Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"HR Marketing" - to pierwsza na polskim rynku książka, która w przejrzysty sposób pokazuje, jak zarządzanie kadrą może przyczynić się do zbudowania przewagi konkurencyjnej firmy. W publikacji znaleźć można praktyczne wskazówki, sprawdzone informacje i przykłady różnorodnych praktyk.
HR marketing, czyli marketingowe spojrzenie na zarządzanie zasobami ludzkimi, to wykorzystanie w obszarze HR-u zasad i koncepcji marketingowych, czerpanie z doświadczeń całkiem innej dyscypliny i odkrywanie, jaką wartość dodaną można dzięki niej wytworzyć.
Nowa filozofia HR-u wyłożona jest w sposób wyjątkowo przystępny i stanowi praktyczny przewodnik dla ambitnego managera. Część książki poświęcona jest roli organizacji jako pracodawcy i zewnętrznej roli HR.
Caroline Welsing skupia się na odpowiedzi, jak wykorzystać HR Marketing w firmie, przytaczając kolejne ciekawe przykłady; nie poucza, ale inspiruje. Autorka pokazuje korzyści, które może przynieść projektowanie zarządzania kadrą z wykorzystaniem koncepcji marketingowych.
"'HR Marketing. Nowe spojrzenie na rolę HR w firmie' Caroline Welsing jest świetnym narzędziem, które będzie pomocne dla wszystkich HR-owców w kreowaniu wymiernych korzyści dla organizacji, a także jej pracowników i całej kadry menedżerskiej. Nie ma tu skomplikowanych teorii, są za to niezmiernie praktyczne wskazówki, sprawdzone informacje, przykłady różnorodnych praktyk, które zostały zastosowane w różnych firmach w najróżniejszych sytuacjach, z których mogą skorzystać wszyscy zainteresowani tematyką HR marketingu.
Książka Caroline Welsing ma ponadto jeszcze jedną ogromną zaletę: nie zamyka tematyki zarządzania zasobami ludzkimi w ściśle określonej perspektywie historycznej. Pokazuje bowiem dalszy kierunek rozwoju tej roli, jak też rysuje wyzwania na najbliższe 10 lat." - Mik Kuczkiewicz, Partner Zarządzający HayGroup w Polsce.
W styczniu z myślą o potrzebach społeczności HR przygotowaliśmy szereg ofert specjalnych.
W dniach od 24 do 30 stycznia 2011 r. można skorzystać z:
- bezpłatnego 2-dniowego dostępu do Serwisu HR oraz Serwisu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych;
- 20% zniżki na wybrane szkolenia z obszaru HR i Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych;
- 25% zniżki na dowolnie wybrane publikacje z serii HR Kadry;
- 25% zniżki na roczną prenumeratę magazynu Personel Plus.
Aby skorzystać z oferty wypełnij nasz formularz internetowy dostępny na http://www.abc.com.pl/tydzienhr/index.php?site=zamowienie.
Plik graficzny dotyczacy tej informacji znajduje się na stronie Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.
KONTAKT:
Maria Gabriela Jasińska
PR & Communications Manager
tel. kom. 48 604 290 769
e-mail: mjasinska@wolterskluwer.pl
Informacje o WOLTERS KLUWER POLSKA
Wolters Kluwer Polska jest częścią międzynarodowego koncernu wydawniczego Wolters Kluwer. Na rynku polskim jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych. Niezmiennie od wielu lat wydaje produkty najwyższej jakości. Obecnie pod markami ABC, LEX i Oficyna wydawane są produkty elektroniczne, książki i czasopisma. W ofercie wydawnictwa znajdują się również szkolenia i konferencje. http://www.wolterskluwer.pl
Wolters Kluwer jest globalną i wiodącą firmą wydawniczą i dostawcą usług informacyjnych. Globalnie zapewnia swoje usługi i produkty profesjonalistom w sektorach: zdrowia, podatków, księgowości, usług finansowych, firm, prawa oraz organów regulacyjnych. Wolters Kluwer osiąga roczne przychody (2009 r.) w wysokości 3,4 mld EUR, prowadzi działalność w Europie, Ameryce Północnej oraz regionie Azji i Pacyfiku, zatrudnia około 19 300 osób na całym świecie. Centrala Wolters Kluwer znajduje się w Amsterdamie, Holandia. Więcej informacji o naszej pozycji rynkowej, klientach, markach i organizacji na stronie http://www.wolterskluwer.com
Źródło informacji: Wolters Kluwer Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.01.2011, 11:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |