Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Niesłabnące zapotrzebowanie na rodzimych pracowników dwujęzycznych przyczyną otwarcia trzeciego obiektu w Managui.
NASHVILLE, Tennessee - (BUSINESS WIRE) - Sitel, wiodący światowy dostawca usług outsourcingu procesów biznesowych (BPO) otwiera kolejne biuro obsługi klienta w Managui, Nikaragua, które obsługiwać będzie klientów amerykańskich mówiących zarówno po angielsku, jak i po hiszpańsku. Obiekt o powierzchni 1 951 m2 powiększy bazę agentów Sitel w Nikaragui o ponad 450 stanowisk, dzięki czemu firma Sitel będzie posiadać w tym kraju prawie 3 000 pracowników. Obiekt gotowy będzie do oddania w grudniu 2010 roku, a pierwszy telefon zostanie, zdaniem Sitel, odebrany w pierwszym kwartale roku 2011.
Sitel wkroczył do Nikaragui w roku 2008 jako dostarczyciel usług obsługi klienta i wsparcia technicznego dla firm z listy Fortune 1000 działających w branży sieci bezprzewodowych, elektroniki użytkowej, usług medialnych, bankowych oraz innych produktów finansowych.
"Ameryka Łacińska, a szczególnie Nikaragua, dzięki wyjątkowej możliwości oferowania utalentowanych pracowników wielojęzycznych dla szerokiego zakresu amerykańskich rynków konsumenckich, zasłużenie stała się centralnym miejscem lokowania biur obsługi klienta – powiedział Don Berryman, dyrektor naczelny Sitel ds. obu Ameryk. - Dzięki stałemu wsparciu ze strony takich organizacji jak ProNicaragua oraz dzięki tamtejszej strefie wolnego handlu, dalsze inwestycje Sitel w ten kraj i jego ludzi wciąż przynoszą korzyści zarówno klientom, jak i naszym pracownikom".
Pierwsze biuro obsługi klienta Sitel w Nikaragui zostało otwarte w wieżowcu Invercasa, jednym z niewielu tego typu budynków w Managui, w kwietniu 2008 roku. Z powodu zwiększającego się zapotrzebowania na stanowiska, Sitel zdecydował się zwiększyć ich ilość dwukrotnie i w konsekwencji założył drugą lokalizację w kompleksie byłej ambasady amerykańskiej w starym mieście Managui w styczniu 2009 roku.
Informacje o firmie Sitel
Sitel to wiodący dostawca biur obsługi klienta dla outsourcingu procesów biznesowych według rankingu Black Book of Outsourcing firmy Datamonitor. 52 000 wspólników Sitel zapewnia swoim klientom przewidywalny i wymierny zwrot kosztów inwestycji konsumenckich poprzez budowanie lojalności klientów, zwiększanie sprzedaży i poprawę skuteczności. Rozwiązania outsourcingowe Sitel w dziedzinie interakcji między klientami to ponad 135 krajowych, położonych blisko wybrzeża i w głębi kraju biur obsługi klienta w 26 krajach w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, Afryce oraz regionie Azji i Pacyfiku. Sitel to firma prywatna, w której większość udziałów należy do Onex Corporation, kanadyjskiej spółki o zróżnicowanym profilu działalności. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.sitel.com.
KONTAKT:
Sitel
Andrew Kokes
tel. +1 877-95-Sitel
e-mail: andrew.kokes@sitel.com
lub
Schwartz Communications
Tom Parnell
tel. +1 781-684-0770
e-mail: sitel@schwartz-pr.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.11.2010, 18:20 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |