Newsletter

Zlecone: Answear.com – nowy projekt Krzysztofa Bajołka i ludzi z dawnego Artmana

15.02.2011, 10:00aktualizacja: 15.02.2011, 10:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Answear.com, nowy projekt Krzysztofa Bajołka i ludzi związanych z dawnym Artmanem, twórców sukcesu rynkowego marek House i Mohito, wyznacza nowy kierunek na rynku odzieżowych sklepów internetowych. Szeroka oferta marek, przemyślany visual merchandising, najwyższa jakość obsługi, maksymalne uproszczenie procedur i śmiałe plany rozwoju sprawiają, że otwarty niedawno sklep ma szansę stać się najgorętszym modowym adresem polskiego internetu.

Answear.com to pierwsza tworzona z takim rozmachem multibrandowa platforma e-commerce w polskiej branży odzieżowej. Połączenie nowoczesnego sklepu internetowego i bogatej części lifestylowej, pozwala budować przewagę konkurencyjną nie tylko w oparciu o ofertę, aktualność kolekcji czy liczne usprawnienia procesu zakupowego, lecz także bliskie, pozytywne relacje z klientem.

"Sklep został zaprojektowany w taki sposób, by nie tylko szybko wypełnić niszę na polskim rynku modowych sklepów internetowych, ale w niedługim czasie efektywnie konkurować z czołówką europejską" – tłumaczy Krzysztof Bajołek.

Wykorzystując zalety sprzedaży internetowej Answear.com odpowiada na oczekiwania klienta przyzwyczajonego do zakupów stacjonarnych. Nieograniczona powierzchnia i inspiracje najlepszymi lokalizacjami handlowymi świata pozwala na dynamiczne tworzenie zdywersyfikowanej oferty łączącej marki o najwyższej rozpoznawalności z niszowymi, nieobecnymi dotychczas na polskim rynku. G Star, Pepe Jeans, Nike, Converse, Guess Jeans, Puma, Onitsuka Tiger, Ben Sherman, Killah, Energie, Miss Sixty, Fornarina, Bronx to tylko wybrane przykłady z portfolio sklepu.

Answear.com to pełna dostępność oferowanego towaru, uproszczone procedury zakupu, zwrotu oraz wymiany, rozbudowane menu filtrów, logiczny podział na kategorie, profesjonalny visual merchandising – zdjęcia produktów oraz stylizacji, filmy z wybiegu, szczegółowe opisy i tabele rozmiarów. Wkrótce premiera zakładek Outlet i Trendy.

Wśród partnerów Answear.com: Media Ambassador (wdrożenie), Bluerank i Conversion (SEM, analityka), mamastudio (identyfikacja i kształt graficzny). W działaniach wizerunkowych sklep wykorzystuje zdjęcia autorstwa Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka.

Poza dynamicznym rozwojem e-commerce Invest PBB zakłada aktywność w segmencie sprzedaży detalicznej w kanale tradycyjnym. Otwarcia pierwszych butików Answear planowane są na drugą połowę roku.

Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

Więcej informacji:

Michał Cortez (E-commerce Manager)

tel. (12) 31 22 700

fax (12) 31 22 721

tel. kom. +48 665 850 008

e-mail: michal.cortez@answear.com

-

Adres korespondencyjny:

answear.com / "Invest PBB Sp. z o.o." S.K.A

ul. Rybitwy 2

30-722 Kraków

Źródło informacji: Answear.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.02.2011, 10:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ