Newsletter

Zlecone: Psion usuwa słowo "Teklogix" z nazwy i uaktualnia identyfikację wizualną

31.01.2011, 09:00aktualizacja: 31.01.2011, 09:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Z nazwy firmy usunięto słowo "Teklogix". Nowa identyfikacja skuteczniej odzwierciedla strategię firmy.

LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Firma Psion plc (LSE: PON.L) skróciła swoją nazwę, usuwając słowo "Teklogix", aby stworzyć skuteczniejszą markę globalną. Identyfikację wizualną Psion odświeżono w celu podniesienia efektywności jej funkcjonowania w rzeczywistości cyfrowej. Takie oto zmiany cechują kolejny znaczący etap w transformacjach firmy oraz dokładniej odzwierciedlają strategię biznesową grupy.

"Nasze badania pokazały, że usunięcie słowa 'Teklogix' z naszej nazwy było konieczne, aby skupić naszą działalność wokół jednego, przejrzystego, globalnego wizerunku - powiedział John Conoley, prezes Psion. - Stwierdziliśmy, że złożona z dwóch członów nazwa firmy negatywnie wpływała na naszą firmę, wprowadzając w błąd klientów, sprzedawców oraz inne kluczowe strony zainteresowane, w szczególności na nowych dla Psion rynkach. Skorzystaliśmy również z okazji, aby odświeżyć markę tak, aby właściwie odzwierciedlała naszą strategię biznesową oraz przynosiła lepsze efekty w cyfrowej rzeczywistości".

Psion posiada wiodącą pozycję pod względem obecności w mediach branżowych. Coraz częściej zauważa się też jej obecność w mediach społecznych za pośrednictwem otwartego portalu społecznościowego, http://www.ingenuityworking.com, który odnotowuje ponad 50 000 odsłon miesięcznie oraz stanowi forum dla ponad 5 000 aktywnych dyskusji. Portal powstał w marcu 2010 roku i szybko zyskał status wiodącego w branży serwisu społecznościowego, gdzie partnerzy, sprzedawcy oraz konstruktorzy gromadzą się, aby dzielić się pomysłami, rozwiązywać problemy oraz stwarzać możliwości rozwoju prowadzonych przez siebie działalności.

"Nowa identyfikacja wizualna pozwala firmie zrealizować jej główne założenia, jakimi są idea open innovation, modularność oraz dostosowywanie się do preferencji użytkownika, jak również skutecznie wprowadza Psion w erę serwisów Web 2.0 - powiedział Nick Eades, dyrektor ds. marketingu Psion. - Prace nad nową identyfikacją wizualną rozpoczęły się w 2009 roku, a pełny program zostanie zrealizowany do końca trzeciego kwartału 2011 roku. Proces odświeżania marki prowadzimy głównie w domenie cyfrowej, co jest znacznie skuteczniejsze i łatwiejsze w wykonaniu w porównaniu z metodami tradycyjnymi".

Uwagi dla wydawców

Aby zapoznać się z nową identyfikacją wizualną firmy i pobrać odpowiednie symbole marki i produktów, należy odwiedzić stronę: http://community.psion.com/presspack.

Informacje o Psion

Psion jest pionierem w dziedzinie przenośnych komputerów oraz ich zastosowania na rynkach przemysłowych na całym świecie. Unowocześniamy przenośne komputery od 1980 roku, począwszy od wynalezienia palmtopa, aż po wspieranie naszych globalnych klientów w rozwiązywaniu dzisiejszych problemów biznesowych. Są wśród nich: Volkswagen, SNCF, RWE nPower, E.ON, BMW, Goodyear, porty lotnicze w Kopenhadze, BNSF i wiele innych firm.

Dzięki naszemu modelowi biznesowemu open innovation mamy możliwość pracy bezpośrednio z klientami i partnerami, współtworząc nowe warianty naszych komputerów przenośnych, oprogramowania i usług, które spełniają konkretne potrzeby rynkowe. Współpraca możliwa jest dzięki naszej stronie społecznościowej open innovation: http://www.ingenuityworking.com.

Psion plc jest firmą notowaną na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma ma siedzibę w Londynie oraz zrzeszone biura w Europie, Ameryce Północnej, regionie Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej oraz w Afryce.

Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.psion.com.

Psion(TM) oraz logo Psion są znakami handlowymi należącymi do Psion plc. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zdjęcia/galeria multimedialna dostępna na stronie: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6585348&lang=en.

KONTAKT:

Stany Zjednoczone

Psion Teklogix

Breeanna Rosen

tel. 859-372-4105

e-mail: bree.rosen@psionteklogix.com

lub

Schwartz Communications

Scott Love

tel. 781-684-0770

e-mail: psion@schwartzcomm.com

lub

Zjednoczone Królestwo/Europa

Text 100

Andy Sephton

tel. +44 (0) 20 8846 0743

tel. kom. +44 (0) 7917 017 817

e-mail: PsionTeam@text100.co.uk

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.01.2011, 09:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ