Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Wyciąg narciarski w centrum Warszawy, czyli Małopolska zaprasza na narty

16.12.2010, 14:06aktualizacja: 16.12.2010, 14:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W zimowe przedpołudnie 16 grudnia warszawiaków przemierzających ulicę Puławską zaskoczył niezwykły widok. Na podwieszonym do billboardu reklamowego krzesełku narciarskim zasiedli w pełnym ekwipunku snowboardowym popularni aktorzy - Jan Wieczorkowski i Bartosz Obuchowicz. W ten sposób samorząd województwa małopolskiego zainaugurował jedną z najbardziej nietypowych na polskim rynku reklamowym akcji, która ma zachęcić miłośników sportów zimowych do realizowania ich narciarskich czy snowboardowych pasji właśnie w Małopolsce.

Wielkoformatowy plakat przedstawia zimowy pejzaż Tatr z wyciągiem krzesełkowym. Stanowi on tło dla realistycznego modelu krzesełka narciarskiego z postaciami narciarzy.

Akcję w Warszawie zainaugurowali i jako pierwsi na krzesełku w centrum Warszawy zasiedli znani i lubiani aktorzy – Jan Wieczorkowski i Bartosz Obuchowicz. Na propozycję udziału w akcji zareagowali entuzjastycznie. Obaj są bowiem zapalonymi snowboardzistami, a rodzinne korzenie Jana Wieczorkowskiego sięgają właśnie Małopolski. Nie bez znaczenia był też fakt, iż podwieszone w centrum dużego miasta krzesełko narciarskie, to chyba jedna z najbardziej niezwykłych "scen", na której aktorzy mają okazję zagrać swoje role.

W południe na krzesełku usiedli statyści-narciarze, a pod billboardem każdy mógł zapoznać się z turystyczną ofertą regionu, a także wciąć udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami. Po inauguracji kampanii, aż do połowy stycznia, narciarzy zastąpiły manekiny - para z dzieckiem - w pełnym ekwipunku narciarskim. Pokazuje to, że Małopolska jest dla polskich rodzin dobrą lokalizacją na zimowy wypoczynek i sportową aktywność.

"Małopolska - z ciągle rozbudowywaną infrastrukturą narciarską, przyjazną atmosferą, bogactwem oferty 'apres ski' - oferuje doskonałe warunki wszystkim pasjonatom 'białego szaleństwa'. Dlatego chcemy ich w niekonwencjonalny sposób zaprosić do odwiedzenia Małopolski zimą" – przekonuje Marek Sowa, marszałek województwa małopolskiego.

"Wiedząc, że nie możemy konkurować z zagranicznymi ośrodkami wysokością nakładów na promocję, postawiliśmy na oryginalny, zaskakujący pomysł - opowiada Michał Popek z Agencji Promocji Miast i Regionów, będącej pomysłodawcą i realizatorem akcji. – Przestrzenny, trójwymiarowy plakat reklamowy, narciarska scenka jakby prosto przeniesiona z Małopolski na ruchliwą ulicę stolicy, a do tego obecność znanych postaci na podwieszonym do plakatu krzesełku - tak właśnie chcemy zaintrygować odbiorców i zwrócić ich uwagę na Małopolskę w kontekście rozpoczynającego się sezonu narciarskiego".

Sezon 2010/11 zostanie oficjalnie zainaugurowany 18 grudnia. W najbliższą sobotę, Małopolska zaprasza do stacji narciarskiej Mosorny Groń w Zawoi. Dla narciarzy przygotowano szereg atrakcji i konkursów, a kulminacyjnym momentem będzie zjazd "niespodzianka". Jak to z niespodziankami bywa, by nimi pozostały, nie można teraz zdradzić szczegółów. Dlatego warto przyjechać do Zawoi - tym bardziej, że dzięki uprzejmości właściciela stacji – Polskich Kolei Linowych – w sobotę od godziny 14:00 i przez cała niedzielę narciarze będę mogli korzystać z wyciągów bezpłatnie.

Warto zaznaczyć, że w staraniach o turystów Małopolska nie tylko wykorzystuje niestandardowe akcje reklamowe, lecz także jest "na czasie" jeśli chodzi o technologie komunikacyjne. W drugiej połowie grudnia uruchomione zostanie bowiem praktyczne narzędzie - interaktywny przewodnik cyfrowy dla miłośników narciarstwa "Małopolska zimą w iPhonie". Prezentuje on najlepsze ośrodki narciarskie Małopolski z dokładnymi mapami tras i stoków, dokładne informacje o wyciągach, trasach i atrakcjach towarzyszących, zdjęcia ze stoków, najważniejsze zabytki i atrakcje turystyczne okolic. Szczegóły dotyczące premiery nowej aplikacji będą wkrótce dostępne na profilu Małopolski w portalu Facebook (http://www.facebook.com/koral.malopolski).

Głównym partnerem akcji "Krzesełko – Małopolska na narty" jest producent odzieży sportowej JMP Sports Wear, a z organizatorami współpracują też członkowie Małopolskiej Organizacji Turystycznej - firmy sektora turystycznego m.in. stacje i wyciągi narciarskie, które ufundowały atrakcyjne nagrody, w tym darmowe ski-passy (np. Mosorny Groń w Zawoi).

Niezwykła reklama Małopolski będzie eksponowana w Warszawie do połowy stycznia przyszłego roku.

Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

KONTAKT:

Łukasz Pelc

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

Departament Promocji i Turystyki

tel. kom. +48 883 354 675

e-mail: lukasz.pelc@umwm.pl

-

Marcin Gajownik

Agencja Promocji Miast i Regionów sp. z o.o.

tel. kom. +48 601 491 872

e-mail: mg@apmir.org

Źródło informacji: Agencja Promocji Miast i Regionów

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.12.2010, 14:06
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ