Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Reserved, Cropp i Obsessive najskuteczniej potrafią zaangażować Internautów - wynika z rankingu aktywności polskich marek odzieżowych na Facebooku opublikowanego przez Happy Media.
Jednym z najefektywniejszych sposobów zdobywania i angażowania fanów są akcje specjalne. Wpisy dotyczące promocji i konkursów oraz zagadki należą do najczęściej lubianych i komentowanych przez fanów.
Fani lubią dyskutować w weekendy i wieczorami na temat aktualnych wydarzeń. Niezawodnym tematem jest także pogoda.
Ponad trzymiesięczny monitoring dowiódł, że liczba fanów nie zawsze przekłada się na aktywność członków odzieżowej społeczności - bardzo dużo zależy od wyczucia, kreatywności i zaangażowania administratora, którego praca nie kończy się o godzinie 17:00.
Happy Media zajmuje się doradztwem i opracowywaniem narzędzi do nowoczesnej komunikacji marek odzieżowych z klientami. Jednym z narzędzi jest Szopek.pl - newsletter nowej generacji.
Ranking jest do bezpłatnego pobrania z http://szopekmagazine.com
Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.
KONTAKT:
Adam Zygadlewicz
tel. 22 266 88 59
e-mail: happymedia@happymedia.pl
Źródło informacji: Happy Media Sp. z o. o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.02.2011, 12:32 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |