. +49-89-4129-13956
e-mail:press@rohde-schwarz.com
Więcej informacji dostępnych jest w Internecie pod adresem: http://www.press.rohde-schwarz.com.
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.10.2010, 15:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |