Newsletter

Zlecone: Europejski InterRail obiera kurs na kolejny rok pełen sukcesów

22.02.2011, 09:00aktualizacja: 22.02.2011, 09:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

UTRECHT, Holandia, 18 lutego 2011 r. /PRNewswire/ - Grupa Eurail G.I.E., organizacja zajmująca się marketingiem i zarządzaniem produktami firmy InterRail Passes, zanotowała pozytywne wyniki sprzedaży w skali roku 2010: 244 tysiące Europejczyków miało okazję cieszyć się swobodą podróżowania dzięki InterRail i InterRail Pass, których sprzedaż wzrosła o 6,2% w porównaniu z rokiem 2009.

Oferta produktów InterRail wskazuje, że poziom wzrostu wszystkich 30 europejskich stowarzyszonych linii kolejowych i partnerskich linii transportu drogą morską jest z każdym rokiem wyższy. Grupa Eurail odnotowała, że InterRail Global Pass zyskuje na popularności, co pokazuje 11-procentowy wzrost sprzedaży jaki nastąpił od 2009 r.

Takiej dynamiki wzrostu spodziewano się po wprowadzeniu specjalnych biletów InterRail Senior Pass umożliwiających osobom po 60. roku życia (stanowiącym obecnie 6,4% rynku odbiorców) podróżowanie ze znaczną zniżką, a także ważnych przez kolejne 15 dni biletów 15 Day Global Pass. Grupa Eurail podsumowała, że obydwa produkty spotkały się z pozytywnym przyjęciem i prawdopodobnie na stałe wejdą do oferty InterRail.

"Świadomość polityki sprzedaży i kreowania marki oraz europejskie kampanie marketingowe będą w dalszym ciągu tworzone przez członków grupy Eurail, z utrzymaniem ich wysokiego poziomu - powiedział Rene de Groot, dyrektor zarządzający Grupy Eurail. - Dzięki tym połączonym wysiłkom możliwe będzie zwiększenie sprzedaży za pośrednictwem usługi rezerwacji online, która z całą pewnością i tak uległa zwiększeniu dzięki utrzymującej się tendencji do dokonywania zakupów za pośrednictwem sieci. Wysokie wyniki, jakie udało się osiągnąć na przestrzeni całego roku potwierdzają siłę marki, jaką jest InterRail - dodaje de Groot. - Wraz z początkiem 2011r. Grupa Eurail nie traci pewności, że uda się jej pozyskać w tym roku ponad 265 tysięcy pasażerów, którzy będą się cieszyć swobodą podróżowania i zwiedzać Europę razem z InterRail."

Nota od wydawcy:

W ofercie InterRail uczestniczą firmy kolejowe z następujących krajów: Austria (wraz z Księstwem Lichtenstein), Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja (łącznie z Monako), (była Republika Jugosławii) Macedonia, Niemcy, Wielka Brytania, Grecja, Węgry, Włochy, Luksemburg, Czarnogóra, Holandia, Norwegia, Polska, Irlandia, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwajcaria, Szwecja i Turcja.

W celu uzyskania dalszych informacji prosimy odwiedzić:

Stronę internetową Eurail Group oraz stronę z informacjami dla prasy: http://www.eurailgroup.com

Galeria zdjęć Eurail: http://eurail.informationstore.net

Źródło: Eurail Group G.I.E.

KONTAKT:

Ana Dias e Seixas & Ellie Kingswell

e-mail: pressinfo@eurail.nl

tel: +31(0)30-7516-500

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.02.2011, 09:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii