Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pracownicy firmy wybierają zwycięzcę spośród 40 zgłoszeń przedstawionych przez wiodące agencje światowe.
BENTON HARBOR, Michigan, 8 listopada, 2010 r. /PRNewswire/ - Whirlpool Corporation (NYSE: WHR) prezentuje dzisiaj swoje logo z okazji 100. rocznicy istnienia firmy, rozpoczynając tym samym trwające rok obchody. Nowe logo zostanie wprowadzone we wszystkich placówkach Whirlpool Corporation na całym świecie oraz będzie używane podczas komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Logo po raz pierwszy zostanie zaprezentowane w czwartek na fasadzie historycznego budynku NYSE Euronext w centrum Nowego Jorku, gdy prezes oraz dyrektor generalny Whirlpool Corporation, Jeff M. Fettig, uderzy w dzwon, zamykając giełdę w Nowym Jorku.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20101108/CL95574LOGO )
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20040202/DETU004LOGO)
"Zaprojektowane logo z okazji 100. rocznicy odzwierciedla dorobek Whirlpool Corporation, globalny zasięg firmy oraz nasze spojrzenie na przyszłość - powiedział Jeff M. Fettig, prezes oraz dyrektor generalny Whirlpool Corporation. - Symbol ten dobrze przedstawia podstawowe zasady integralności oraz wytrwałości, które wyznaczyli Lou Upton, Emory Upton i Lowell Bassford, kiedy po raz pierwszy wprowadzili elektryczną pralkę wirnikową w 1911. Pomimo naszej historii, z której możemy być dumni, tak naprawdę patrzymy w przyszłość, na kolejne 100 lat i pragniemy kształtować domy oraz życie rodzinne przyszłych pokoleń".
Prawie 10 000 pracowników Whirlpool Corporation z placówek na całym świcie głosowało w konkursie na projekt logo, wybierając zwycięzcę z pośród 40 zgłoszeń przedstawionych przez kilkanaście międzynarodowych agencji projektowych i reklamowych, które wzięły udział w konkursie.
Ogólnoświatowy projekt wybrany przez pracowników firmy został stworzony w rodzinnej siedzibie firmy Benton Harbor/St. Joseph w Michigan. Został on przygotowany przez deZignwright, agencję komunikacji biznesowej, założoną w Saint Joseph.
"Cieszymy się, że nasza praca została wybrana i będzie stanowić część tych ważnych obchodów światowych - powiedział Dennis Zmyslo, partner w deZignwright. - Cały czas zmierzamy w kierunku jak najlepszego zrozumienia branży każdego z naszych klientów i wierzymy, że ma to odzwierciedlenie w logo, które zostało przez nas stworzone z okazji 100. rocznicy istnienia Whirlpool Corporation".
Ponieważ Whirlpool Corporation wkracza w nowy wiek, w ramach obchodów rocznicy firma wprowadza również odświeżone logo korporacji.
Informacje o firmie Whirlpool Corporation
Whirlpool Corporation jest wiodącym światowym producentem i sprzedawcą urządzeń gospodarstwa domowego z roczną sprzedażą na poziomie około 17 mld USD w 2009 roku, zatrudniającym 67 000 pracowników w 67 centrach produkcyjnych i badawczych na całym świecie. Firma sprzedaje urządzenia takich marek, jak Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Consul, Bauknecht oraz inne urządzenia innych marek klientom w prawie każdym kraju na całym świecie. Dodatkowe informacje o firmie dostępne są w internecie pod adresem http://www.whirlpoolcorp.com.
Informacje o 100. rocznicy istnienia firmy Whirlpool Corporation
Firma Whirlpool Corporation, założona 11 listopada 1911 r., miała duży wpływ na dom i życie rodzinne w ostatnim wieku. Firma wierzy, że każdy z nas potrzebuje wygodnego miejsca, które może nazywać domem. Whirlpool Corporation posiada 100-letnią historię tworzenia lepszych metod gotowania, sprzątania oraz chłodzenia i przechowywania żywności. Celem firmy jest poprawienie kolejno życia osoby, rodziny, domu, społeczności.
Źródło: Whirlpool Corporation
KONTAKT:
Stany Zjednoczone
Biuro ds. Kontaktów z Mediami
tel. +1-269-923-7405
e-mail: media@whirlpool.com
Europa
Giuseppe Geneletti
dyrektor
Communications and Corporate Affairs
tel. (+39) 0332-757-010
e-mail: Giuseppe_Geneletti@whirlpool.com
lub
Pierre Ley
Media Relations Manager
tel. (+39) 0332-759-112
e-mail: pierre_ley@whirlpool.com
lub
Eileen Robinson
Manager, Communications and Corporate Affairs
tel. (+39) 0332-759-353
e-mail: eileen_robinson@whirlpool.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.11.2010, 15:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |