Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Answear.com, nowy projekt Krzysztofa Bajołka i ludzi związanych z dawnym Artmanem, twórców sukcesu rynkowego marek House i Mohito, wyznacza nowy kierunek na rynku odzieżowych sklepów internetowych. Szeroka oferta marek, przemyślany visual merchandising, najwyższa jakość obsługi, maksymalne uproszczenie procedur i śmiałe plany rozwoju sprawiają, że otwarty niedawno sklep ma szansę stać się najgorętszym modowym adresem polskiego internetu.
Answear.com to pierwsza tworzona z takim rozmachem multibrandowa platforma e-commerce w polskiej branży odzieżowej. Połączenie nowoczesnego sklepu internetowego i bogatej części lifestylowej, pozwala budować przewagę konkurencyjną nie tylko w oparciu o ofertę, aktualność kolekcji czy liczne usprawnienia procesu zakupowego, lecz także bliskie, pozytywne relacje z klientem.
"Sklep został zaprojektowany w taki sposób, by nie tylko szybko wypełnić niszę na polskim rynku modowych sklepów internetowych, ale w niedługim czasie efektywnie konkurować z czołówką europejską" – tłumaczy Krzysztof Bajołek.
Wykorzystując zalety sprzedaży internetowej Answear.com odpowiada na oczekiwania klienta przyzwyczajonego do zakupów stacjonarnych. Nieograniczona powierzchnia i inspiracje najlepszymi lokalizacjami handlowymi świata pozwala na dynamiczne tworzenie zdywersyfikowanej oferty łączącej marki o najwyższej rozpoznawalności z niszowymi, nieobecnymi dotychczas na polskim rynku. G Star, Pepe Jeans, Nike, Converse, Guess Jeans, Puma, Onitsuka Tiger, Ben Sherman, Killah, Energie, Miss Sixty, Fornarina, Bronx to tylko wybrane przykłady z portfolio sklepu.
Answear.com to pełna dostępność oferowanego towaru, uproszczone procedury zakupu, zwrotu oraz wymiany, rozbudowane menu filtrów, logiczny podział na kategorie, profesjonalny visual merchandising – zdjęcia produktów oraz stylizacji, filmy z wybiegu, szczegółowe opisy i tabele rozmiarów. Wkrótce premiera zakładek Outlet i Trendy.
Wśród partnerów Answear.com: Media Ambassador (wdrożenie), Bluerank i Conversion (SEM, analityka), mamastudio (identyfikacja i kształt graficzny). W działaniach wizerunkowych sklep wykorzystuje zdjęcia autorstwa Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka.
Poza dynamicznym rozwojem e-commerce Invest PBB zakłada aktywność w segmencie sprzedaży detalicznej w kanale tradycyjnym. Otwarcia pierwszych butików Answear planowane są na drugą połowę roku.
Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.
Więcej informacji:
Michał Cortez (E-commerce Manager)
tel. (12) 31 22 700
fax (12) 31 22 721
tel. kom. +48 665 850 008
e-mail: michal.cortez@answear.com
-
Adres korespondencyjny:
answear.com / "Invest PBB Sp. z o.o." S.K.A
ul. Rybitwy 2
30-722 Kraków
Źródło informacji: Answear.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.02.2011, 10:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |