Newsletter

Zlecone: Nadchodzi nowe Myspace

27.10.2010, 17:48aktualizacja: 27.10.2010, 17:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Myspace przedstawia nowe logo, portal i pakiet produktów nakierowanych na rozrywkę dla pokolenia "Y".

BEVERLY HILLS, Kalifornia - (BUSINESS WIRE) - Dzisiaj Myspace ogłosiło wprowadzenie nowego logo, portalu oraz pakietu produktów, które razem zmienią wizerunek firmy jako miejsca rozrywki społecznej dla dzisiejszego pokolenia. Myspace tworzy bogatą, wysoce spersonalizowaną ofertę dla osób, które chcą poznawać nowe treści i nawiązywać kontakty z innymi fanami o podobnych zainteresowaniach. Oferta rozrywkowa będzie obejmowała muzykę, gwiazdy, filmy, programy telewizyjne i gry oraz będzie dostępna za pośrednictwem różnych platform, z uwzględnieniem internetu, urządzeń przenośnych oraz wydarzeń poza siecią.

"Dla Myspace jest to ekscytujący punkt zwrotny. Nasza nowa strategia opiera się na znanych już mocnych stronach Myspace - głębokim zrozumieniu treści społecznych, bogactwie oferty rozrywkowej oraz umiejętności wyłapywania na bieżąco pojawiających się trendów kulturowych za pośrednictwem naszych użytkowników - powiedział Mike Jones, dyrektor generalny Myspace. - Myspace jest unikalne, ponieważ działa dzięki pasjom naszych użytkowników, którzy tworzą stronę przez wyrażanie własnych zainteresowań, gustów oraz dzielenie się wiedzą na konkretne tematy oraz wyszukiwanie obiecujących kierunków w kulturze. To dopiero pierwszy krok - wkrótce zaoferujemy o wiele więcej funkcji, programów i ulepszeń".

Myspace umożliwi:

- Odkrywanie i szerokie zaangażowanie się w tworzenie Myspace, łącznie z oryginalnymi informacjami, wiadomościami dostępnymi wyłącznie na portalu oraz treścią z całej sieci;

- Formułowanie, gromadzenie i publikowanie stworzonych przez użytkowników treści oraz informacji o zainteresowaniach na profilach oraz za pomocą narzędzi do ich rozpowszechniania;

- Łączenie się z innymi fanami o podobnych gustach.

Myspace skoncentruje się również na wspieraniu opiekunów, czyli tych użytkowników, których opinia i wiedza na temat poszczególnych tematów związanych z rozrywką oraz pojawiających się trendów kulturowych przyczynia się do ich wyjątkowego wpływu na rozwój Myspace - poprzez zapewnianie im zasobów, narzędzi oraz platform służących do zwiększania ich zasięgu w ramach społeczności Myspace.

Nowo zaprojektowany portal w wersji beta

Myspace całkowicie przebudowało swój portal. Zyskał on nowy wizerunek oraz posiada innowacyjne funkcje, w których treść znajduje się na pierwszym miejscu. Począwszy od palety kolorów, poprzez sposób organizacji strony po ulepszoną nawigację - wszystko zostało zaprojektowane tak, by pomóc w łatwiejszym odnajdywaniu poszukwianych treści.

Przebudowana strona główna Myspace wyświetla nowe treści, które na bieżąco pojawiają się w wersji beta nowego Myspace. Oprócz tego, po zalogowaniu się do Myspace, na stronie natychmiast wyświetlą się treści dotyczące indywidualnych zainteresowań danej osoby, tworząc unikalne doświadczenie odkrywania odpowiednio dobranych informacji.

Zarejestrowani użytkownicy mogą teraz także przełączać się pomiędzy trzema różnymi widokami strony głównej, z których każdy jest specjalnie zaprojektowany do wyświetlania określonego strumienia danych w sposób najbardziej przystosowany do ich gustu. Do tych widoków należą:

- lista: tradycyjny widok,

- siatka: format jak w czasopiśmie,

- odtwarzanie: format wideo, który umożliwia użytkownikom oglądanie, przewijanie i zmianę rozmiaru dodawanych informacji na pełnoekranowy.

Aby udoskonalić ofertę online, Myspace wkrótce opublikuje wersję mobilną strony beta, współpracującą z każdą mobilną przeglądarką internetową. Nowa aplikacja Myspace na urządzenia iPhone i Android pojawi się jeszcze w tym roku.

Nowe produkty

Myspace stworzył pakiet funkcji podstawowych, które umożliwiają odkrywanie, gromadzenie i publikowanie treści związanych z rozrywką, jednocześnie personalizując je według ustawień poszczególnych użytkowników. Do tych funkcji należą:

- Tematy (Topics) - Myspace zawiera ponad 20 000 dynamicznych stron dotyczących rozrywki, zorganizowanych według tematów. Strony te zapewniają dostęp do zebranych informacji o konkretnej tematyce, do wyboru spośród szerokiej gamy portali informacyjnych i blogów, między innymi MTV, Los Angeles Times, Access Hollywood, New York Times, Village Voice i Just Jared;

- Centra treści (Content Hubs) - Te kompleksowe ośrodki rozrywki są szczególnie poświęcone filmom, telewizji i celebrytom. Strony łączą w sobie artykuły tworzone przez użytkowników oraz popularne artykuły, zawierające wiadomości, filmy wideo i zdjęcia, pochodzące od partnerów dostarczających różnych treści. Oprócz tego każdy pojedynczy artykuł w centrum zawiera rekomendacje podobnych treści i tematów. W najbliższych miesiącach powstaną centra skupiające się na grach, komediach, sporcie i modzie;

- Spersonalizowane strumienie danych (Personalized Stream) - Nowy strumień automatycznie zapamiętuje treści do wyświetlenia w oparciu o preferencje i zwyczaje użytkowników, aby mogli oni oglądać częściej to, co im odpowiada, a rzadziej te treści, które nie należą do ich ulubionych.

- Rekomendacje - Ta funkcja poleca odpowiednie tematy oraz profile innych fanów w oparciu o algorytmy, które zapamiętują rodzaj treści, jakie użytkownik przegląda, przesłuchuje lub ogląda oraz u kogo lub gdzie zostały one znalezione;

- "Teraz na Myspace" ("Right now on Myspace") - Ta funkcja pokazuje na bieżąco popularne treści na Myspace, pomaga fanom w odnajdywaniu ostatnio dodanej muzyki i filmów wideo oraz umożliwia im słuchanie oraz oglądanie bezpośrednio z interaktywnej listy. Myspace wykorzystuje te trendy do tworzenia rekomendacji i promowania odkrywania oraz zaangażowania;

- Zakładka "Odkrywanie" (Discovery Tab) – Ta zawsze dostępna zakładka pokazuje filmy wideo oglądane przez znajomych w danym momencie oraz popularne filmy na Myspace. Przy przewijaniu w górę dowolnej strony nowa zakładka "Odkrywanie" wyświetli się jako poziomy pasek do odtwarzania filmu;

- Zakładka "Mój profil" (My Stuff Tab) - Dzięki tej zakładce można w łatwy sposób zobaczyć wszystkie osobiste dane użytkownika - jego profil, zdjęcia, filmy wideo oraz udostępnioną treść, wyświetlane w formie rozwijanego menu z różnymi grupami treści;

- Oznaczenia rangi (Badges) - Ta funkcja odznacza i nagradza opiekunów i fanów za ich aktywność społeczną dotyczącą tematów związanych z rozrywką na stronie beta oraz przyznaje im odznaki - ikony graficzne, które pojawiają się w strumieniu danych użytkownika.

Nowa tożsamość marki

Myspace przedstawił również nowe logo, które wyraża udoskonaloną tożsamość marki oraz jej wartości. Znak spacji symbolizuje przestrzeń, w której ludzie mogą wyrażać siebie, umożliwiając użytkownikom personalizację logo i uczynienie go ich własnym – tak, jak to dzieje się przy korzystaniu z Myspace.

Nowo zaprojektowany Myspace rozpoczyna dzisiaj wprowadzanie wersji beta i będzie dostępny dla wszystkich użytkowników na całym świecie do końca listopada. Nowi użytkownicy będą mieli natychmiastowy dostęp do strony beta.

Aby obejrzeć pełną informację prasową, arkusz informacji, zrzuty ekranowe i filmy wideo, należy wejść na stronę: http://myspace.presslift.com/meet-the-new-myspace.

Informacje o firmie Myspace

MySpace jest wiodącym na świecie centrum rozrywki społecznej, tworzonym dzięki pasji fanów. Myspace, skierowany do pokolenia "Y", zachęca do interakcji społecznych poprzez dostarczanie wysoce spersonalizowanej oferty związanej z rozrywką oraz zapewnianie swoim użytkownikom dostępu do ulubionej muzyki, gwiazd, programów telewizyjnych, filmów i gier. Rozrywka dostępna jest za pośrednictwem różnorodnych platform, łącznie z urządzeniami online, mobilnymi i wydarzeniami poza siecią. Myspace oferuje również Myspace Music, ciągle rozbudowywany katalog treści audio i wideo dostępnych do odtworzenia przez użytkowników, zawierający sławnych, niezależnych oraz mniej znanych artystów oraz narzędzie umożliwiające dotarcie do nowych fanów. Firma posiada siedzibę w Beverly Hills (Kalifornia) oraz jest jednym z wydziałów News Corporation. (NASDAQ: NWS, NWSA; ASX: NWS, NWSLV).

Zdjęcia/galeria multimediów dostępne są na stronie: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6485246&lang=en.

KONTAKT:

Myspace

Laurie Spindler

dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i produktów

tel. 415-293-9130

e-mail: lspindler@myspace-inc.com

lub

Weber Shandwick w imieniu Myspace

Erika Bitzer

tel. 206-576-5531

e-mail: ebitzer@webershandwick.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.10.2010, 17:48
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ