Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Turkcell's MobilKod proponuje nowe, dodatkowe usługi skierowane do marketerów pragnących zapewnić konsumentom bogatsze doświadczenia w zakresie odbioru marki w świecie online.
REDMOND, Waszyngton, 17 lutego 2011 r. /PRNewswire/ - Turecki operator sieci komórkowej Turkcell i Microsoft Tag ogłosili dzisiaj wprowadzenie na rynek nowej usługi marketingu mobilnego MobilKod, opracowanej przez Turkcell na bazie stworzonej przez Microsoft Tag mobilnej technologii oznaczania (mobile tagging technology). W ten oto sposób Turkcell stał się pierwszym operatorem sieci komórkowej, który zwiększył znaczenie nowego systemu kodów kreskowych Microsoft Tag, umożliwiając świadczenie, marketerom i specjalistom ds.reklamy, usług innowacyjnego zarządzania kampanią.
MobilKod zapewnia poszczególnym markom i specjalistom ds. reklamy możliwość korzystania z mobilnej platformy marketingowej, ułatwiającej dotarcie do milionów użytkowników na terenie Turcji i nie tylko.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20000822/MSFTLOGO)
Usługa MobilKod (http://www.mobilkod.com.tr) oferuje marketerom możliwość darmowego tworzenia Tagów. Te dwuwymiarowe kody kreskowe mogą być umieszczane na różnego rodzaju obiektach i materiałach drukowanych, a po zeskanowaniu przy pomocy darmowej aplikacji mobilnej (dostępnej pod adresem http://gettag.mobi/tr), gwarantują użytkownikowi dostęp do wszelkich doświadczeń interaktywnych, jakie zapewniają zamieszczane przez przedstawicieli marki czy specjalistów ds. reklamy filmy wideo, pokazy zdjęciowe i strony internetowe. Dzięki MobilKod, marketerzy mają możliwość tworzenia i sprawdzania skuteczności prowadzonych z wykorzystaniem Tagów kampanii, a tym samym zapewnienia bardziej holistycznego sposobu odbierania marki poprzez łączenie produktów i materiałów istniejących w świecie fizycznym z informacjami i interaktywnymi treściami funkcjonującymi w świecie wirtualnym.
"Będąc uznanym prekursorem w dziedzinie marketingu mobilnego, stawiamy sobie za cel przede wszystkim integrację kanałów mobilnych w celu stworzenia mieszanki działań marketingowych umożliwiających prowadzenie tzw. marketingu 360°, a także zapewnienie dodatkowych źródeł dochodu i rozszerzanie działań z zakresu marketingu mobilnego, poprzez zapewnienie użytkownikom doświadczeń interaktywnych i wykorzystywanie aplikacji reklamowych - powiedział prezes zarządu Turkcell, Sureyya Ciliv. - Aby to osiągnąć, chcemy przekształcić media mobilne w interaktywny, podlegający opomiarowaniu kanał o wysokim poziomie reagowania. Przedsiębiorstwa będą mogły wykorzystywać ten kanał w celu dotarcia do aktualnych i potencjalnych klientów, dokonując jednocześnie pomiarów reakcji zwrotnych napływających od inwestorów, dzięki prowadzeniu szczegółowych raportów i analiz."
Turkcell dokonuje wielu inwestycji w dziedzinie innowacyjnych usług i produktów takich jak usługi lokalizacyjne wykorzystujące technologie GSM, rozwiązania rzeczywistości rozszerzonej, reklamę banerową, koncepcyjne pakiety reklam oznaczonych marką, reklamę w telewizji mobilnej, a także reklamę wideo kierowaną do przedsiębiorstw i marek. MobilKod jest nową usługą zapewniającą rozszerzenie portfolio produktu i zapewniającą krytyczne spojrzenie na poszczególne marki umożliwiające tworzenie i mierzenie skuteczności kampanii interaktywnych zapewniających połączenie ich produktów i usług z tworzonymi dla konsumentów przeżyciami.
Czytnik MobilKod Tag (http://www.mobilkod.com.tr) dostępny jest w Turcji bezpłatnie dla wszystkich aplikacji dostępnych dla obsługiwanych urządzeń takich jak Android, iPhone, BlackBerry, J2ME, Symbian oraz Windows Mobile pod adresem http://gettag.mobi/tr.
"Cieszymy się niezmiernie, że Turkcell został naszym pierwszym partnerem, który umożliwi rozbudowanie platformy Microsoft Tag i świadczenie dodatkowych usług dla poszczególnych marek i ich partnerów marketingowych - powiedział Brian Fleisher, starszy dyrektor ds. zarządzania produktem i rozwoju handlowego w Microsoft Tag przy Microsoft Corp. - Microsoft Tag oferuje elastyczne rozwiązania w zakresie marketingu mobilnego, a w połączeniu z innowacyjnością i bogatą ofertą Turkcell, gwarantuje marketerom dostęp do atrakcyjnego nowego sposobu na dotarcie do klientów w takim miejscu i czasie, w jakich wyrażają oni największe zainteresowanie ofertą.
Więcej informacji na temat MobilKod można znaleźć pod adresem http://www.mobilkod.com.tr.
Informacje o Turkcell
Turkcell jest wiodącym tureckim przedsiębiorstwem zajmującym się komunikacją i technologią, posiadającym 33,9 mln klientów w systemie abonamentowym i przedpłaconym (pre-paid) i udziałami na rynku sięgającymi 55% na dzień 30 września 2010 r. (Źródło: ustalenia własne, informacje przedstawiane przez operatora oraz instytucje kontroli rynku telekomunikacji). Turkcell zapewnia usługi transferu wysokiej jakości danych i usługi komunikacji głosowej dla około 80% społeczeństwa tureckiego za pośrednictwem sieci opartej na technologii 3G oraz 99,07% społeczeństwa w Turcji za pomocą sieci opartej na technologii 2G. Tukcell odnotował dochody netto rzędu 2,3 mld TRY (1,5 mld USD) za okres finansowy zakończony 30 września 2010 r. a jego majątek szacowany był na 14,5 mld TRY (10 mld USD) na dzień 30 września 2010 r. Tukcell stał się jednym z pierwszych na świecie operatorów, którzy wprowadzili HSDPA+ prędkość przesyłu danych rzędu 42,2 Mbps dzięki rozwiązaniom Multi-przesyłowym HSPA. Turkcell jest wiodącym operatorem na rynku lokalnym i posiada udziały w operacjach międzynarodowych w Azerbejdżanie, na Białorusi, w Gruzji, Kazachstanie, Mołdawii, Północnym Cyprze i Ukrainie, które wraz z operacjami prowadzonymi w Turcji zapewniły firmie 60,4 mln użytkowników (stan na 30.09.2010). Turkcell jest notowany na NYSE i ISE od czerwca 2000 r., przy czym jest jedyną turecką firmą posiadającą notowania na NYSE i znajduje się w czołówce 15% największych firm notowanych na NYSE w październiku 2010 r. 51,00% kapitału firmy należy do Turkcell Holding, 0,05% do Cukurova Holding, 13,07% do Sonera Holding, 1,18% do M.V. Group a 0,01% do innych udziałowców, natomiast pozostałe 34,69% stanowi akcjonariat rozproszony. Więcej informacji dostępnych pod adresem http://www.turkcell.com.tr/en.
Informacje o Microsoft
Firma Microsoft (NASDAQ: MSFT), założona w roku 1975, to światowy lider w branży oprogramowania, usług i rozwiązań, które wspierają ludzi i przedsiębiorstwa w realizacji ich potencjału.
Źródło: Microsoft Corp.
KONTAKT:
Kathryn McEwan z Edelman
U.S.A.
tel. +1-206-268-2281
e-mail: kathryn.mcewan@edelman.com
Microsoft
lub
Burak Mergen z Bersay
Turcja
tel. +90-(212)-337-51-86
e-mail: burak.mergen@bersay.com.tr
Microsoft
lub
Nihat Narin
Dział Kontaktów z Inwestorami i Mediami Międzynarodowymi
tel. +90-212-313-1244
e-mail: nihat.narin@turkcell.com.tr
Turkcell
Uwaga dla redaktorów
Więcej informacji, wiadomości i prognoz dotyczących firmy Microsoft znajduje się na stronach Centrum Informacyjnego Microsoft: http://www.microsoft.com/news. Odnośniki do stron, numery telefonów i nazwy pełnionych funkcji były prawdziwe w momencie publikacji, ale mogły w międzyczasie ulec zmianie. Dodatkową pomoc dziennikarze i analitycy uzyskają, kontaktując się z Grupą Szybkiego Reagowania Microsoft lub innymi stosownymi osobami znajdującymi się na liście pod adresem http://www.microsoft.com/news/contactpr.mspx.
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.02.2011, 13:58 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |