Newsletter

Zlecone: Firma Sitel rozszerza zasięg swojego biura obsługi klienta w Nikaragui

22.11.2010, 18:20aktualizacja: 22.11.2010, 18:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Niesłabnące zapotrzebowanie na rodzimych pracowników dwujęzycznych przyczyną otwarcia trzeciego obiektu w Managui.

NASHVILLE, Tennessee - (BUSINESS WIRE) - Sitel, wiodący światowy dostawca usług outsourcingu procesów biznesowych (BPO) otwiera kolejne biuro obsługi klienta w Managui, Nikaragua, które obsługiwać będzie klientów amerykańskich mówiących zarówno po angielsku, jak i po hiszpańsku. Obiekt o powierzchni 1 951 m2 powiększy bazę agentów Sitel w Nikaragui o ponad 450 stanowisk, dzięki czemu firma Sitel będzie posiadać w tym kraju prawie 3 000 pracowników. Obiekt gotowy będzie do oddania w grudniu 2010 roku, a pierwszy telefon zostanie, zdaniem Sitel, odebrany w pierwszym kwartale roku 2011.

Sitel wkroczył do Nikaragui w roku 2008 jako dostarczyciel usług obsługi klienta i wsparcia technicznego dla firm z listy Fortune 1000 działających w branży sieci bezprzewodowych, elektroniki użytkowej, usług medialnych, bankowych oraz innych produktów finansowych.

"Ameryka Łacińska, a szczególnie Nikaragua, dzięki wyjątkowej możliwości oferowania utalentowanych pracowników wielojęzycznych dla szerokiego zakresu amerykańskich rynków konsumenckich, zasłużenie stała się centralnym miejscem lokowania biur obsługi klienta – powiedział Don Berryman, dyrektor naczelny Sitel ds. obu Ameryk. - Dzięki stałemu wsparciu ze strony takich organizacji jak ProNicaragua oraz dzięki tamtejszej strefie wolnego handlu, dalsze inwestycje Sitel w ten kraj i jego ludzi wciąż przynoszą korzyści zarówno klientom, jak i naszym pracownikom".

Pierwsze biuro obsługi klienta Sitel w Nikaragui zostało otwarte w wieżowcu Invercasa, jednym z niewielu tego typu budynków w Managui, w kwietniu 2008 roku. Z powodu zwiększającego się zapotrzebowania na stanowiska, Sitel zdecydował się zwiększyć ich ilość dwukrotnie i w konsekwencji założył drugą lokalizację w kompleksie byłej ambasady amerykańskiej w starym mieście Managui w styczniu 2009 roku.

Informacje o firmie Sitel

Sitel to wiodący dostawca biur obsługi klienta dla outsourcingu procesów biznesowych według rankingu Black Book of Outsourcing firmy Datamonitor. 52 000 wspólników Sitel zapewnia swoim klientom przewidywalny i wymierny zwrot kosztów inwestycji konsumenckich poprzez budowanie lojalności klientów, zwiększanie sprzedaży i poprawę skuteczności. Rozwiązania outsourcingowe Sitel w dziedzinie interakcji między klientami to ponad 135 krajowych, położonych blisko wybrzeża i w głębi kraju biur obsługi klienta w 26 krajach w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, Afryce oraz regionie Azji i Pacyfiku. Sitel to firma prywatna, w której większość udziałów należy do Onex Corporation, kanadyjskiej spółki o zróżnicowanym profilu działalności. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.sitel.com.

KONTAKT:

Sitel

Andrew Kokes

tel. +1 877-95-Sitel

e-mail: andrew.kokes@sitel.com

lub

Schwartz Communications

Tom Parnell

tel. +1 781-684-0770

e-mail: sitel@schwartz-pr.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.11.2010, 18:20
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ